**Elokuiset perjantai ja joulun viettoon**
Täällä tuskaillaan viimeisiä tunteja töissä ennen yli viikon lomaa!!!! Tyttö oli aamulla päiväkotiin vietäessä ihan täpinöissä kun huomenna ei tarvitse mennä!
Pahoinvointikin on aika vähäistä jopa niin että alkaa epäilyjä mieleen hiipiä. Eilen illalla selkää kolotti aika paljon ja olo oli muutenkin nuutunut. Ehkä vähän liikaa rehkittyä tuli.
Mites teidän muiden joulun viettoon kuuluu? Kotosalla perheen kanssa? Töissä?
Meillä vietetään perinteinen perhe joulu saunoineen ja mummula viereiluineen. Haudoillakin varmaan kynttilöitä ihailemassa käydään. Tänään pitäisi vielä viimeidet lahjat lähteä metsästämään (tuskainen valmiiksi).
Ihanaa joulunaikaa teille kaikille:)
-Tintta rv 7 plus 6 (ei näppiksen plussa toimi)
Kommentit (24)
ihan kivasti meni joulut, syöden ja nukkuen..eipä tulut entisistä suosikkiruuista niin nautittua, kun esim. lanttulaatikosta kamala närästys ja vatsa meni sekaisin...mutta kyllä tämä tästä.
Joku kysyi ultrista..meillä on mahdollisuus mennä np ja rakenneultraan, niin mennään molempiin..ja lapsen sukupuolikin halutaan tietää jos mahdollisuus siihen on:) sillä ei ole väliä kumpi on tulossa, mutta kuitenkin ihan kiva tietää!
Täällä ilmoittautuu uusi odottaja elokuisiin. Viikkoja on kasassa 5+5. Ennestään meillä on yksi lapsi, 2v3kk ikäinen tyttö. Ikäeroa tulee olemaan melkein 3 vuotta.
Noista raskausoireista sen verran että ovat sitte ihan erit kuin viime raskaudessa. Viime raskausdessa oli väsymystä ja rintojen aristusta heti alussa, mutta nyt ei oo niitä vielä ainakaan ilmaantunu.
Tällä hetkellä on ihan järkyttävä ällötys/pahaolo, joka alko jo ennen kuin kuukautisten olis pitäny alkaa. Ja hajuaisti on kyllä ihan huipputarkka :).
Jouluna ei kerrtottu sukulaisille vielä, vaikka piikitelyjä tuli tosi monelta suunnalta (mun veljellä on ihanat 3 kk ikäiset kaksospojat, joita sitten jouluna hoivasin :). )
Meillä neuvolakäyntien lisäksi kuuluu np-ultra ja rakenne-ultra. Mua vaan jotenki haluttais mennä omakustantaisesti alkuraskauden ultraan, koska meijän pitäis varata huhtikuuksi lennot Jenkkeihin lomamatkalle ja jos vaikka olis kaksi vauvaa matkassa, niin silloin ei kylläkään voida sinne lähteä..
Joulunjatkoja elokuisille!
Täällä on ollut sellainen väsymys ja voimattomuus riesana, että päivä on taas mennyt nukkuessa. Kaksi tuntia olin päivällä hereillä! Huh. Onneksi mies on esikon kanssa..
Muuten olo on hyvä. Mahaa turvottaa ja syödä pitää TOSI usein ja paljon, jotta saa huonon olon loittonemaan..
Joulu meni vanhemipiemme luona ja syötyä tuli, ihan tarpeeksi =)
Lahjatkin olivat kivoja ja tarpeellisia.
Rakenneultraan menemme, jos satun saamaan lähetteen. Täällä tarjotaan vaan yksi, ja valitsin sen np ultran taas. Tosin, pääsen nyt ylimääräiseen ultraan, jossa selvitetään tätä mahdollista kaksosraskautta! Ajan pitäisi tulla alkuvuodesta..
Eipä muuta, menen lepäilemään=)
me kerrottiin meidän vanhemille ja sisaruksille jouluna , kun tein testin siellä. muutama kaveri tietää myös...
ajattelin varailla uuden vuoden jälkeen neuvolaa.
maha on ihan turvoksissa , rinnat kipeinä ja huono olo jos ei syö säänöllisesti. en malttaisi oottaa ensimmäistä ultraa, että tietäisi että siellä tosiaan on joku =).
kuinka moni meinaa mennä rakenneultraan? ja ottaa selville kumpi tulossa? itse meinaan rakenteeseen mutta en kysy sukupuolta, pidän yllätyksenä tällä kertaa kun kaksi edellistä olen tiennyt.
peetu ja salamatkustaja 6+0