Mieheni " juustot" ällöttävät
Mieheni on mukava, mutta hänen hygieniansa jättää toivomisen varaa. Hän muka käy pesulla ennen seksiä, suihkun ääni kuuluu, mutta en tiedä mitä se siellä oikein lutraa.
Suuseksin antaminen on ikävää, kun mies on ihan juustoinen ja pyllykin lemahtaa aina välillä tosi ikävästi. Kainaloitako se siellä suihkussa pesee?
Miten selvitä tilanteesta? Tuntuu etten kehtaa huomauttaa hänelle asiasta. Olemme nyt olleet yhdessä jo 7 kuukautta ja asia vaivaa aina vain enemmän. YÖKS.
Kommentit (44)
Eikö parisuhteessa voi kertoa mitä tuntee tai ajattelee?
Hyvä seksielämäkin perustuu rehellisyyteen ja avoimmuuteen... Ainakin mun mielestä.
sen kanssa sinne suihkuun ja näytä kuinka hellävaraisesti pestään!
pippeli ja pylly pesuun, sinun aloituksesta, jos mies ei itse tajua :)
Me ainakin käymme usein yhdessä suihkussa ja pesemme toisiamme. Tosin, olemme molemmat siistejä ja käymme päivittäin suihkussa ja pesemme joka kohdan, eikä valittamisen aihetta ole. Mutta ihmettelen, että olette olleet pitempään yhdessä kuin me (reilu 6kk) ja kyllä tässä vaiheessa jo pitäisi kehdata sanoa, että et taida ihan puhdas olla tms..
Vierailija:
Eikö parisuhteessa voi kertoa mitä tuntee tai ajattelee?
Hyvä seksielämäkin perustuu rehellisyyteen ja avoimmuuteen... Ainakin mun mielestä.
No en mä jotenkin kehtaa. Seksi on mulle muutenkin vähän semmoinen arka aihe. Ei se pieni juustonpalanen mitään haittaisi, mutta välillä koko peli on keltaisena ja pylly haisee. En ymmärrä miten kehtaisin ottaa asian esille.
Vierailija:
sen kanssa sinne suihkuun ja näytä kuinka hellävaraisesti pestään!
Meidän suihku on vanhassa ahtaassa sodanaikaisessa talossa eikä sinne mahdu kuin yksi kerrallaan. Suihkutella pitää vessanpytyn päällä eli suihku on rakennettu jälkikäteen.
Tai jätä itse peseytyminen. Pyydä sitten itse suuseksiä.
Vierailija:
Tai jätä itse peseytyminen. Pyydä sitten itse suuseksiä.
En halua kieltäytyä ja loukata häntä. Mies nauttii suuseksistä yli kaiken. Välillä vain otan suihin ja se on siinä. Myönnän oksentaneeni kerran, mutta vasta vessassa, eikä mieheni huomannut mitään.
pesulle vaan. Kyllä te sinne vessaan mahdutte kun kerran sänkyynkin sovitte. Ja jos et ole valmis näin perusasioista puhumaan niin et ole valmis sänkyynkään.
Vierailija:
pesulle vaan. Kyllä te sinne vessaan mahdutte kun kerran sänkyynkin sovitte. Ja jos et ole valmis näin perusasioista puhumaan niin et ole valmis sänkyynkään.
Ei sinne tosiaan mahdu, kun asunto on vanhassa talossa ja suihku wc-pöntön päällä.
Ja mä muuten olen raskaana, joten suu suppuun siellä.
Opeta miehesi miehen tavoille, ennen kuin lapsi syntyy. Hankala niitä kahta haisuliinia on yhtä aikaa paimentaa.
Miten ikimaailmassa pystyt ottama suihin moiselta?
Vierailija:
Miten ikimaailmassa pystyt ottama suihin moiselta?
Mitä muuta voin? Mies haluaa sitä, minä olen raskaana enkä totta vie halua, että välimme huonontuvat jo raskausaikana. Silloin kun olen oikein huonovointinen, keksin jonkun tekosyyn ettei tarvitsisi ryhtyä siihen touhuun.
Mutta totuuden nimissä täytyy sanoa, ettei juustoa ja halua aina ole. Miehen sählytreenien jälkeen hän on yleensä puhdas, varmaan johtuu saunassa käymisestä.
En epäile yhtään, tuota suihkuommaa. Helsingissä on paljon taloja a asuntoja, missä suihku rakennettu jälkeenpäin ja tilaa ei ole edes yhdelle aikuisen kokoiselle ihmiselle.
Muttamutta... kenenkään ei tarvitse imeä töhnäistä munaa. Seraavalla kerralla tuumaat vaan reippaasti " oho, nyt taisi jäädä joku poimu pesemättä kun lemahtaa. Käyhän vieä kuuraamassa tio pikkuveli, niin saat kunnon kyytiä"
Asioista puhumisen tärkeys korostu lapsen myötä, nyt on vielä aikaa opetella juttelemaan perusasioista.
Eipä kovi hyvältä vaikuta tuo teidän suhde... " mies haluaa" . Mitä väliä sinun haluilla, tarpeilla ja mielipiteillä? uskomatonta ettet voi edes pyytää peseytymään kunnolla ja vauva tulossa. Suostut lutkuttamaan paskaista munaa sillä syyllä, ettei välit huononis JO raskausaikana. Tsiisus.
Mitä muuta voin? Mies haluaa sitä, minä olen raskaana enkä totta vie halua, että välimme huonontuvat jo raskausaikana.
No tänään se sitten tapahtui. En kestänyt enää, kun mies vemputti juustokeppiänsä ja vaati päästä " Ryyberiin" . Sanoin suorat sanat ja mies veti saman tien vaatteet päälle ja lähti baariin kuulemma ryyppäämään. Mitä mun pitäis tän kanssa tehdä, en tajua. Olen neuvoton. Ja yököttää.
Niinkö? Vaikka miehelläsi ei olisi minkään valtakunnan seksielämää, tulisi hänen pestä itsensä hajuttomaksi. Kun aikuistut, ihmettelet, miten oletkin voinut olla niin uskomattoman alistuva ja nöyryytettävä. Kenenkään naisen ei tarvitse syödä smegmaa!
kun otti itsetunnon päälle. Hyvä kuitenkin, että sanoit. Ottaa ehkä opikseen. Voisit myös sanoa, että kakan jälkeen vois pestä peppunsa, kun se suihkukin on siinä kätevästi, jos jotain roikaleita jää. Ja sitten vaan kehuskelut kuin pikkulasta, että olipa ihana nuolla PUHDASTA munaa.
ja heti!