G: Jos pitäisi valita, haluaisitko mieluummin olla 175cm vai 155cm?
Kommentit (97)
senttiä pitkä, eikä pituuteni (tai lyhyyteni!) ole tuottanut mitään harmia - pikemminkin päinvastoin. Uskoisin siis viihtyväni paremmin 155-senttisenä kuin 175-senttisenä. 175-senttisenä olisin samanpituinen mieheni kanssa, ja mielestäni näyttää herttaisemmalta, että vaimo on miestään lyhyempi.
ehdottomasti 155.
olen 162, enkä haluaisi olla ainakaan yhtään pidempi.
Nyt 155 tuntuis paremmalta, koska olen sitä lähempänä (160 cm). Joskus nuorempana olisin varmaan halunnut olla lähempänä " mallinmittoja" . Mutta mä aikuistuin! Mulla on kavereita päälle 170 ja alle 155, kaikilla niillä on omat ilonsa ja huolensa elämässä. Hoh.
Olen siro, mutta hieman on löysää nahkaa jäänyt lasten syntymän jälkeen. Vaatekoko 36. Lahkeita en kääri, vaan ostan ihan oikean kokoisi;) Niitä kun nykyisin saa ihan kivasti jo lähes kaikista kaupoista.
Sukulais tyttö on suunnileen saman mittainen, ehkä muutaman sentin lyhempi ja painaa varmaan n. 5-10kiloa emennän kuin minä. Ja on todella ihanan näköinen! Ylimääräinen on juuri kerääntynyt rintoihin ja takapuoleen eikä näytä lihavalta vaan selliselta pehmeältä!=) Jos itselläni ylimääräinen kertyisi kyseisiin paikkoihin, antaisin varmasti tulla liikakiloja se 10! Mutta minulla vaan maha kasvaa, joten ei kiitos=)
kaikki lyhyet halusivat olla lyhyitä, jotta miehet tykkäisivät ja voisivat suojella heitä.
Hieno ajatusmalli näin nykyaikana, kyllä mua kiinnostaa enemmän hallita itse omaa elämääni ja tulla toimeen omillani, olin sitten lyhyt tai pitkä. Aivan käsittämättömiä ihmisiä nämä jotkut.
Onneksi ei mun lähipiiriä.
Vierailija:
kaikki lyhyet halusivat olla lyhyitä, jotta miehet tykkäisivät ja voisivat suojella heitä.
Hieno ajatusmalli näin nykyaikana, kyllä mua kiinnostaa enemmän hallita itse omaa elämääni ja tulla toimeen omillani, olin sitten lyhyt tai pitkä. Aivan käsittämättömiä ihmisiä nämä jotkut.
Onneksi ei mun lähipiiriä.että me pienet ihmiset olemme elämässämme tottuneet siihen, että kasvunvaraa on. Aina ja kaikessa ;)
Vierailija:
Onneksi ei mun lähipiiriä.mutta pienet ihmiset kärsivät siitä, etteivät tule otetuksi vakavasti kokonsa puolesta.
" Mallinnäköisiä" (paitsi omasta mielestään) löytyy todella vähän. Useimmat transun näköisiä hessuhopoja. Sori.
- 178cm, malli
Toinenhan on ihannepituus ja toinen... No, aika katastrofi. :D
Vaihtoehtojen täytyis olla jotain tyyliin 185 ja 150.
Kauneimmat naiset on muuten miehiä, siksi niitä käytetään paljon näytösmalleinakin. Tunnetustihan miehillä on hoikat ja kauniit sääret sekä juuri sellainen lantio mikä on desing koltuille tarkoitettukin.
Vierailija:
" Mallinnäköisiä" (paitsi omasta mielestään) löytyy todella vähän. Useimmat transun näköisiä hessuhopoja. Sori.- 178cm, malli
Että miten jännä on, kun tytöistä " toivotaan" lyhyitä ja pojista pitkiä. Kukaan tuskin toivoo että oma poika olisi alle 160cm, ja tytär yli 185cm pitkä.
Kuitenkin moni mies ottaa itseään lyhyemmän vaimon---> riski poikien lyhyyteen kasvaa, ja moni nainen mahd. pitkän miehen --->riski siihen että mahdollisesta tytöstä tulee todella pitkä kasvaa.
Ei kenekään pituus tmv. tee kenestäkään kaunista tai itsevarmaa, vaan luonne ja karisma.
Minä olisin mielummin 175cm, sen pituinen lähes olenkin. Yksi syy tähän on varmasti myös se, että suvussani kaikki ovat pitkiä, minä olen lyhimmästä päästä... Olen lapsesta lähtien tottunut siihen, että ihmiset ovat pitkiä.
Ja olen huomannut, että monilla lyhyillä kavereilla on vaikeuksia arkipäiväisissa jutuissa, esim:
-Kaupassa ei yletä ylähyllyltä ottamaan tavaroita
-Takan pellit on vaikea saada kiinni
-Keittiössä kun tarvitsee jotakin kulhoa tmv. pitää kaivaa keittiöjakkara alle (minun kenelläkään sukulaisellani ei varmaan edes ole keittiöjakkaraa, en ainakaan muista sellaista nähneeni...)
Ja yhdellä todella lyhyellä ja pienellä kaverillani on myös ongelmia pyykin pesussa, päältä täyttevän koneen pohjalta joutuu kunnolla kurottelemaan että saa viimeiset pyykit pois, ja sitten pitää kurotella että ylettää laittamaan pyykit narulle...
Ja nimenomaan ei tartte kapakassakan pelätä liian lyhyen tulevan hakemaan.
pitkät eivät yleensä välitä vaikka nainen pini. Onpahan kevyt pyöritellä tanssin hurmassa. Tuntevat myös varmaan suojelevansa kun toinen niin pieni.
Minulla ei ikinä harmia lyhyydestäni 150 päinvastoin!
Olen niin syötävän ihana taskuvenus!
No, hartioissa on leveyttä kun ladonovissa ja läskiä löytyy, lähinnä mieleen tulee pallo;)
Ja ajatellaan jos nuorena olet pitkä ja hoikka, lihot lasten myötä, kylläpä olet aika iso.
Tällainen on poikani kummitäti. Nuorena kadehdittava, enpä enää moinen romuluu.
olen aina halunnut olla lyhyt ja VÄHÄN tukevampi.. ettei luut paistaisi. mutta olen 165cm ja laiha: EI KIITOSSS.
tuo olisi niin unelma... 155cm ja vähän lihaa lisää käsiin ja mahaan.. :)
Ei hoikka ihminen liho luistaan... Jos kaverisi ennen oli hoikka, niin on hän sitä vieläkin, mutta läskien alla. Tarkoitan, että ei hoikasta voi tulla yhtäkkiä " romuluista" ...!
Jos ihmisellä on oikeasti " isot luut" , niin niihin ei laihtuminen/lihominen vaikuta. Jos vertaat esim. kahta tismalleen samanpainoista naista (ei ole väliä ovatko pitkiä/lyhyitä, kunhan ovat saman mittaisia&painoisia suunnilleen) niin saatat huomata, että heidän ruumiinrakenteensa poikkeaa täysin toisistaan.
Moni lyhyt ihminen käyttää kokoa 42, vaikka eivät ole lihavia. Toisaalta 180cm naisen koko voi olla 36. Juu, olen vaatekaupassa töissä;)
Tietysti aina toivotaan, että tytöistä ja pojista tulee pitkiä. Parastahan sitä lapsilleen toivoo.
Koko on 34!
Kun iso nainen lapset synnytettyään painaa sata kiloa, on siinä miehellä kestämistä.
Entäs tämmöinen 150/46, koko 34, aikas siro!
joka painaa 48kg vaikka itse olen 175cm. Ei pituus kenestäkään isoluista tee. Lantio on minulla ainakin 88cm kun painan 57kg
Ystäväni on 180 senttiä pitkä ja voisin olla ihan hyvin hänen pituinen!