Millaisessa tilanteessa "paljastaa" posliini?
Kommentit (52)
koska mielestäni posliinina on epämukava olla. Teen sen kuitenkin joskus koska ilman karvoja suuseksi on entistäkin ihanampaa, kuten myös naiminen. Ja minä en yllätä miestäni iloisesti seksillä, vaan me molemmat yllätämme toisemme. Seksimme on myös mieheni mielestä ah niin tyydyttävää ja nautinnollista. Ja kyllä sitä vaihteluakin on toisinaan. Uskoisin kuitenkin edes jonkun ymmärtävän, että jos perheessä on lapset 1, 2 ja 3v, sekä miehellä raskas työ, niin ei sitä ihan päivittäin jaksa eikä edes ehdi mitään ihmeseksiä harrastaa. Joka tapauksessa olemme olosuhteisiin nähden tyytyväisiä seksielämäämme.
Minulla ei kasva karvat napaan ja reisiin asti.
En ajele posliiniksi minkään pikkutyttövaikutelman vuoksi. Aika pervo olen kyllä joissakin asioissa, mutta rajansa kaikella! Kuten jo mainitsin, seksi tuntuu paremmalta posliinina.
Ja mainittakoon vielä niille, jotka TIETÄVÄT alapääni olevan löysä tiheitten synnytysten jälkeen, turha vaiva.
Kiitokset kivoista vinkeistä! ap
että usean synnytyksen jälkeen ei voi olla yhtä tiukka kuin ennen....
ole kovin hiljaista tainnut olla, itselläni on mennyt aina vähintään puoli vuotta synnytyksestä että on edes vähän alkanut kiinnostaa ...
lapset 1, 2 ja 3v,
Mutta jos ennen synnytyksiä on ollut liian tiukka, voi niiden jälkeen olla sopiva. Meillä ainakin nyt hommat sujuu kivuttomammin!
että usean synnytyksen jälkeen ei voi olla yhtä tiukka kuin ennen....
22, olet oikeassa! :) ap
tykkää tiukasta ja märästä pillusta.
Löysään pystyy naimaan puolikuivanakin.
Mutta jos ennen synnytyksiä on ollut liian tiukka, voi niiden jälkeen olla sopiva. Meillä ainakin nyt hommat sujuu kivuttomammin!
tykkää tiukasta ja märästä pillusta.
Löysään pystyy naimaan puolikuivanakin.Mutta jos ennen synnytyksiä on ollut liian tiukka, voi niiden jälkeen olla sopiva. Meillä ainakin nyt hommat sujuu kivuttomammin!
uskoisin että aika moni muukin.
Katseltiin illalla telkkaria sohvalla. Mulla oli päällä pitkä t-paita ja läpinäkyvät pikkuhousut. Eipä se yllätys kovin pitkään salassa pysynyt ja kielihommiksihan se meni ja lopulta tietysti lemmiskelyyn. Ihanalta tuntui! ap
Et sitten tuon kummempaa posliininpaljastamisseremoniaa keksinyt ;)
että kun ajelin posliiniksi, odotin tosi innolla mitä seuraa, niin mitä seurasi? Ei mitään. Mies oli tosi nolona, tyyliin, että ei kai mun tartte sanoa jotain. Sitten jotenkin vaan oli kuin ei ois huomannutkaan.
Ja itsellä oli sitten tosi nolo olo, että mitä nyt tuli tehtyä. Sen jälkeen en ole posliiniksi ajanut. Ei kyllä mies muutenkaan koskaan mitään kommentoi, vaikka aina yleensä on kiitorata, en edes tiedä millaisesta tykkää.
Suuseksiä ei kyllä suostu antamaan, vaikka maksettais, eikä sormillakaan sinne koske, että samapa kai tuo sitten onko karvoja vai ei.
Jo sitä on tässä tottunut vuosien varrella siihen, että paha mieli vaan tulee, jos odottaa olevansa jotain kummempaa kuin pelkkä tyhjennysastia.
Mikset uskalla kysyä mieheltä mistä hän tykkää?
Miten voit jakaa sänkysi ihmisen kanssa, jonka mieltymyksiä et tunne?
ei voi olla totta... Mä en IKINÄ voisi olla päivääkään sellaisen kanssa, jolla olisin vain tyhjennysastia! Minkä ikäisiä olette? Kauanko liittoa takana? Miksi jatkat liittoa?
Mikset uskalla kysyä mieheltä mistä hän tykkää?
Miten voit jakaa sänkysi ihmisen kanssa, jonka mieltymyksiä et tunne?
Minkä ikäisiä olette? Kauanko liittoa takana? Miksi jatkat liittoa?
mutta vastaus on aina sama, on kuulemma niin huono keksimään mitään uutta seksiin, kaikki käy mitä minäkin haluan, seksiä on minun aloitteestani jne.Ollaan yli 30v, useita vuosia yhdessä jo.Liitto on muuten oikein hyvä ja toimiva, ja kyllä seksikin on muuten ihan hyvää, kiihkeää siis ilman tuota suuseksiä.
että te ihmiset jaksattekin. Kiva ap, että teillä meni ilta putkeen ja lopputulos oli toivottu! :)
Pitää vielä ihmetellä miten täällä välillä on niin kärttyisää porukkaa liikkeellä, on tietty niin helppoa ja mukavaa purkaa omaa pahaaoloaan ilkeisiin kommentteihin muille ihmisille. Ja täällä anonyyminä se vasta helppoa on. huoh.
Mites te äidit, joiden lapset jo osaavat tarkkailla sukupuoliin liittyviä asioita, ajeletteko posliiniksi? Eikö se lapsi saa vähäsen vääristyneen kuvan saunareissulla ym., kun äiskällä ei ookaan karvoja lainkaan?
jäi harmittamaan kun en malttanut kovin kiusoitella miestäni ja pitkittää tilannetta.
Joo, kyllä mäkin ihmettelin että tällainenkin aihe on jollekin liian kova pala purtavaksi. Lähinnä vitsinähän minä tuon aloituksen tein, ei kai sitä nyt niin supervakavasti tarvi kenenkään ottaa. Oletin että aiheesta voisi saada hauskankin ketjun. Niinkuin onneksi osittain tulikin. Ei kai nyt kukaan oikeasti missään asiassa ihan tosissaan kysy että "auttakaa apua mitä teen?!" Siis täällä, tuntemattomilta ihmisiltä. Itse ainakin haluan vain keskustelua aikaan, ja tilanteesta riippuen neuvoja, tukea tms. Useimmiten kuitenkin saa kuulla olevansa terapian tarpeessa oleva idiootti jonka pitäisi hankkia elämä eikä AINA notkua täällä. Ja muut tietävät aina omat asiasi paremmin kuin sinä itse. Joku tarttuu johonkin yhteen sanaan ja sen perusteella olet sitä ja tätä. Eikä sitä sitten enää kukaan kuuntele vaikka totuus olisi ihan päinvastainen. Jep.
Meillä ei ole saunaa, eivätkä lapsemme muutenkaan ole joutuneet näkemään minua ihan alasti. Jos olisi vaarana että joskus näkisivät, pitäisin kyllä itseni karvaisena! Vaikka tuon ikäisiä varmaan enemmän ihmetyttäisi että MIKSI siellä kasvaa karvoja!! :) ap
Älä anteeksi pyytele. Onhan se tosi tympeää jos kysyy esim. jyvistä, niin sinut haukutaan lyttyyn akanoiden takia! ;)
Kylläpä on epänormaali suhtautuminen alastomuuteen.
Miksi karvojen ajelu olisi yhtään eri asia kuin uusi kampaus tai se kun minä vedän kaiken tukan pois varsinkin kesäisin? Meillä kyllä käydään koko porukka saunassa, teinit tuskin edes haluaisivat enää käydä porukalla saunassa.
M31
Meillä ei ole saunaa, eivätkä lapsemme muutenkaan ole joutuneet näkemään minua ihan alasti. Jos olisi vaarana että joskus näkisivät, pitäisin kyllä itseni karvaisena! Vaikka tuon ikäisiä varmaan enemmän ihmetyttäisi että MIKSI siellä kasvaa karvoja!! :) ap
Olisko se sitten jotenkin normaalimpaa hillua alasti pitkin päivää. Totta hemmetissä me käytäis porukalla saunassa jos olis sauna. Mutta kun ei ole, riisun siis vaatteeni nyt että lapset oppivat mikä on normaalia. Kuuluvatkin juuri sopivasti heräilevän päiväunilta. Saanko kuitenkin jättää pikkuhousut päälle, on menkat alkamassa? ap
Tämä on taas tätä että mitä tahansa sanot tai jätät vaikka sanomatta, niin eihän se täällä passaa. En minäkään mielelläni tarpeettomasti hillu alasti lasten edessä. Enkä varsinkaan ajeltuna!
Minä ajattelisin, että jos pienenä saa sellaisen käsityksen, että alapään kuuluu olla karvaton, niin voi olla hämmentävää murrosiässä, kun karvoja alkaa kasvaa. Vanhempien näkeminen alastomana on osa luonnollista oman sukupuoli-identiteetin kehittymistä ja ap oli kommentoidessaan ihan järkevä siinä, että on luonnollisempaa lapselle nähdä vanhempansa naturellina. Ei se ylä- ja alapään ajelu ihan sama asia minusta ole lapselle selittää.
:D