Itse asennetun pesu tai astiapesukoneen riskit? Miehellä kyllä koulutus hommaan..
Kommentit (6)
tilata ammattiasentajat, jotta on asia ok? Eli soitan heille jotka ostivat asuntomme, että hoidetaanko asia ok, ja sovitaan, että joko he tai me hoidetaan juttu ja lähettävät laskun sitten meille jos haluavat itse hoitaa vai miten?
Hitsi mies on niin " kyllä minä osaan" olinkin tuosta vähän, että joo, osaat varmaan, mutta riittääkö se.
Hitto sentään sinne meni veronpalautukset!
ap
Mutta kyllä se niin taitaa olla. Joten ei auta kun vetää varman päälle, meillä ei ole varaa maksaa yhdenkään asunnon vesivahinkoa..
ap
Semmosta on kyllä vakutuusyhtiö kussu silmään, jolle ei vakuutus ole korvannu.
Jos venttiilit on ja voi vain liittää valmiiseen verkkoon, ei siihen tarvii mitään ammattimiestä!
Meille isännöitsijä sanoi aikoinaan, että pitää olla ammattimies asentamassa, jos vakuutuksesta meinaa saada korvauksia vahingon sattuessa. Tiedä sitten, mikä on totuus.
Ei siihen tarvii mitään ammattimiestä! Jos pitää tehdä jotain erikoisia kytkentöjä niin sitten tarvii!
Pitäähän niitä letkuja käyttää aina välillä irti, että putsaa ja pesee seinän ja lattian sieltä koneen takaa! Aina soittaa ammattimies paikalle??
Kyllä nyt ihmistä vedätetään!
tällaisissa jutuissa.