KAverin mies sanoi mulle
kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)
Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Kommentit (79)
Mua ei huoli Erkkikään! Miksi? Olen FIKSU, nuori ja nätti " nainen" !
ap
Vierailija:
Tää on jo vanha ketju. Jäitkö aivan yksin? Se on OLEN eikä oeln...
Vierailija:
Tää on jo vanha ketju. Jäitkö aivan yksin? Se on OLEN eikä oeln...
Ja oikeassahan tuo oli siinä mielessä että jos peruskoulun/lukion aineita ajattelee niin ei niistä hirmuisesti ole pohjustusapua oikikseen. Joku lyhyt yhteiskuntaopin kurssi liippaa vähän läheltä lakiasioita, mutta ei siellä muuten yleissivistävän opetuksen opeilla pitkälle pötki.
Vierailija:
Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Onneksi joku älysi hiljentää sut kun jankkasit ja toitotit vaan omasta opiskelustasi oikiksessa. Hoh hoijaa.
Ehkä siksi on helppo aliarvioida.
Mutta mua siis lähinnä huvitti :D Kaikki vetää hirveet herneet!
mutta lievä lapsellisuutesi vielä loistaa tässä jutussa. On tosi hienoa että olet päässyt oikeustieteelliseen, mutta ei se ole koko elämä. Ja muista, että kaikki eivät halua oikikseen, vaikka sinä ehkä niin luulet.
Sinulle tuntuu nyt vain kelpaavan vastaus, jossa amk-frendisi haukutaan moukaksi. Ehkä elämä vielä opettaa sinuakin.
Selvähän se. Juuri näinhän kaikki järkevät ihmiset toimivat kuullessaan bileissä huvittavan vitsin.
Itsehän sinä tämän kaverisi alhaisen koulutuksen toit mollaavassa mielessä esiin vaikka hänellä ei ollut osaa eikä arpaa miehen tokaisuun.
" Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Miksi sä sun kaverin ammatin otit juttuun mukaan?
9 No varmaan siksi että semmoiset jotka eivät ole itse opiskelleet eivät voi mitenkään ymmärtää millaista se on.
Ehkä siksi on helppo aliarvioida."
En kyllä suosittele sulle asianajajan uraa, ne saa sut tosi helposti siellä oikeussalissa puhumaan itsesi ihan pussiin.
t. ap