Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.
Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani ei bloggaa.
ap
Ehkä se on ollut lihavampi ja laihtunut. Iho jääny jokseenkin roikkumaan vaikka painoo on vielä
Vierailija kirjoitti:
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
Miksi et voi ymmärtää? Jos olet sen nähnyt. Ehkä taustalla on jokin sairaus tai jokin esim. syöpä tai muu.
Ikävä kyllä kaikki ei vain ole täydellisiä, vaikka niin kovasti haluaisimme, eikä siihen voi aina itse vaikuttaa. Minua niin surettaa, kuinka moni menettää osan raajoistaan tai ulkonainen olemus muuttuu jonkun onnettomuuden tai lääkkeiden seurauksena.
Ehkä oppisit ymmärtämään, kun vierailisit lasten ja nuorten syöpäosastolla tai katsoisit kuvia heistä jotka ovat joutuneet pommi-iskun uhriksi, jolloin jonkun roikkuva vatsa on murheista pienin.
Tuohon auttaa vatsalihakset kun ne on kuosissa niin raskauden aiheuttaman pussin saa pois.
Onko siis kyse mies- vai naispuolisesta tuttavasta?
Liikalihavuuteen on lääkäreillä apuja. Sairaalloinen liikalihavuus on nimensä mukaisesti sairaus. Hakekaa siis lääkäri, joka voi auttaa.
Miksi näihin ketjuihin ei tule koskaan rehellistä kiusaajien vastausta? Mikä niillä on?
Aina kysytään miehiltä että miten lihava nainen on liian lihava.
No, juuri tuohon minä vedän rajan. Tuo on jo liikaa.
-M29-
Vierailija kirjoitti:
-M29-
Siis siihen että vatsamakkarat peittää alapään.
-M29-
Vierailija kirjoitti:
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
Aikuisen kohdalla se on aivan oma häpeä, mutta mielestäni on järkyttävän näköistä, kun nuorilla lapsilla roikkuu maha uimahousujen päällä ja pojilla on "man boobsit". Näitä näkee uimahalleista ja kylpylöissä pelottavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M29-
-M29-
Minulle tuo taas on todella iso plus, suorastaan kriteeri ihannenaisessa.
M21
Vierailija kirjoitti:
Kummalla sukupuolella sitä pimppi olikaan? Olisit lukenut otsikon, pälli.
Toivottavasti se kuitenkin roikkuu oman pimpin päällä eikä jonkun toisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla sukupuolella sitä pimppi olikaan? Olisit lukenut otsikon, pälli.
Otsikko ei kerro, kenen pimpin päällä hänen vatsansa roikkuu :(
Ei tsiisus taas näitä av:n ketjuja. Ei tuollainen ihan oikeasti ole tervettä, jos ihminen on tuon kokoinen. Täytyy myös voida henkisesti huonosti, että syö itsensä tuohon kuntoon.. Eikö lihavuuden puolustajat ymmärrä tätä?
Ja suuresti ihmetyttää nämä läskin ihannointi kommentit, aivan yhtä sairasta se on pitää lihavuutta haluttavana kuin anorektisen laihaakin ihmisistä. Ja tässä kun ei tosiaan ole kyse siitä +5kg ylimääräistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M29-
-M29-
M21
Miksi ihannoit sairaalloista liikalihavuutta? Ei ole tervettä. Tajuatko ettei ihannenaisesi kokoinen ihminen pysty tekemään arkisiakaan asioita normaalisti, jonka lisäksi hänellä on erittäin suuret riskit sairastua vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi linkit :I
Joo kokeilin ekan kerran tota sivustoo nii feilas toi kuvien lataus ekal kerral nii koitin uudestaa,täs. toivottavasti toimivat linkithttp://aijaa.com/2v03LJ
Jos toikaa ei toimi nii hae sielt aijaast #n17juoksutrikoot nii löytyy
😊
N17Jos sinä olet noissa kuvissa, niin voi jestas, miten sievät kasvot! o_o
Ja joo, linkki toimi :D
Joo minähän se siinä 😀 oii kiitti paljon! 😊
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M29-
-M29-
M21Miksi ihannoit sairaalloista liikalihavuutta? Ei ole tervettä. Tajuatko ettei ihannenaisesi kokoinen ihminen pysty tekemään arkisiakaan asioita normaalisti, jonka lisäksi hänellä on erittäin suuret riskit sairastua vakavasti.
Ihan siksi koska näyttää niin upealta, eikä tuo ole sairaalloista eikä liika-. Mitä arkisia asioita ei tuon kokoinen pysty tekemään normaalisti? Sairastumisriskiasiaan olen vastannut jo aiemmin pitkästi, riskejä ei puolueettomasti todistettu, "tutkimusten" taustalla ideologia. Imagen Läskisota -artikkelissa lisätietoa.
M21
Antaa ihmisten olla lihavia jos haluaa. Paljon sairaampaa on käännyttää itsensä nälkään ja siinä ohessa haukkua kaikki vähänkin itseään isommat ihmiset lyttyyn. Minulla on kaksi isokokoisempaa ystävää ja heitä yhdistää onnellinen parisuhde, ihanat kodit, positiivinen luonne sekä rakkaus ruokaan. Koon kannalta ainut negatiivinen asia on viimeiseksi mainittu, muuten nämä ihmiset ovat kyllä ihan onnellisia ja tasapainoisia.
Saa pään kääntymään, tulisipa useammin vastaan, oikeaa silmänruokaa.
M21