Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAverin mies sanoi mulle

Vierailija
23.12.2007 |

kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)

Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä rupeet jo vainoharhaiseksi, mutta ei ole mun ongelma. En ole edes mielenterveyshoitaja.

114

Vierailija
42/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt sekin sanottiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täällä oltiin niin fiksuja mutta jokainenhan on täysi ääliö!! Lähettäskö kaikki dogaamaan? Meille tulis hauskaa!

Vierailija
44/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt, äikän opet!!!

Vierailija
45/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pikkasen ymmärrystä ja joulumieltä.

Vierailija
46/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti, juntimpi, juntein.

Vierailija
47/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä täällä sitten teet? Onko akateeminen seura käynyt jo tylsäksi?

Tosin ymmärrän suo, en mäkään siellä kauan jaksanut.

Vierailija
48/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en edes kirjoittele tänne mutta nyt oli pakko. Mikä ihme teitä vaivaa? Te olette säälittäviä!

Vierailija
49/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBBBUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hhhhaaaaaaaaa

Vierailija
50/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä helvettiä sä täällä sitten teet? Onko akateeminen seura käynyt jo tylsäksi?

Tosin ymmärrän suo, en mäkään siellä kauan jaksanut.

Vierailija
51/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin huokailla lapsellisuudellesi!

Vierailija
52/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

BBBBBUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hhhhaaaaaaaaa

Vierailija
53/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt " vaan" lukion ja amiksen, enkä pidä silti itseäni tyhmempänä kuin esim. oikikseen päässyttä tai viisaampana kuin peruskoulun käynyttä.

Vierailija
54/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt varmaan ymmärsitte kun selvennin. Oishan toi nyt pitänyt arvata, mikään ei mene jakeluun ellei erikseen rautalangasta väännä. Ja kun nyt kerta aloitin, niin lopetan että en jaksa perseen vertaa tähän aikaan ja tälläisellä palstalla välittää, kirjoitanko oikein vai väärin?

Vierailija
55/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet väärässä. Akateeminen käyttäytyy tyynen hillitysti tilanteessa kuin tilanteessa. Ilmekään ei värähdä, ettei vaan otsanahkaan tulisi ryppyjä. Tiedätkö, kerron sulle salaisuuden. Akateemiset eivät edes käy paskalla. Heillä on niin hieno akateemisuuden mukanaan tuoma ominaisuus, että paska haihtuu olemattomiin ennekuin tulee ulos. Älä kerro kellekään.

Vierailija
56/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota diabetes-lääkkees!

Vierailija
57/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla se joka täällä joka yö tappelee? Se jonka lapset ovat kasin luokkaa. Juttusi ovat aina yhtä typeriä!

Vierailija
58/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)

Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.

Arvaa mitä mieltä siitä ollaan?

Vierailija
59/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helkutissa joulun lähestyminen saa mammat näin ylikierroksille??

Vierailija
60/79 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap