Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.
Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?
Kommentit (147)
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:05"]
En vain voi ymmärtää, että KUINKA se on edes mahdollista vatsan riippua alaspäin?
ap
[/quote]
Ei käy minunkaan järkeen. Ylöspäin se itsellä roikkuu, melkein ulottuu tisseihin.
ap
[/quote]
Lihota itsesi samanpainoiseksi, sitten ehkä ymmärrät.
Kannattaisiko hankkia ihan oikea elämä, eikä miettiä toisten masuja?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:07"]
ap
[/quote]
Ei käy minunkaan järkeen. Ylöspäin se itsellä roikkuu, melkein ulottuu tisseihin.
[/quote]
Mulla roikkuu tissitktin ylöspäin, samoin hiukset. Toisi vaikea yrittää aina laittaa hattua päähän, kun se hattu roikkuu siellä puolen metrin päässä päänahasta :(
Kuinka joku voi syödä niiiiiiin paljon ruokaa, että vatsa kasvaa niiiiiin suureksi, että se kohta kohtaa polvet?
Mua alko kiinnostaa. Et miten sä tiedät et miltä se vatsa ja erityisesti pimppi siellä housujen sisällä näyttää.
Tiedän, kun tuttavallani on olohousut (aika piukeat) niin siihen etuosaan tulee aivan sellainen riippumaha, joka jatkuu 20 cm haarokiilan alle.
Miehillä tuo on yleisempi ongelma, ja haittaa peniksen käyttöä. Jopa laihtumisen jälkeen penis jää ihopoimujen alle piiloon. Naisella kuitenkin helpompi siinä mielessä.
Ap on perehtynyt tärkeään aiheeseen empiirisillä tutkimuksillaan toisten pillusta ja mahasta.
Hanki kuule elämä.
Niin minäkin kuule nuorena ihmettelin montaa asiaa. Kuten että miten jotkut voi valittaa, että housut menee reisien sisäpuolelta koko ajan rikki. Sitten kun lihoin 15 kg, ymmärsin, että meneehän ne, kun reidet on sen verran tukevat että hankaavat joka askeleella sieltä yhteen.
Ihmettelin myös, miten voi olla vaikeaa pyyhkiä takapuoli sivukautta tai miten vatsa voi muodostaa ikään kuin "perseen", eli semmoisen roikkuvan vaollisen muodostelman eteen. Tämänkin asian jouduin valitettavasti omakohtaisesti toteamaan mahdolliseksi, kun oli hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta ja lihoin 140-kiloiseksi. Tällä hetkellä olen onneksi enää 80-kiloinen ja sairaus hoidossa, mutta joo kyllä vaan on mahdollista vatsan roikkumiset ja muut.
En ole 15 kuullutkaan tuosta peffa-hommasta vatsan kohdalla. Mitä oikein tarkoitit? Kuinka pitkä olet?
Noin päin tuo vielä menee. Mutta vielä olisi kamalampaa, jos pimppi ulottuisi vatsan päälle.
Todella moukkamainen ja ulkonäkörasistinen aloitus. Oletko katsonut todella tarkkaan tuttavasi tussua kun teit siitä noin tarkan kuvauksen, kävitkö jopa nostelemassa hänen vatsanahkojaan tai haistelemassa missä kohtaa se siellä sijaitsee?
Provo-petteri asialla...
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:40"]
En ole 15 kuullutkaan tuosta peffa-hommasta vatsan kohdalla. Mitä oikein tarkoitit? Kuinka pitkä olet?
[/quote]
Minulla se roikkuva iso vatsa teki ikään kuin semmoisen persvaon alaosassaan, mikä oli aika ällön näköinen. Tämän tyyppisen siis http://josefbrandenburg.com/wp-content/uploads/2009/12/fat_guy_butt_stomach_funfry_resize-214x300.jpg Olen 161 cm pitkä ja tosiaan pahimmillaan painoin 140 kg.
Miten ihmeessä se voi tehdä tuollaisen vaon?
Onnittelut, kun olet saanut painosi putoamaan!
On raskasta tottakai, eikä tietenkään ole normaalia. Älä kysele tyhmiä.