Rinnoista.. miten elää loppuikänsä tällaisten kanssa??
Laihduin kohtalaisen nopeasti 30 kg. Imetyksiäkin takana. Olen kyllä aina tiennyt, että laihtuessani rinnoista lähtee ensimmäisenä. Eilen sitten huomasin lopullisen, karmean totuuden. Olin rakastellut mieheni kanssa, rintsikat päällä tietysti. Sitten pötköttelimme siinä kyljellämme naamat vastakkain. Alempi rintani oli vähän tursunnut rintsikasta ja jäi karmean näköisenä ryttyisenä nahkaläjänä siihen rintsikan reunan päälle lötköttämään. Itkuhan mulle tuli vaikka mies sanoi ettei haittaa mitään. Rakastaa kuulemma rintojani, mutta itse en kestä niitä. Ja tiedän toki etteivät miehenikään mielestä hyviltä näytä.
Lihakset minulla on suht hyvässä kunnossa ja aion vielä treenata lisää. Onko olemassa mitään oikeasti ihoa kiinteyttäviä voiteita? Ongelmana on siis se, että rinnoistani on vain kuoret jäljellä, lähes kaikki täyte on poissa. En haluaisi kuitenkaan lihottaa itseäni saadakseni niihin täytettä. Onko mitään kirurgisia toimenpiteitä, jotain kohotuksia? Silikoneja en halua. Eikä meillä kyllä ole varaa yhtään mihinkään.
Miten tähän voi sopeutua? Antaa vain roikkua ja toivoa että mies pärjää loppuikänsä saamatta koskea kiinteitä rintoja? Vaikea löytää hyviä rintsikoita kun ei näistä lätyistä edes tiedä kokoa. Ehkä jotain B:n paikkeilla. Antakaa hyvät kanssasisaret neuvoja, miten oppia sietämään nämä rintojen "irvikuvat". Mieluiten haluaisin leikata ne kokonaan pois... :(
Kommentit (29)
Seksikäs ja haluttava nainen. Jos sinulla ap on murto-osaksikaan samanlaiset rinnat kuin minulla, ymmärrän täysin häpeäsi miehesi edessä. Mutta yritä unohtaa se häpeä, yritä kovasti vaikka tuntuisi vaikealta. Miehesikin voisi yllättyä positiivisesti estottomuudestasi. Näin kävi meillä, kun yhtäkkiä riisuinkin liivit ja kehotin miestäni leikkimään. Oikeasti se kauneus on katsojan silmässä, ja tottakai oma rakas vikoineen päivineen näyttää kauniilta. Kokeile! :)
Voisiko mies nauttia puristellessaan tällaisia, tai nähdessään nämä? En kyllä usko, mutta pitänee yrittää kerätä rohkeutta ja kokeilla! ap
aika auttaa. mulla kanssa oli ekan imetyksen jälkeen aika shokki tajuta että ennen niin pienet, kiinteät ja terhakat rinnat olikin enää vain pienet, muuten pelkkää nahkaa..
kaksi imetystä vielä lisää ja viimeisimmästä aikaa yli puoli vuotta niin jo alkaa rinnatkin näyttää omilta. Ja musta jopa näyttää että se kolmasti revennyt ihokin on oikeasti ilman hölväämisiä vähän kiinteytynyt (vrt. navanympärys missä myös ennen oli "lassahtanut pullataikina" eipä ole enää niin paha.)
Eli anna aikaa. Silmä ja mieli tottuu.
Ite ostin erikoisliikkeestä Figuran liivejä noin à 50 ja pidän niitä parhaina. Ellen sitten osta sporttiliivejä ja latista sitä loppuakin lättyä pois tieltä häiritsemästä. Kiva sekin.
sitten vähän ajan päästä ne jotenkin pikkasen palautuivat vaikka painoa ei tullut lisää......
...että ihoni on sellaista tyyppiä, että se ei palaudu. Useamman yön olen itkenyt tätä, mutta lääkärikäynti sai minut ymmärtämään että tälläinen olen ja tälläisenä myös pysyn, kuolemaani saakka.
Tsemppiä ap:lle toivottaen parikymppinen, raskausarpia ja katkenneita verisuonia täynnä (kyllä, TÄYNNÄ) oleva äiti :).
Totta puhuen en pidä oikein mistään kohdasta, ylipainoakin on vielä muutama kilo. Saan ne kyllä pois, mutta sitten varmaan lähtee tämäkin vähä näistä pusseista. Mutta kyllä kai se tästä joskus jotenkin... Osaatko suositella jotain hyvää liivimerkkiä? Tai joku muu? ap
Mun mies rakastaa mua vaikka mullei oo ku yks tissi... Ja pärjää sen kans..
ja näyttää pärjäävän näiden kanssa. Minä itse en pärjää. Enkä ole vailla mitään voivotteluja vaan ihan oikeasti vinkkejä. Jos löytyy kohtalotovereita tai muita jotka tietävät jotain niksejä. ap
varmaan aika monesta, eikö? keskitä ajatuksesi näihin hyviin kohtiin ja käy liikaupasta hakeen kunnon liivit. kyllä se siitä =)
Mäkin ennen ostin aina mitä sattuu tarjousliivejä. Pitänee alkaa säästämään että voi mennä asioimaan johonkin oikeaan liikkeeseen, taitavat olla aika hinnakkaita! ap
en tosiaan osaa suositella liivimerkkejä.. ostan itse aina "ei niin hyviä liivejä" alemyynneistä. mut sunhan kannattaisi mennä johonkin liiviliikkeeseen, jossa jonkin sortin asiantuntija auttaa valitsemaan oikeanlaiset liivit.
ja olethan ihan superihminen jo nyt, kun oot onnistunut tiputtamaan painoa noin paljon! ole nainen ylpeä itsestäsi. muista et ihmisen kauneus lähtee omien korvien välistä. kun oikein kovasti itse uskoo et on kaunis, niin toisetkin sen sitten huomaa ;)
ja oothan sä ne kunnon liivit ansainnut!
ja on ne liivit ainakin tosipaljon halvemmat kuin leikkaus.. 4
näinhän se on. Kiitos! Tietääkö kukaan mitään jostain voiteista, tekeekö ne yhtään mitään muuta kuin tyhjentää lompakon? ap
kiristämään löystynyttä ihoa. Joten älä laita niihin eurojasi, siten pitäisit vain jatkuvasti huomiosi tässä "virheessäsi". Ainoa, millä voit rintasi saada taas "takaisin", on kohotusleikkaus, mutta itse sijoittaisin ehkä vain hyviin liiveihin ja lopettaisin asian murehtimisen - tissisi ovat osa sinua, minkälaiset ne ikinä ovatkaan. Luonnollisuus on aina kaunista, jos vain ihminen itsekin asian niin näkee. En usko että leikkaus tekisi sinusta oikeasti yhtään onnellisempaa.
näinhän se on. Kiitos! Tietääkö kukaan mitään jostain voiteista, tekeekö ne yhtään mitään muuta kuin tyhjentää lompakon? ap
mutta jos sillä saisi vähänkin normaalimman näköiset rinnat, luulisin tulevani ainakin tämän asian suhteen onnellisemmaksi. Mutta kaikesta huolimatta tykkään kuitenkin olla luomu. On se silti järkyttävää että kolmikymppisellä voi olla tällaiset kärpäslätkät. Kyllähän hyvillä rintsikoilla näyttää vaatteet päällä ihan kohtalaiselta, mutta en enää ikinä kehtaa näyttäytyä miehelleni toplessina. :( ap
Itse en kestäisi jos kiinteät, hyvinmuodostuneet rintani alkaisivat roikkua. Olen todella ylpeä näistä!
Sä olet sentään synnyttänyt ja imettänyt lapsia ja laihtunut.
Kyllä miehelle pitäisi kelvata juuri sen näköisenä kuin on. Niillä rintojen näöllä ja koolla ei pitäisi olla mitään merkitystä.
On se kumma jos oman miehen kanssa ei voi alastikkaan olla. Menee jo aika sairaaksi sun mielesi!
Olet laihduttanut upeat 30kg ja sen mitä sanoit että rinnoista se rasva lähtee on ihan totta. Olet kuitenkin imettänyt lastasi/lapsiasi ja sitä vartenhan nuo rinnat naisilla ovat.
Itse olen 38v neljättä lastani viimeisillään odottava ja tällä hetkellä minulla on rinnat mutta imetyksen jälkeen ne ovat taas nahkapussit kokoa A tai AA. Toki haluaisin että olisivat kiinteät mutta kun ei niin ei. Miehesi rakastaa sinua ihmisenä ja sellaisena kuin sinä olet.
Ja liiveistä... itse olen löytänyt hyviä ihan tavarataloista myyjän opastuksella ja sitten kun olet löytänyt hyvän merkin niin liivit kuin liivit samalta valmistajalta istuvat hyvin. Eikä hinta n. 30€ ole päätä huimannut. Toki löytyy kalliimpiakin.
Hyvää syksyn jatkoa ja joulun odotusta sinulle ap!
olen järkeillyt niin, että vain mieheni ja minä joudumme "kärsimään" paljaista rinnoistani, ja saamme tulla asian kanssa toimeen. Imetyshän se oli, joka rinnat "tyhjensi". Muuten käytän topattuja, kohottavia rintaliivejä, en mitään huippukalliita vaan ihan HM:n, hyviä ovat mielestäni. Saatan myös käyttää juhlapukujen tms kanssa sellaisia "kananfileitä", eli ihan Anttilasta ostettuja geelipussukoita, siis rintaliivin täytteitä. Uimapukukin mulla on topattu ja tuettu :-)
tollaset vois olla kivat. Taidan ens viikonloppuna lähteä ostoksille! Kiitokset vastanneille, helpotti vähän jo sekin, että löytyy kohtalotovereita. Eiköhän tämä tästä jos nyt ei ihan riemuksi, niin ainakin siedettäväksi muutu. Ajan kanssa. ap