Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tilanteessa "paljastaa" posliini?

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lapsi aonaki ihmettelee, kun sedällä ei ole tukkaa. Siihen voi sanoa sittem, että setä on ajanut sen pois kun tykkää enemmän olla ilman tukkaa. Samaten jotkut tykkää olla ilman pillun/munakarvoja. Ei mitään eroa. Ei sen ajelun tarvi olla edes seksuaalissa mielessä tehtyä. On vain mukavampi olo.

Ei se ylä- ja alapään ajelu ihan sama asia minusta ole lapselle selittää.

Vierailija
42/52 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä varmaan ei ikinä edes vanhemmat pussanneet tai halanneet lasten nähden.

Alastomuus on täysin normaalia. Kulttuurimme vaan jostain syystä liittää alastomuuteen seksuaalisuuden.

En minäkään mielelläni tarpeettomasti hillu alasti lasten edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mun eka poikaystävä lukioikäisenä pyysi mua ajelemaan posliiniksi "kun äidilläkin on ja se on kiva", niin ei se musta ollut yhtään kivaa eikä luontevaa. Vaikka varmasti heidän perheessään se oli luonteva juttu. Jokainen tyylillänsä, ei kotikasvatusta pysty niin vain päästänsä pois kytkemään.

Vierailija
44/52 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi poika parka. Äitin pilluu piti saada. noin kieroutuneelle en olis antanut karvoilla enkä ilman

Vierailija
45/52 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisista tyypeistä. Kai se heille on normaalia, mutta itse olen meidän kulttuurissamme tottunut näkemään ihmiset vaatteissa. Emme ole mitenkään ahdasmielisiä, me kyllä pussataan ja halataan ihan lastenkin nähden. Mutta vaatteet päällä. Saunassa toki käymme ilman vaatteita koko perhe, ja mökillä ei aina välttämättä uikkareita ole. Kuitenkin minusta on mukavampaa normaalioloissa olla vaatteet päällä. Eikä lapsiakaan näytä vaatteet ahdistavan.

Onnea valitsemallesi tielle! Toivottavasti et palellu näin talven tullen!

Teillä varmaan ei ikinä edes vanhemmat pussanneet tai halanneet lasten nähden.

Alastomuus on täysin normaalia. Kulttuurimme vaan jostain syystä liittää alastomuuteen seksuaalisuuden.

En minäkään mielelläni tarpeettomasti hillu alasti lasten edessä.

Vierailija
46/52 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mun eka poikaystävä lukioikäisenä pyysi mua ajelemaan posliiniksi kun äidilläkin on ja se on kiva.

Vierailija
47/52 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aivan uskomattomia ketjuja vauvan palstoilla"!

Kiitos hyvistä nauruista :-)))

Vierailija
48/52 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edelleenkään usko, että poikaystäväni oli seksuaalisesti kiinnostunut äidistään, vaan oli vain oppinut tiettyyn sheivaustyyliin lapsuudestaan asti. Mulle siveänä lukiolaistyttönä tuo oli silti aika häkellyttävää, saattaisi olla vieläkin.

Vierailija
49/52 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meitin muksut (10,7 ja 5v.) ole tästä mitään traumoja saaneet. Outoja ajatuksia tosiaan täällä.

Vierailija
50/52 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten laadukkaan epilaattorin lahjaksi ja hän ei ole kajonnutkaan siihen. Itse olen sitten sillä leikkinyt, muttei hän ole kommentoinut tulosta mitenkään. Joskus kauan kauan sitten hän höyläsi hieman alimpia karvoja, muttei siis enää. Varmaan tuossa on taas takana jokin häveliäisyys / estyneisyys juttu. Hänen asenne tuntuu muutenkin välillä olevan että enää ei jaksa kiinnostaa vähääkään se miltä hän näyttää miehensä edessä, kun lapset on hommattu. Mikäli hän lähtee tyttöjen kanssa baariin tai töihin, niin ulkonäkö on yleensä vimpan päälle laitettu alusvaatteita myöten. Tästä voisi ehkä tehdä jotain päätelmiä?

Totuus on kuitenkin se, että miehet kiihottuvat näkemästään (esim Dr. Philin mukaan) ja olisi toki mukava nähdä oma vaimo meikattuna seksikkäissä vaatteissa juuri minua varten, edes joskus harvoin. Onko tuo nyt sitten taas vaihteeksi kohtuuton toive?

M36

Vierailija
51/52 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä on ollut keskustelua siitä, että sopiiko pikkulapsiperheessä äitin (tai yhtä hyvin isän) olla karvaton lasten nähden, niin mieleeni tuli historiasta tosi juttu. En valitettavasti muista tuon miehen nimeä, enkä yhtään minä aikana hän eli, mutta kysessä oli varmaankin joku kuninkaallinen tai kuuluisa taitelija.

Tämä kyseinen mies oli saanut sen ajan lukuisista naista kuvaavista alastonmaalauksista käsityksen, että naisen alapää on luonnostaan karvaton. Kun hän sitten meni aikuisena naimisiin, koki hän hää-yönään hirveän kauhistuksen, kun vasta vaimoksi otetulla naisella olikin karvainen alapää. Eipä tullut heidän seksielämästään mitään sen koommin.

Tämä ei liity oikeastaan mitenkään tuohon yllä käytyyn keskusteluun, tuli vaan sitä lukiessa mieleen.

Vierailija
52/52 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on tiukempi synnytysten jälkeen, koska alkoi lantionpohja lihasten harjoituksen. Siispä hän pystyy tiukentamaan tai löysentämään, jos itse haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi