Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niina Kelo on raskaana!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sitä LÄHETÄ nappia painaa niin pirun monta kertaa?

Vierailija
2/28 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sitä LÄHETÄ nappia painaa niin pirun monta kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta "Tero Pitkämäki saa vauvan avovaimonsa kanssa" saa kyllä enemmänkin sellaisen kuvan, että Tero olisi se joka on raskaana.

Vierailija
4/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan Tero Pitkämäen avovaimo. Kun lukee ip-lehtien uutisointia voisi luulla olevansa 1950-luvulla. Kai tuolla Kelolla edes joku ammatti on, vaikka onkin vain nainen ja avovaimo? Mies määritellään työn kautta, nainen parisuhteen. Sietämätöntä!

Vierailija
5/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten voikin olla niin miehinen nainen tämä Teron avovaimo. Kasvonpiirteiltään siis. Ja Tero aika neiti.

Vierailija
6/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Tero ja Niina on tosi symppis pari. Tykkään katsoa, kun Niina urheilee, hänellä on aina sata lasissa, sitä keskittymistä voi vain ihailla. Tuo otsikko on naurettava, Niina on itsekin tunnettu urheilija, jolla on kymmeniä mitaleja Suomen mestaruuskisoista ja hän on edustanut Suomea arvokisoissa. Hänet tunnetaan omana itsenään eikä pelkästään Teron avovaimona.

Vierailija
7/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Tero ja Niina on tosi symppis pari. Tykkään katsoa, kun Niina urheilee, hänellä on aina sata lasissa, sitä keskittymistä voi vain ihailla. Tuo otsikko on naurettava, Niina on itsekin tunnettu urheilija, jolla on kymmeniä mitaleja Suomen mestaruuskisoista ja hän on edustanut Suomea arvokisoissa. Hänet tunnetaan omana itsenään eikä pelkästään Teron avovaimona.

Vierailija
8/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea parille, mahtava juttu.

Vierailija
9/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:45"]

Vai että ihan Tero Pitkämäen avovaimo. Kun lukee ip-lehtien uutisointia voisi luulla olevansa 1950-luvulla. Kai tuolla Kelolla edes joku ammatti on, vaikka onkin vain nainen ja avovaimo? Mies määritellään työn kautta, nainen parisuhteen. Sietämätöntä!

[/quote]

Näinhän se vaan menee. Niina WHO Kelo...ai se Pitkämäen muija jaa no kyllä mää sen tiedän

Vierailija
10/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:46"]

Minäpä luulen, että Tero on luonteeltaan hiukan nöösi eikä välttämättä edes kaipaa mitään kympin naista ja siksi sillä on tuollainen vaimo. 

[/quote]

"En mä yhtään kateellinen ole, eeeeen yhtään.....!"

Vierailija
11/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Kelo on upea ilmestys livenä. Juhla-look voisi olla tarkemmin suunniteltu kyllä. Onnea tuleville vanhemmille!

Vierailija
12/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti kuinka rumaa ja ilkeää kielenkäyttöä Niinaa kohtaan!

Vierailija
13/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miten vaikeaa on tajuta etteivät kaikki halua mitään silikonitissistä itsensäpeilailijaa? Onnea vauvasta molemmille!

Vierailija
14/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille!

Vierailija
15/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille!

Vierailija
16/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:42"]

Otsikosta "Tero Pitkämäki saa vauvan avovaimonsa kanssa" saa kyllä enemmänkin sellaisen kuvan, että Tero olisi se joka on raskaana.

[/quote]

Minusta pitää olla aika yksinkertainen jos tuosta saa sen käsityksen että Tero on raskaana :)

Vierailija
17/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen, että Tero on luonteeltaan hiukan nöösi eikä välttämättä edes kaipaa mitään kympin naista ja siksi sillä on tuollainen vaimo. 

[/quote]

Mä taas luulen, että haluaa ennenkaikkea itsestään huolehtivan naisen. Valitettavasti AV-mammoissa näitä ei kauheasti ole.

Vierailija
18/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä taas luulen, että haluaa ennenkaikkea itsestään huolehtivan naisen. Valitettavasti AV-mammoissa näitä ei kauheasti ole.

Vierailija
19/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Kelo ei ole niin tunnettu että ihmiset heti tunnistaisivat hänet. Siksi käytetään ilmausta Tero Pitkämäen puoliso.

Vierailija
20/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitun femakot!

Kuka saatana tietää kuka on Niina Kelo? Kaikki tietää kuka on Olympiamitalisti Tero Pitkämäki. Toi ämmä ei sais raskausuutistaan lehteen ilman miestään eli eiköhän otsikko ole ihan oikeutettu. 

'Älkää antako miesvihan sumentaa pientä päätänne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä