Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos pitäisi valita, haluaisitko mieluummin olla 175cm vai 155cm?

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin olla mieluummin kuin joku 155.... Nyt olen 166 ja mielestäni lyhyehkö.

Vierailija
42/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 100 kg? Itse olen synnyttänyt kolme lasta. Painan 62 kg ja olen 177 cm pitkä. Vaatekokoni on 36. Ja ikää on 38 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli helppo. Oikeasti olen keskipituinen.

Vierailija
44/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vanhemmat valittavat ettei lapsi saa miestä on niiiiiin pitkä, niin kai se asenne periytyy lapseenkin!

Jos taas vanhemmat kannustavat esim. urheilun pariin jne. jossa pituudesta on hyötyä (voidaan sanoa, että yleisurheilussa ymv. lajeissa kisaavat ovat pitkiä, eivät vai koripalloilijat!) lapsi ei koe pituuttaan taakaksi.

Pienuudesta lienee hyötyä vain taitoluistelussa ja baletissa...? Eikös tämä ruotsalainen pituushyppyyjä/korkeushyppääjä/seitsenottelija (blomdi nainen, en muista nimeä) ole +180cm?

Vierailija
45/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kovasti ovat missitkin haluttuja, ja kaikilla pituus yli 170.

Vierailija
46/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Ja kannattaa muistaa, etteivät kaikki lyhyet ole " pieniä ja siroja" ...! Monilla lyhyillä esim. on leveät hartiat, jotka korostuvat koska ihminen on muuten niin pieni. Ja on olemassa myös näitä " paino ja pituus molemmat 150" jotka ovat sirosta kaukana...

Samaten pitkä ihminen voi olla todella hoikka ja siro, ei suinkaan mikään " miehekäs" ja roteva.

Jokainen on erilainen!:)

Vierailija
47/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on vakavampiakin asioita murehdittavana.

Vierailija
48/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 150

Vierailija
49/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on ihan normaali 150 senttisellä aina 55kg saakka. Pitäisikö 150 pitkän painaa 30kg ollakseen siro? t. se 150/48 ja siroksi sanottu

Vierailija
50/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis edes 155 cm. N 153 cm

Vierailija
51/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia on tasaisesti lyhyiden ja pitkien joukossa. Kokonaan makuasia on sitten se, onko lyhyt pallero vai pitkä ja roteva pahemman näköinen.

Vierailija
52/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsimassasi lainauksessa tarkoitetaan sitä että henkilön pituus ja paino ovat molemmat 150, eli 150cm ja 150kg!

Ihanne paino aikuisilla tosiaan on pituus 105, eli 150cm se olisi 45kg ja 175cm 70kg.

Kuitenkin tunnen monta pitkää ihmistä jotka ovat hoikkia, heidän painonsa on reilut 50-60kg, joten ei heitä todellakaan voi isoiksi sanoa...

Vierailija
53/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harrastanut aktiivisesti kuntosaliurheilua ja liikuntaa lapsuudesta saakka useita kertoja viikossa. Lihaskunto on hyvä ja minulle tehdyssä sektiossa lääkäri ei saanut vatsalihaksia katki ilman instrumetteja ( kuten yleensä) En ole siro, mutta en todellakaan lihava tai pallo vaan yksinkertaisesti lihaksikas. Olen pituuteeni ja painooni tyytyväinen, pitempänä olisin miehekkään näköinen. Itselläni on leveä selkä ja kapea lantio, mutta eipä ole koskaan haitannut. Miehen olen löytänyt joka pitää minusta sellaisena kuin olen ja lapsiakin saanut. Kuka mistäkin tykkää, pääasia että itse on tyytyväinen itseensä ja se taas lähtee muistakin asioista kuin pelkästään pituudesta tai painosta.

Vierailija
54/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepainon määrittelyyn on monta tapaa. Eräs niistä on painoindeksi ja yksinkertaisempi tapa on pituus miinus 105. Se vain ei ole aina ihan totuudenmukainen, sillä ihmisessä voi olla lihasta tai läskiä. Itsestäni laiha " läski" on kauheinta mitä tiedän eli laiha liikuntaa harrastamaton, jolta löytyy löysää nahkaa vaikka muille jakaa. t. 124

Vierailija
55/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin kuitenkin pointtisi nyt ja luin tekstisi liian äkkiä selaten ;)

Vierailija
56/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihminen sitten 155cm tai 175cm, niin läski kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä. Tiedän esim. lihavan ihmisen, joka istuessaan pöydän takana näyttää hoikalta, koska läskiä ei ole käsissä/kasvoissa, ja hartiat ovat luisut. Mutta kun nousee ylös, niin reittä ja peppua riittää PALJON!

Toisaalta jollakin kaikki kerääntyy mahaan, eli on kuin pallo jossa pää ja neljä tikkua, eli jalat ja kädet. Onnekkaimpia lienevät ne, joilla läski kertyy tisseihin ja peffaan tasaisesti, eli ovat muodokkaita kun toinen ylipainoinen näyttää vieressä vain pallolta...

Mutta noin yleisesti voisi sanoa, että jos lyhyellä on 20kg ylipainoa, niin hän näyttää pahemmalta kun pitkä ihminen jolla 20kg ylipainoa. Jos miettii lyhyempää varttaa, johon läiskii 20kg edestä voipaketteja kiinni, niin kyllä tarkkana saa olla että " kaikki mahtuu" . Sitä vastoin pidemmallä ihmisellä on esim. pidemmät jalat, kädet, selkä, maha, joihin " voipaketit" saa jakaantumaan tasaisemmin.

Juu, ja ylipaino on aina ja kaikilla rumaa, mutta ajan kulukseni kommentoin;)

Vierailija
57/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan jännä, miten toiset saavat hieman lihoessaan vain isommat tissit ja toisilla heti takamus leviää ja reidet tms. Sitten on vielä sellainenkin näkemys, että mikä kenenkin mielestä on ylipainoa? Toisten mielestä sairaalloinen laihuus on normaalia ja toisten mielestä ei.

Pelkästään painon ja pituuden perusteella näkemättä ihmistä, ei voi sanoa näyttääkö hän hyvältä vai ei. Ja pyöreä ja pieni voi olla kasvoiltaan kaunis, vartaloltaan ruma ja vartaloltaan kaunis voi näyttää rumalta naamasta. Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
58/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisista tulee lihavina sellaisia isojen ja romuluisten näköisiä, pienistä pulleroita pallukoita ;)

Vierailija
59/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina päällä;

-Farkut joiden lahkeita on käännetty 20cm lahkeista.

-Polvimittanien hame joka paljastaa heidä tukkijalkansa, lyhyet tapit joissa ei erota mitään muotoja enää, pohjetta esimerkiksi.

-Paitana on yleensä joku epämääräinen rätti, joka ei situ mitenkään. Eli joko on liian pitkä helma koska on kokoa xl tai sitten päälle on survottu kokoa m oleva paita, joka peittää kyllä mahan, mutta kinnaa kaikkialta muualta.

...Niin, ja jos paita pitkähihainen, siinäkin hihoja käännetty 20cm, ah kaunista!

Vierailija
60/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 168cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä