Mieheni " juustot" ällöttävät
Mieheni on mukava, mutta hänen hygieniansa jättää toivomisen varaa. Hän muka käy pesulla ennen seksiä, suihkun ääni kuuluu, mutta en tiedä mitä se siellä oikein lutraa.
Suuseksin antaminen on ikävää, kun mies on ihan juustoinen ja pyllykin lemahtaa aina välillä tosi ikävästi. Kainaloitako se siellä suihkussa pesee?
Miten selvitä tilanteesta? Tuntuu etten kehtaa huomauttaa hänelle asiasta. Olemme nyt olleet yhdessä jo 7 kuukautta ja asia vaivaa aina vain enemmän. YÖKS.
Kommentit (44)
Vierailija:
Eipä kovi hyvältä vaikuta tuo teidän suhde... " mies haluaa" . Mitä väliä sinun haluilla, tarpeilla ja mielipiteillä? uskomatonta ettet voi edes pyytää peseytymään kunnolla ja vauva tulossa. Suostut lutkuttamaan paskaista munaa sillä syyllä, ettei välit huononis JO raskausaikana. Tsiisus.
Sen verran realisti olen, että tiedän välien huonontuvan ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin kuitenkin myöhemmin. Ei se juusto pahalta maistu, mutta pelkkä ajatuskin on YÖKS
Eipä teiltä paljoa myötätuntoa herunut. Lienen ainoa nainen maailmassa, kenen miehellä on hygieniaongelma.
Mistä muuten itse tiedätte miehenne hygieniatason niin tarkkaan? Meillä on sentään aina valot päällä, onko teillä. Haju tosin haittaisi varmaan pimeässäkin.
Vierailija:
Eipä teiltä paljoa myötätuntoa herunut. Lienen ainoa nainen maailmassa, kenen miehellä on hygieniaongelma.Mistä muuten itse tiedätte miehenne hygieniatason niin tarkkaan? Meillä on sentään aina valot päällä, onko teillä. Haju tosin haittaisi varmaan pimeässäkin.
Arvasinkin sen. Ette tiedä sitä mistään. Juusto ja kakkelbergin marjat menevät ihan hyvin läpi - varsinkin jos puhutaan ns. irtosuhteista. Sitä vain ei halua ajatella, eihän.
asiasta sanoa. Et siis ole ainoa.