Mieheni " juustot" ällöttävät
Mieheni on mukava, mutta hänen hygieniansa jättää toivomisen varaa. Hän muka käy pesulla ennen seksiä, suihkun ääni kuuluu, mutta en tiedä mitä se siellä oikein lutraa.
Suuseksin antaminen on ikävää, kun mies on ihan juustoinen ja pyllykin lemahtaa aina välillä tosi ikävästi. Kainaloitako se siellä suihkussa pesee?
Miten selvitä tilanteesta? Tuntuu etten kehtaa huomauttaa hänelle asiasta. Olemme nyt olleet yhdessä jo 7 kuukautta ja asia vaivaa aina vain enemmän. YÖKS.
Kommentit (44)
Vierailija:
kun otti itsetunnon päälle. Hyvä kuitenkin, että sanoit. Ottaa ehkä opikseen. Voisit myös sanoa, että kakan jälkeen vois pestä peppunsa, kun se suihkukin on siinä kätevästi, jos jotain roikaleita jää. Ja sitten vaan kehuskelut kuin pikkulasta, että olipa ihana nuolla PUHDASTA munaa.
Tämä oli paras vastaus tähän mennessä. Kiitos.
Vierailija:
ja se maistuu karmealta.
Se on se touhutippa se. Suolainen ja väkevä. Mieluummin kuitenkin touhutippa kuin juustoinen heppi ja haiseva pylly.
Nyt sillä on terskan alla vertakin. Johtuukohan eilisestä ryyppäämisestä??
Sanonpa vain että ap nauti siitä juustoisesta kepistä täysin rinnoin jossei sinulla ole pokkaa miehellesi asiasta huomauttaa!
Jos miehesi käy pesulla ja on senkin jälkeen likainen niin etkö voi siitä sanoa?
Teille on tulossa lapsi etkä tällaisesta asiasta pysty miehellesi puhua?!
Ota itseäsi niskasta kiinni. Jos et sitä paskaa halua nuolla niin älä nuole, mutta me emme täällä palstalla voi miehellesi asiasta mainita. Jos se sua häiritsee niin SINUN PITÄÄ ASIASTA MIEHELLESI SANOA!
Kuulostaa kyllä ihan siltä, et hänellä on joku sukupuoli tauti! Jos tämä on ollut jo suhteenne alusta, kannattaisi käydä testissä kun kerta olet raskaanakin.. Meinaan ei oo normaalia, et verta ja muuta töhnää löytyy esinahan alta..! Ja ite raskaus aikana olin niin huono vointinen, etten olis ees pystynyt kuvittelemaan imeväni mitään tommosta..! Onneks ei näin meijän perheessä..! Mut onnea raskauteen ja muutenkin parisuhteeseen! Pistä miehelle jauhot suuhun ja sano et nyt katsot vehjettäsi ja kysyt haluaisiko hän ottaa sellaisen suuhunsa..!
Sama juttu tänä iltana. Mies tuli baarista ja halusi kännipäissään seksiä. Pyysin käymään pesulla. Siellä se pytyn päällä lutrasi ja ... yöks ... juustomuna oli taas suussa. Tyytyväisenä lähtee taas jatkoille, mä en voi lähteä raskauteni vuoksi.
Vierailija:
asiasta sanoa. Et siis ole ainoa.
Lohduttavaa kuulla, että muutkin ovat asiasta kärsineet. Kiitos ja hyvää uutta vuotta!
onneksi en ole ikinä törmännyt. millainen se on? Haisee? Miltä näyttää? onko ne töhnät esinahan alla yllärinä? vai näkyykö päällepäin? yöks!
Vierailija:
Parahin ap. Olen harrastanut seksiä alle 20-vuotiaasta lähtien erinäisten miesten kanssa. Miesten ikähaarukka on ollut siitä alle 20-vuotiaasta yli 50-vuotiaisiin, koulutustaustaa on ollut peruskoulun kesken jättäneestä tohtoriksi väitelleisiin. Keneltäkään heistä en ole suostunut ottamaan likaista vehjettä suuhuni. Peli on pesty puhtaaksi jopa junan vessassa, kun muuten en ole suostunut. Tosin en ole kovin monelle joutunut edes asiasta huomauttamaan.Pointtini onkin, että kyllä naisen kuin naisen täytyy arvostaa itseään niin paljon, että mies ihan naista miellyttääkseen pesee paikkansa kunnolla ennen kuin niitä sinulle tarjoilee. Kyse on siitä, kuinka paljon mies sinua kunnioittaa. Se puoli suhteesta on hyvä laittaa kuntoon viimeistään nyt, ennen vauvan syntymää.
Toinen, omaasi ja lapsenne terveyteen liittyvä seikka on sitten se, että se likainen pippeli ei ole kovin terveellinen alapäällesikään. Raskausaikana hiivatulehduksen ja muidenkin tulehdusten riski kohoaa. Terskajuusto aktin jäljiltä emättimessä voi siis aiheuttaa pahan tulehduksen.
Jossain viestissä pelkäsit aiheesta puhumisen heikentävän suhdettanne nyt kriittisenä aikana. Useimmiten suhteet heikkenevät juuri siksi, että niissä ei puhuta, ei sen takia, että puhutaan. Älä syyttele (Sinun terskajuustosi, sinun huono peseytymisesi...), vaan kerro oma tunteesi (Minulle tulee huono olo, minä en pidä, minun ja meidän lapsemme terveydelle ei ole hyväksi....). Anna toisen rauhassa ja keskeytymättä kertoa oma mielipiteensä, ennen kuin kerrot lisää omia tuntemuksiasi.
Onnea perhe-elämällenne. Toivottavasti tämä juusto-asian selvittäminen toimii teille oppina tulevien ongelmien selvittämisessä.
Huh huh. Oletko sinä joku " huono nainen" kun seksihistoriasi on tuollainen? Tuollaisilta en kyllä neuvoja halua.
Meillä ei onneks ole mitään tuollaista ongelmaa. Mieheni takapää vain joskus tuoksahtaa.
Mukavaa, että muilla on hygienia-asiat kunnossa. Hienoa. Kiitos tuestanne.
Vierailija:
Meillä ei onneks ole mitään tuollaista ongelmaa. Mieheni takapää vain joskus tuoksahtaa.
Pääsisikin noin vähällä. Onnitteluni!
Haluan, että muutkin myöntävät, että juustoista munaa heilläkin lutkutetaan. En voi olla ainoa koko maailmassa. Haluan tukea!
seuraavaksi kun harrastatte seksiä jätä omat pesusi väliin,niin että haiset pahalle!!!varmasti mies tajuaa jotain....
Ei hän sitä huomaa. Ei hän koskaan nuole.
Parahin ap. Olen harrastanut seksiä alle 20-vuotiaasta lähtien erinäisten miesten kanssa. Miesten ikähaarukka on ollut siitä alle 20-vuotiaasta yli 50-vuotiaisiin, koulutustaustaa on ollut peruskoulun kesken jättäneestä tohtoriksi väitelleisiin. Keneltäkään heistä en ole suostunut ottamaan likaista vehjettä suuhuni. Peli on pesty puhtaaksi jopa junan vessassa, kun muuten en ole suostunut. Tosin en ole kovin monelle joutunut edes asiasta huomauttamaan.
Pointtini onkin, että kyllä naisen kuin naisen täytyy arvostaa itseään niin paljon, että mies ihan naista miellyttääkseen pesee paikkansa kunnolla ennen kuin niitä sinulle tarjoilee. Kyse on siitä, kuinka paljon mies sinua kunnioittaa. Se puoli suhteesta on hyvä laittaa kuntoon viimeistään nyt, ennen vauvan syntymää.
Toinen, omaasi ja lapsenne terveyteen liittyvä seikka on sitten se, että se likainen pippeli ei ole kovin terveellinen alapäällesikään. Raskausaikana hiivatulehduksen ja muidenkin tulehdusten riski kohoaa. Terskajuusto aktin jäljiltä emättimessä voi siis aiheuttaa pahan tulehduksen.
Jossain viestissä pelkäsit aiheesta puhumisen heikentävän suhdettanne nyt kriittisenä aikana. Useimmiten suhteet heikkenevät juuri siksi, että niissä ei puhuta, ei sen takia, että puhutaan. Älä syyttele (Sinun terskajuustosi, sinun huono peseytymisesi...), vaan kerro oma tunteesi (Minulle tulee huono olo, minä en pidä, minun ja meidän lapsemme terveydelle ei ole hyväksi....). Anna toisen rauhassa ja keskeytymättä kertoa oma mielipiteensä, ennen kuin kerrot lisää omia tuntemuksiasi.
Onnea perhe-elämällenne. Toivottavasti tämä juusto-asian selvittäminen toimii teille oppina tulevien ongelmien selvittämisessä.
Vierailija:
Smegmaa? Eikö se ole sama kuin sperma? Mitä nöyryyttävää siinä on jos suostun mieheni toiviesiin vaikka välillä hammasta purren