KAverin mies sanoi mulle
kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)
Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Kommentit (79)
Ensin täällä oltiin niin fiksuja mutta jokainenhan on täysi ääliö!! Lähettäskö kaikki dogaamaan? Meille tulis hauskaa!
Mitä helvettiä sä täällä sitten teet? Onko akateeminen seura käynyt jo tylsäksi?
Tosin ymmärrän suo, en mäkään siellä kauan jaksanut.
Yleensä en edes kirjoittele tänne mutta nyt oli pakko. Mikä ihme teitä vaivaa? Te olette säälittäviä!
BBBBBUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hhhhaaaaaaaaa
Vierailija:
Mitä helvettiä sä täällä sitten teet? Onko akateeminen seura käynyt jo tylsäksi?Tosin ymmärrän suo, en mäkään siellä kauan jaksanut.
Vierailija:
BBBBBUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hhhhaaaaaaaaa
Mä olen käynyt " vaan" lukion ja amiksen, enkä pidä silti itseäni tyhmempänä kuin esim. oikikseen päässyttä tai viisaampana kuin peruskoulun käynyttä.
No niin, nyt varmaan ymmärsitte kun selvennin. Oishan toi nyt pitänyt arvata, mikään ei mene jakeluun ellei erikseen rautalangasta väännä. Ja kun nyt kerta aloitin, niin lopetan että en jaksa perseen vertaa tähän aikaan ja tälläisellä palstalla välittää, kirjoitanko oikein vai väärin?
Ei, olet väärässä. Akateeminen käyttäytyy tyynen hillitysti tilanteessa kuin tilanteessa. Ilmekään ei värähdä, ettei vaan otsanahkaan tulisi ryppyjä. Tiedätkö, kerron sulle salaisuuden. Akateemiset eivät edes käy paskalla. Heillä on niin hieno akateemisuuden mukanaan tuoma ominaisuus, että paska haihtuu olemattomiin ennekuin tulee ulos. Älä kerro kellekään.
Sä taidat olla se joka täällä joka yö tappelee? Se jonka lapset ovat kasin luokkaa. Juttusi ovat aina yhtä typeriä!
Vierailija:
kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Arvaa mitä mieltä siitä ollaan?
Miten helkutissa joulun lähestyminen saa mammat näin ylikierroksille??
Sä rupeet jo vainoharhaiseksi, mutta ei ole mun ongelma. En ole edes mielenterveyshoitaja.
114