Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä pohjaratkaisusta?

10.05.2006 |

http://www.jt-talo.com/talomallisto-paivansade-122.html

Neliöitä emme tarvitse enempää :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vessa ja vaatehuone oli siinä olohuoneen vieressä, eli vessan ovi sisäänkäyntiä vasten, tietty siellä peremmällä siis. saunat ja pesuhuoneet oli vähän eri järjestykssä, eikä meillä ollut pukuhuonetta. Tuossa pohjassa kaipaan nimenomaan sitä vaatehuonetta. Olkkari ja keittiö tosi isoja. Ja tuo vaatehuone oli meillä aivan ihana (siis tuon mallinen). Itse tekisin vielä vähän isomman kateteun kuistin khh ulos, eli ei ihan noin pientä lippaa vaan. Siis ei varsinaista terassia, mutta katettu kuisti kuitenkin. Tuo keittiö oli erityisesti mun mieleen siinä talossa.

Vierailija
2/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuone on kyl aina luksusta, mutta jos kodinhoitohuoneen kaappitilan käyttää hyödyksi (petivaatteet, pyyhkeet extrapeitot yms...?) niin kai nuo vaatteille riittää.

Jos voi valita, niin liukuovikomeroilla saa mukavaa ilmettä ja " lisää tilaa" , kun ei tarvitse varoa kaappien aukeamista! Suosittelen lämpimästi!!

Tuleek teille autotallia/varastoa, mihin saa tavaraa lisää?

(mä oon niitäö ihmisiä, joidenmielestä säilytystilaa ei voi ikinä olla liikaa ;D)

Eteinen vaikuttaa kivan tilavalta ja aula avaralta.

Mä inhoon ihan hirveesti olohuoneen vessoja ja keittiön vessoja ja ikävän usein niitä näkee piirretyn. Mutta onneksi tuolla on tuo toinenkin wc, jossa voi sitten vaikka vieraiden ollessa käydä..

Ja muutenkin, 2 vessaa on musta tosi hyvä juttu!

Keittiö on toimivan tuntuinen ja ruokatilasta yhteyden tuntua olohuoneeseen. Kiva.

MAkkarit ei pienimpiä koppeja, kiva sekin. =)

Pesutilojen ovellinen wc olikin kehulistalla jo. Pukutiloissa kivasti myös väljyyttä, samoin pesuhuoneessa. Khh ok.

Kiva paketti. Tehkää tosiaan olkkarin taakse terassia lisää, niin saatte siihen lisä-olohuoneen.

Onnea taloprojektille, oli se sitten millä aikataululla tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nelihenkinen perhe, niin tuntuu liian vähältä. Muuten tosiaan ihan ok, mä tykkäsin. Vaatehuone ois kyl ois hyvä ja tosiaan ne isommat kuistit.

Vierailija
4/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eteinen on minun makuuni ahdas. Vaatehuone puuttuu, eli tuonne kun säilöö sakin talvikengät ja talvitakit ym. harrastusvälineet niin ainakin meillä kaappitila loppuu alkuunsa kesken. Mihis sitten mahtuu täkit ym. ylimääräinen vaatetavara, jota aina on?

Itselleni on henkilökohtaisesti outo ajatus, että jos kutsun vieraita, niin mennään joko vanhempien makkarin läpi tai kodinhoitohuoneen pyykkisirkuksen läpi pukuhuoneeseen.

2. suihku olisi ihan hyvä. Suurentaisin sitä lastenhuoneiden viereistä vessaa ja laittaisin suihkun, niin sitten murkkujen kanssa ei tarvitse vanhempien kinata suihkuvuoroista.

Jos ton kodinhoitohuoneen ulko-oven siirtäisi siihen missä nyt o, niin siihen voisi laittaa pukuhuoneen ja pääsisi suoraan saunasta vilvoittelemaan, kodinhoitohuoneen voisi tarvittaessa sulkea liukuovella? Eikä tarvitsisi kuraisten lasten kanssa sotkea kodinhoitohuoneen lattiaa, suoraan pukkarin läpi pesuhuoneeseen vaan? Pesuhuoneestakin saisi silloin toimivamman. Tässä versiossahan pukkarin ja pesuhuoneen välinen ovi puuttuu ja kiva on pukea kostean märässä tilassa nihkeään nahkaan vaatteita....

Sinällään hyvä yksitaso, voi asua vanhaksi asti.

Vierailija
5/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen kodinhoitohuoneen ulko-oven laittaisi kodinkoneiden tilalle ja ne koneet oven tilalle, tulisi kodinhoitohuoneesta minusta toimivampi tila, liukuovien kera.

Vierailija
6/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mä en tykkää, että olohuoneesta on käynti kahteen makuuhuoneeseen. Jos vielä sattuvat olemaan lasten huoneet niin sieltä näkyy se " eläminen" koko ajan olkkariin.

Vaatehuone puuttuu, mutta muuten ihan kiva pohja :)

Vierailija
7/7 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti sitä onkin. Itse vain kiinnittäisin huomiota pariin juttuun:

- ei teknistä tilaa? Me ollaan tungettu sinne kaikki mahdolliset koneet (ilmanvaihto, maalömpöpumppu, keskuspölynimuri ja kaikki ne joita en edes tiedä). Saavat metelöidä siellä ihan kaikessa rauhassa minua häiritsemättä. Ovat muuten yllättävän kovaäänisiä vehkeitä.

-toinen suihku olisi kiva (mutta sehän on kai makuasia) Tilaahan kylppärissä on kivasti

-onko kiva, että joutuu kulkemaan khh: läpi esim kuravaatteissa tai yleensäkään vain kulkea pihalta puhtaiden pyykkien ohi? ehkä ulko-ovea voisi siirtää, jolloin khh:sta tulisi oma soppensa? Mutta sitten pyykinkuivatustilakin pienenee, haittaako?

-makuuhuoneiden sijainti. Minusta on kiva, jos lasten huoneet olisi mahdollisimman kaukana olkkarista, ettei tarvii hyssytellä. Jos mahdollista, niin vaihtaisin olkkarin ja vanhempien makkarin paikkaa. Vastaavasti keittiön ja ruokatilan paikkaa (mutta enpä tiedä miten toimiva se olis sitten keittiön ja takaterassin kannalta...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme