Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.

Vierailija
25.10.2013 |

Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se on maha joka siinä roikkuu? Jospa se pimppi vain on läski?

Vierailija
42/147 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pullea pimppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, etupylly!!!!

Vierailija
44/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mut jaan tän nyt tänne kuitenki. Mull on just tollane alavatsan läskimakkara joka roikkuu pimpsan päällä. Se on söpö ja mun poikkis tykkää siit iha sikana ja ihailee ain sitä. Se on normaalii ja just jees. Toki se sielt housujen alta ain pullottaa 😀 oon siis 135 kg

N17

Vierailija
45/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa tarkkaan katsonut.. onkohan tuollainen enää edes normaalia, mitä luulet ap?

Vierailija
46/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. pillupanssari, vanha hyvä ehkäisykeino

Vierailija
47/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin löytyy häpykummun päällä roikkuva mahamakkara ja tykkään siitä kyllä, samoin mieheni joka on fat admirer. Se on juuri sitä lihavuuden taikaa että tuollainenkin on mahdollista, eipä ole laihalla. 148 kg painan siis.

N30

Vierailija
48/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin helppoa tunnu olevan, itse yritän peittää pippelini mahallani.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
49/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se toki siveellistäkin, ei tosiaan alastikaan häpy alta pilkota. N17 kun jossain ketjussa sanoit että ette "poikkiksen" kanssa ole seksiä harrastaneet niin johtuuko tuosta kun maha "värkin" edessä?

N30

Vierailija
50/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden nuorehkon naisen, jolla masun ympärys menee kirkkaasti  yli sekä rinnanympäryksen että lantion mitan. Pahaa tekee jopa katsoa sitä askites-vatsaa. Silti se sama ilkeä juoppo voisi tehtailla vastaavan aloituksen mitä ap. Kusta täynnä kumpikin, mutta oma paha olo vuodatettava ulos jollain lailla.

Vierailija
51/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan se toki siveellistäkin, ei tosiaan alastikaan häpy alta pilkota. N17 kun jossain ketjussa sanoit että ette "poikkiksen" kanssa ole seksiä harrastaneet niin johtuuko tuosta kun maha "värkin" edessä?

N30

Ei 😂 voisin siirtää makkarat pois tieltä jos pantaisiin, mut me ei haluta. Seksi ei kiinnosta mun poikkist vaa se on sen mielest ällöö ja munki mielest hyvä vaa olla neitsyt viel tän ikäsen.

N17

Vierailija
52/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tää oo raskast, sheivates pitää vaa mahaa siirtää pois tielt ja ku pukee housui nii vetskarin/nappien kiinni laittamises äheltää, et ne saa mahan yli vedettyy ja mahan sullottuu housuihi. Leggingsit ja juoksutrikoot on onneks joustavii ja venyy hyvi mahan yli. Istun jalat harallaa ku röllykkä valuu reisin välii, ja kumartumine on raskast.

Mut eise mitää, rakastan mun masuu 😍

N17

Vierailija
53/147 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen maharöllykkä. Ei se nyt ihan pimppiä peittänyt.. mutta ylimääräinen pömppis tuossa noin. *näyttää* En mä sitä edes hankalana kokenut. Kaunis se ei ollut. Ainoa miinus oli, etten nähnyt sheivata itse. Tai no, miinus ja miinus. Olipahan laatuaikaa herran kanssa, kun hän hoiti puutarhuroinnin mieleisekseen.

Vierailija
54/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka!

Vierailija
55/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh. Sellainen on ällötävää! Voisit tsempata tuttuasi salille? Syömään terveellisemmin?

Vierailija
56/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tarkkaan katsonut.. onkohan tuollainen enää edes normaalia, mitä luulet ap?

Se muuten pistää silmään jos sellanen tulee vastaan.

Vierailija
57/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

Mulla oli sellainen maharöllykkä. Ei se nyt ihan pimppiä peittänyt.. mutta ylimääräinen pömppis tuossa noin. *näyttää* En mä sitä edes hankalana kokenut. Kaunis se ei ollut. Ainoa miinus oli, etten nähnyt sheivata itse. Tai no, miinus ja miinus. Olipahan laatuaikaa herran kanssa, kun hän hoiti puutarhuroinnin mieleisekseen.

En mäkää oikeestaa nää mahan alta sheivaa, aika kopeloinnil hoituu..Kiitti vinkist, täytyyki poikkiksel ehdottaa et se voi hoitaa sen mun puolest, saa nähä innostuuko 😂

N17

Vierailija
58/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi tuli mieleen kun mulla on hyi karmee maha. raskausmaha lysähti ja nahka roikkuu tuossa tuheron edessä ja nyt mä mietin että joku miettii että mulla on maha tuheron edessä :(

nimim itsensätiedostaja

Vierailija
59/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on siis kolmanneen asteen panniculus eli roikkomaha 😊

N17

Vierailija
60/147 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh. Sellainen on ällötävää! Voisit tsempata tuttuasi salille? Syömään terveellisemmin?

Aah, sellainen on mahtavaa ja Jumalan siunaus!

M21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi