Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi päiväkodin hoitajille pitäisi viedä joululahja?

Vierailija
14.12.2007 |

Tai opettajille?

Saavathan he palkan työstään... miksi heitä pitäisi vielä lahjoakin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinähän sen ap tiedät kellä on mikäkin " ammattitaito" .. kysytkö oikein koulutustaustat...

Koulutustaustalla ei minulle ole merkitystä, vaan oikealla osaamisella ja ihmisläheisellä työotteella. Arvostatko sinä pelkästään " kirjaviisautta" ?

ap

Vierailija
42/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan kommenttiini nro 39

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kyllä kauniisti kuluneesta vuodesta.

Vierailija
44/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että muistaminen esim. näin jouluna on mukavaa. Itse olen karsinut joitain sukulaisia tänä vuonna " lahjalistalta" , yritän välttää pakkolahjat nyt ja tulevaisuudessa kokonaan. Lasteni hoitajia muistaisin mielelläni, mutta heitä on yhteensä monta, rahat mulla tiukalla ja samoin aika, niin taidan viedä jotain yhteistä esim. suklaata kahvihuoneeseen tms.

Hoitajana sanoisin, että kyllähän se mieltä lämmittää kun muistetaan, tottakai. Mutta mitään ei ainakaan meidän työpaikalla odoteta tms. Uskomattomampia kommentteja tuli, että vanhemmat toivovat saavansa lapsilleen erityiskohtelua! Jättäkää sitten ostamatta. Erityiskohtelua ei ainakaan multa saa kukaan. Tai oikeastaan toisinpäin, erityiskohtelua saavat kaikki. Lapsi ei perhettään voi valita.

Itse hoidan parhaani mukaan kaikki tasapuolisesti.

Vierailija
45/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän täällä kukaan vanhempi sellaisesta erityiskohtelun toivomisesta puhunut vaan ap, joka syytti muita sellaisesta. Kukaan vanhempi ei ole sellaisista toivomuksista omalla kohdallaan puhunut. Aika harva varmaan sen takia lahjoja ostaa... Jos kukaan.

Vierailija
46/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- työtoverini lahjoo opettajaa siinä toivossa, että huonosti käyttäytyvän poikansa arvosanat nousisivat

jne. esimerkkejä olisi pilvin pimein

Ap:n teksti, mutta ei hänen oma ajatuksensa vaan " työtoverin" .

Vierailija
47/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" säähän oot mun vaimo ympäri vuoden muutenki, miksi sulle tarvis lahjoja ostaa"

Vierailija
48/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutelma tulee, että ap nostaa itsensä hoitajien yläpuolelle ja arvioi heidän suoritustaan - kiittää jos on aihetta, mitä ei ilmeisesti ole usein.

Minä olen kiitollinen hoitajien päivittäisestä työstä, minulla ei siihen ole koskaan ollut huomauttamista. Kaupungin järjestelyt ovat toinen asia, mutta sehän ei ole päiväkodin henkilökunnan syytä.

Outo nostaa palkka tähän joululahjakeskusteluun: luuletteko, että muutama suklaarasia vuodessa on jotenkin palkkaan rinnastettava juttu?

ap

[/quote]

Minä kiitän, aina kun on sen aika. Ihan vain sen vuoksi, että hoitaja tekee työnsä hyvällä ammattitaidolla.

ap

[/quote]