Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa! MIKSI miespuolinen työkaverini loukkaantui?

Vierailija
14.12.2007 |

Pyysin häntä kanssani syömään lounasta ravintolaan. Ajattelin, että voisimme samalla käydä läpi työasioista. Kutsussani ei ollut mitään taka-ajatuksia, vaan todellakin mies on minulle vain työkaveri.

Työkaveri selitteli hieman hämillään, ettei hänellä ole tapana käydä naisten kanssa kahdestaan syömässä, ettei tule mitään riskitilanteita eikä ulkopuolisille nokan koputtamista (hänen asemastaan johtuen sitä voisi hyvin tullakin).

Ajattelin, että ehkäpä taustalla on mustasukkainen vaimo tai jotain, mutta toisaalta ihmettelin ehdotonta kantaa ja naurahdin spontaanisti ja ihan hyväntahtoisesti: " et kai nyt luule, että meille kahdelle tulisi jotain, ei ainakaan mun puolelta tarvitse ajatella sellaista." Mies loukkaantui silminnähden emmenkä luonnollisestkikaan lähteneet syömään! :O

Miksi ihmeessä hän loukkaantui? Olikohan hän kuvitellut minun olevan itsestään hyvinkin kiinnostunut???!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaattesta olla lounastamatta muiden kuin vaimon kanssa! Amicassa lounastaminen pitää siinä perheessä säästää vain vaimolle...

Rakkast pienet (tai isot) kotimammat, tehkää jotain itsetunnollenne, jos se ei kestä miehen normaalia kollegiaalista käytöstä. Yksi ihan mojova vaihtoehto on mennä töihin.

Olin muuten 5 vuotta kotona, mutten asettanut miehelleni naurettavia rajoja.

Vierailija
22/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiset 3 vuorokautta kuin kiimaiset elukat.

Menikö nyt oikeen? Tällaistako vastausta haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui jo pari vuotta sitten. En ole enää töissä ko. paikassa. Siellä oli siis tämä yksi mies ja neljä naista. Kuulin jälkeenpäin miehen sanoneen yhteiselle tutullemme (mies), että kaikki hänen alaisensa (eli me neljä naista) ovat häneen rakastuneita.

Että tässä valossa miehen oli varmaan syytäkin kuulla, että muu kuin ammatillinen kiinnostukseni oli todellakin pakkasen puolella. Tulipahan sekin asia selväksi!!

ap

Vierailija
24/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa puuttua elämästä rakkaus.

Vierailija
26/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teille ole vielä valjennut jalo av-totuus, niin tiedoksi että tämä on palsta, jossa voi kirjoitella myös elämän ei-niin-vakavista asioista.

Hyvää yötä, nirppanokat. ;)

ap

Vierailija
27/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiset 3 vuorokautta kuin kiimaiset elukat.

Menikö nyt oikeen? Tällaistako vastausta haet?

Vierailija
28/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sopimatonta syödä lounasta?? :D

Vierailija
29/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun ap kutsui työtoverin syömään varmana siitä, että tämä suostuisi (koska niin on tavattu toimia), niin työkaveri kieltäytyi syyllä, jota AP ei tosiaan osannut odottaa -> hämmennys -> naurahdus

Mutta tää on varmaan kotiäitilogiikalle ihan ylivoimaista jo lähtökohdiltaan.

Vierailija
30/30 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi silti olla ikävä kuulla jos toinen ottaa ihan erikseen asiakseen töksäyttää että hänellä nyt ainakaan ei missään nimessä ole minkään valtakunnan seksuaalista mielenkiintoa minua kohtaan... Sellainen lounaskommentti tuskin parantaisi mielialaa, vaikka en olisi edes luullut mitään kiinnostusta olevan olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi