Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.
Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://mx.reocities.com/HotSprings/6698/image037.gif
Mun maha näyttää tolta ku yläkuvis, eli vähä jää häppärien alaosaa näkyvii. Mul on kans kaks mahamakkaraa ja alamaha roikkuu tollee ja maha ja tissit ton kokoset. Käsivarret
on paksummat ja yläkäsivarsis enemmä rasvaa, ranteet myös paksummat.
N17Miten vitussa sä oot noin läski ja oot vasta 17?? Onko sun vanhemmat syöttäny sua paskaruualla pienestä pitäen vai kuinka toi on mahdollista? Kai tiedät että noin valtava maha ja sisäelinrasva on vaarallista. Jos jatkat lihomista niin et elä kuin 30-40 vuotiaaksi. Sairasta
Ei oo paskaruualla syöttäny mut tykkään vaa ruuast. Ei tää nii valtava oo tää maha, vois olla isompiki ja n30 on isompi. En ajatellu täst enää kauheest lihoo, 150 kiloo on raja. Ei tod oo sairast vaa ihanaa!!!
N17
Kyllä tuo maha on aivan järkyn kokoinen (siis jos tuo aijjaan kuva on oikea). Tottakai se isompikin voisi olla, mutta ei se oli mikään puolustus. Mutta jos sinä viihdyt tuossa koossa, niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
Aikuisen kohdalla se on aivan oma häpeä, mutta mielestäni on järkyttävän näköistä, kun nuorilla lapsilla roikkuu maha uimahousujen päällä ja pojilla on "man boobsit". Näitä näkee uimahalleista ja kylpylöissä pelottavan paljon.
Tarkoitat varmaan poikia kun puhut uimahousuista? Rumaahan se on. Manboobsit kyllä nolot.
M21Jos tytöllä on kaksiosainen uimapuku, niin eikös se alaosa ole uimahousu? No oli mikä tahansa, niin tuollaisia mahoja näkee tytöillä ja pojilla. Valitettavasti.
Joo mul roikku jo lapsena makkaramaha bikinien alaosan pääl ja mun pikkusiskol kans.
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun maha näyttää tolta ku yläkuvis, eli vähä jää häppärien alaosaa näkyvii. Mul on kans kaks mahamakkaraa ja alamaha roikkuu tollee ja maha ja tissit ton kokoset. Käsivarret
N17Miten vitussa sä oot noin läski ja oot vasta 17?? Onko sun vanhemmat syöttäny sua paskaruualla pienestä pitäen vai kuinka toi on mahdollista? Kai tiedät että noin valtava maha ja sisäelinrasva on vaarallista. Jos jatkat lihomista niin et elä kuin 30-40 vuotiaaksi. Sairasta
Ei oo paskaruualla syöttäny mut tykkään vaa ruuast. Ei tää nii valtava oo tää maha, vois olla isompiki ja n30 on isompi. En ajatellu täst enää kauheest lihoo, 150 kiloo on raja. Ei tod oo sairast vaa ihanaa!!!
N17Kyllä tuo maha on aivan järkyn kokoinen (siis jos tuo aijjaan kuva on oikea). Tottakai se isompikin voisi olla, mutta ei se oli mikään puolustus. Mutta jos sinä viihdyt tuossa koossa, niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole.
On se oikee kuva. En tarkottanu puolustukses vaa et mä ja mun poikkis tykättäis jos ois viel isompi. Joo viihdyn ja ei ookkaa ongelmaa mut sitä ei moni tääl tunnu tajuuvan...
N17
Vierailija kirjoitti:
Huh kyllä tän ketjun luettua tuli fiilis että ois ihan hyvä jos suomessa terveydenhoito menis jenkkien tyyliin et jokainen maksaa omat terveydenhoitokulut vakuutuksen kautta tai jos ei vakuutusta niin sit myy vaikka kämpän/ottaa lainan että saa laskut maksettua..
Siis ei voi olla noin välinpitämätön omaa terveyttä kohtaan ja kyse on ylipainosta joka on helppo laihduttaa pois. Teillä läskeillä taitaa olla aivot ihan tukossa siitä ihrasta kun ette tajua miten itsekkäitä te olette, me kaikki muut maksetaan verojen kautta teistä aiheutuvat kulut sit aikanaan. Järkyttävin tyyppi oli N17 ja M21 jolla ilmeisesti on joku läskifetissi! Toviottavasti teitä kiusataan kilojen takia tai edes teidän lapsia jos sellaisa ikinä pystytte saamaan
Minulla ei ole läskifetissiä, eikä ko.asiaa ole edes olemassa vaan se on teidän lihavuusvastaisten keksimä leimakirves. Olen laiha joten kilojen takia ei kiusata. Jos saan tyttäriä, he eivät tule Suomessa asumaan ja tietävät että lihavuutensa on Jumalan tahto ja siunaus ja kiusaajat väärässä ja matkalla kadotukseen.
m21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17Kyllä tuo maha on aivan järkyn kokoinen (siis jos tuo aijjaan kuva on oikea). Tottakai se isompikin voisi olla, mutta ei se oli mikään puolustus. Mutta jos sinä viihdyt tuossa koossa, niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole.
On se oikee kuva. En tarkottanu puolustukses vaa et mä ja mun poikkis tykättäis jos ois viel isompi. Joo viihdyn ja ei ookkaa ongelmaa mut sitä ei moni tääl tunnu tajuuvan...
N17
Ja se on tärkeintä, että sinä ja poikaystäväsi tykkäätte sinun runsaista muodoistasi. Muutenkin kuvassasi näytit hyvin kauniilta ja iloiselta elämääsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17Ja se on tärkeintä, että sinä ja poikaystäväsi tykkäätte sinun runsaista muodoistasi. Muutenkin kuvassasi näytit hyvin kauniilta ja iloiselta elämääsi. :)
Kiitos 😊 joo mul on kaikki hyvin mun elämässä :) ja kiitti myös N30:lle sun viestist, muistan sen ja siunausta sullekin :)
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi linkit :I
Joo kokeilin ekan kerran tota sivustoo nii feilas toi kuvien lataus ekal kerral nii koitin uudestaa,täs. toivottavasti toimivat linkithttp://aijaa.com/2v03LJ
Jos toikaa ei toimi nii hae sielt aijaast #n17juoksutrikoot nii löytyy
😊
N17Jos sinä olet noissa kuvissa, niin voi jestas, miten sievät kasvot! o_o
Ja joo, linkki toimi :D
Kuvan tyttö on mielestäni kiloistaan huolimatta kaunis, sporttinen ja onnellinen!
Kiitti 😊 joo oon onnellinen ja käyn kävelee ja pyöräilen ja juoksen välil. Oon myös harrastanu lentist, ratsastust ja tanssii :)
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kokeilin ekan kerran tota sivustoo nii feilas toi kuvien lataus ekal kerral nii koitin uudestaa,täs. toivottavasti toimivat linkithttp://aijaa.com/2v03LJ
😊
Kuvan tyttö on mielestäni kiloistaan huolimatta kaunis, sporttinen ja onnellinen!
Kiitti 😊 joo oon onnellinen ja käyn kävelee ja pyöräilen ja juoksen välil. Oon myös harrastanu lentist, ratsastust ja tanssii :)
N17
Mutta et silti laihdu lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😊
N17Mutta et silti laihdu lol
En harrasta liikuntaa et laihtusin vaa kunnon ja hyvinvoinnin takii et lol itelles vaa
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi syödä niiiiiiin paljon ruokaa, että vatsa kasvaa niiiiiin suureksi, että se kohta kohtaa polvet?
On myös sairauksia jotka lihottaa vasten tahtoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😊
N17Mutta et silti laihdu lol
En harrasta liikuntaa et laihtusin vaa kunnon ja hyvinvoinnin takii et lol itelles vaa
Et saa mitään noista jos vedät aina kaks Mega-ateriaa lenkin päälle :D
Kuka siellä puhuu minun rakkaasta vaimostani häh ?
No joo on se kyllä pikkasen päässyt pröhistymään, mutta se vahinko on jo tapahtunut eikä enää ole mitään tehtävissä joten annetaan sen jatkaa vaan syömistä " me ollaan hävitty tämä juttu "
Hyväksytään tappio ja syödään pikaruokaa pizzaa ja kebabia lohtumättöä.
Roikkomahan allehan voi piilottaa kamojakin, vaikka pankkikortin, ettei voro vie. Lisäksi se vaimentaa kännykän äänen aika tehokkaasti, jos siitä olisi jossain tilanteessa hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
Oletko ehkä kuullut maan vetovoimasta? Siitä, mitä yksi omenan päähänsä saanut keksi? Mietis, jos sitä ei olis, heiluisi sinunkin nakki missä sattuu ...
Siis ajatelkaa. N 17 on uskovainen ja puhuu pillustaan ja sheivailusta täällä. Sitte vielä näyttää kuvankin itsestään..huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatelkaa. N 17 on uskovainen ja puhuu pillustaan ja sheivailusta täällä. Sitte vielä näyttää kuvankin itsestään..huhhuh
Pitäiskö uskiksella olla puskis ja kai niillä on pillut siinä kuin muillakin. Nuorillahan on instat missä näyttelevät kuviaan joten tuotakaan en niin ihmettelisi.
N17 kuvassa ei tosiaan häpykumpu trikoon alta erotu vaan näyttää kuin maha ulottuisi jalkoväliin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi syödä niiiiiiin paljon ruokaa, että vatsa kasvaa niiiiiin suureksi, että se kohta kohtaa polvet?
Ihan helppoa, jos on niin lihava että polvissakin on läskiä, ja se polviläski roikkuu ylöspäin.
M21 on mahtava tyyppi! Sil ei oo mtn fetidsii eikä semmost oo ees olemassa niinku se sano!! Mua on kiusattu peruskoulus joskus painon takii mut ei lukios ja ei ees kiinnostanu kiusaajien jutut ne oli vaa rumii laiheliinei. Jumala tykkää lihavuudest ja vihaa laihuut niinku mun poikkis on opettanu. Et fat haterit i dont give a f***k!!!
N17