Mies menee viettämään pikkujouluja vanhojen kavereidensa kanssa... EN HALUA!!!!
Menevät kyllä yhden kotiin, joka on siis ihan perheellinen mies mutta en silti luota etteivätkö polttaisi pilveä koska ovat niin tehneet ennenkin. Siis silloin nuoruudessaan samalla porukalla. Ei tietenkään enää viimeiseen viiteen vuoteen kun yhdessä ollaan oltu.
Minä en asu minkään tason narkkarin kanssa.
Ajatuskin inhottaa.
Kommentit (26)
aika outo rinnastus tuo pilvenpoltto ja narkkari.
Naureskelee täällä akateeminen yli 40-vuotias
useamman lapsen äiti, joka kyllä edelleen voi poltella pilveä esim. Amsterdamissa käydessään eikä kyllä koe olevansa minkäänlaista narkkaria lähelläkään-
Susta voi olla ok käyttää huumeita. Musta ei.
Ap
Vierailija:
Alkoholisti = alkoholin väärinkäyttäjä
Narkkari = huumeiden väärinkäyttäjä
Kertoisitko nyt meille kaikille miten huumeita voi käyttää oikein?
Vierailija:
pitäisi osallistua tähän keskusteluun, mutta jotenkin niin huvittaa nämä " olet narkomaani" -kommentit. En suhtaudu kielteisesti kannabikseen, mutta olen vuoden 2007 aikana polttanut kaksi kertaa puolikkaan sätkän, että tosi paha narkomaani ollaan. Pitäisiköhän ihan jotain vieroitushoitopaikkaa anoa...
Huumevieroitukseen on pitkät jonot. Lähes kaikki siellä olijat ovat aloittaneet ns. viihdekäyttäjinä jollainen sinäkin olet.
Narkkari=koukussa huumeisiin ja käyttää kovia huumeita. Muu elämä kärsii huumeiden käydön vuoksi.
itse hyväksyisin esim syöpäpotilaalle kannabiksen käytön kivunlievitykseen. Sairaaloissa käytetään opiaatteja kivunlievitykseen, niitä voi käytää myös huumeina
Tetrahydrokannabinoli sisältää 5 kertaa enemmän hiilimonoksidia ja tervee kuin tavallinen tupakka. Ja se läpäisee istukan hyvin. 20% THC:n käyttäjien vauvoista syntyy alipainoisina, koska se estää napanuoran verenvirtausta.
Että repikää siitä luottamusta.
Ap
Heh, kävin vilasemassa, että mitä tälle keskustelulle kuului, kun perhevelvollisuudet veivät aiemmin pois koneen ääreltä. Mutta kauankohan se mun ongelmakäytön kehittyminen kestää, kun olen nyt ollut viihdekäyttäjä kohta 25 vuotta. Ja siis käyttöni on viimeiset 10 vuotta ollut luokkaa 0-2 kertaa vuodessa :-)?
Vierailija:
Vierailija:
pitäisi osallistua tähän keskusteluun, mutta jotenkin niin huvittaa nämä " olet narkomaani" -kommentit. En suhtaudu kielteisesti kannabikseen, mutta olen vuoden 2007 aikana polttanut kaksi kertaa puolikkaan sätkän, että tosi paha narkomaani ollaan. Pitäisiköhän ihan jotain vieroitushoitopaikkaa anoa...Huumevieroitukseen on pitkät jonot. Lähes kaikki siellä olijat ovat aloittaneet ns. viihdekäyttäjinä jollainen sinäkin olet.
Vierailija:
Heh, kävin vilasemassa, että mitä tälle keskustelulle kuului, kun perhevelvollisuudet veivät aiemmin pois koneen ääreltä. Mutta kauankohan se mun ongelmakäytön kehittyminen kestää, kun olen nyt ollut viihdekäyttäjä kohta 25 vuotta. Ja siis käyttöni on viimeiset 10 vuotta ollut luokkaa 0-2 kertaa vuodessa :-)?
Kyllä voi hyvin olla niinkin, että käyttösi pysyy aisoissa ja sinun ei koskaan tarvitse sinne vieroitukseen mennä.
Muista kuitenkin että olet tekemisissä kovan rikollisuuden kanssa.
Vierailija:
Vierailija:
ja toisekseen: määrittele " huume" universaalisti. Mä lähen kotiin siksi aikaa.t: 6
Tuossapa tuollainen huumehörhön ruummiillistuma.. Ette te itse ongelmaanne näe ongelmana, läheiset siitä kärsii..
Joo, varsinainen hörhö olen - viimeisestä huumekokemuksesta on liki parikymmentä vuotta ja silloin maistoin pari kertaa pilveä parin vuoden välein. Ei siitä oikein enää ongelmaksi ole.
AP:n huolen ymmärrän nyt hieman paremmin kun hän valaisi taustoja. Tuossa tilanteessa puolison tulisi olla erityisen hienotunteinen, mutta on se vaan siltikin väärin kieltää vanhojen kaverien seura. Eli AP:lle: kerro toki miehellesi pelkosi, eiköhän hän ymmärrä, ja muista, että hän ei ole veljesi.
Narkkari = huumeiden väärinkäyttäjä
Kiellätkö alkoholinkin? Tietysti voi viilailla, onko laittomien huumeiden käyttö koskaan " oikeaa" , mutta eipä tuo järin dramaattiselta kuulosta. Ymmärrän kyllä tavallaan huolesi ja paheksumisesi, mutta ne eivät liene tarpeen kertomasi perusteella.
sekä kunnioittaisit hänen oikeuttaan tehdä omia päätöksiä.
Et voi olla lapsenvahti aikuiselle miehelle.
Ainoa mitä voit tehdä on pyytää häntä ettei hän tekisi kyseistä asiaa, ja kertoa varsin suorasanaisesti mikä odottaa jos hän kuitenkin niin tekee.
enemmän mua pännisi mies, joka on menossa känniörveltämään kavereidensa kanssa. Silloin a) saattaa tehdä jotain tyhmää ja b) on seuraavana päivänä krapulassa, joka ei ole muille kivaa (tuskin edes asianosaiselle itselleen). Kumpikaan näistä em. ei ole todennäköistä, jos mies istuu iltaa vanhojen kavereidensa kanssa ja polttaa pari jointtia. Relaa siis.
esim. pilvi ei ole kaikissa maissa eikä kulttuureissa kielletty. Ja sitä paitsi täälläkin harkitaan kannabiksen käytön sallimista kivun lievitykseen eli vastaus kysymykseesi: voi käyttää oikeinkin.
ja toisekseen: määrittele " huume" universaalisti. Mä lähen kotiin siksi aikaa.
t: 6
kommenttien vuoksi ap:tä varmaankin asia niin kovasti kammoksuttaa. Aihe on vaikea ja siitä on mahdoton keskustella tällä palstalla asiallisesti. Ap:tä kehottaisin kuitenkaan relaamaan ja sanoisin, että on paljon pahempia ja vaarallisempiakin asioita, joita miehesi voisi olla tekemässä.
Vierailija:
Narkkari = huumeiden väärinkäyttäjäKyllä se kuule tässä maassa on nii et
narkkari = huumeiden käyttäjäMiten huumeita käytetään oikein?
joku voi luulla, että se on harmitonta, mitä se ei ole.
Ja niinhän siinä tulee käymään:(