Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos pitäisi valita, haluaisitko mieluummin olla 175cm vai 155cm?

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten silti missään tapauksessa haluaisi olla yli 170cm, eli noista valitsen tuon 155cm.

Vierailija
82/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla pieni ja mieskin aina aivan lääpällään, kun saa" hoivata" pientä kultaansa.<3<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut lähtee yleensä käsistä, kun muutama (oletettavasti) pitkä nainen alkaa puhua pygmeistä jne, ja sitten jokunen lyhyt provosoituu mukaan. Lisäksi pitkien naisten kommentit on usein paljon törkeämpiä kuin lyhyiden. Pitkä nainen haukkuu lyhyttä pygmiksi ja lapseksi, siinä missä lyhyt sanoo, että hän ei haluaisi olla pitkä, koska tuntisi itsensä miehekkääksi. See the difference? Tässä ketjussa poikkeuksellisesti taitaa mennä osat tasan, johtunee perjantaista ja alkoholin määrästä. ;/

Itsetunnon ongelmat näkyvät siinä, että pitää haukkua toisia. Pidemmällä aikavälillä tarkasteltuna pitkillä naisilla näyttäisi olevan enemmän tarvetta polkea lyhyitä naisia kuin lyhyillä naisilla heitä. Minkäs minä sille mahdan?

64 vai mikä mä olin.

Vierailija
84/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 160 luokkaa :) Olen sinut itseni kanssa joten haukkumisen tarvetta ei ole!

Vierailija
85/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ikää tullut lisää ja haluan elää elämäni riippumattomasti ja itsenäisesti, en jonkun hoivattavana avuttomana lapsinaisena, jonka tuuli kaataa ensi puuskasta.

175cm, silloin on myös ruumiinvoimaakin sen verran, että voi toimia itsenäisesti riippumatta miehestä. Voi kävellä vähän vapaammin pimeällä koska pystyy puolustamaan itseään, ei tarvitse pelätä jokaista teinaripoikaa joka tulee vastaan.

Vierailija
86/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut kateellinen itseäni pidemmille, vaan jos jollekin olen kateellinen, niin ennemminkin itseäni lyhyemmille. En ole vielä yhtään pätevää syytä keksinyt sille, miksi minun pitäisi olla pidempi kuin mitä olen, mutta muutaman sentin saisi pituudestani kyllä kaikin mokomin ottaa pois.

Enpä kyllä pidä 175 cm pituutta mitenkään luonnonoikkunakaan, meitä kun onneksi mahtuu tänne kaiken kokoisia. Yleensäkään en ymmärrä, miksi tällä palstalla vähän väliä tapellaan siitä, onko parempi olla lyhyt vai pitkä. Mitä väliä koko asialla oikeasti edes on? Ja valikoiko joku ihan oikeasti ystäviään sen perusteella, kuinka pitkiä nämä ovat?

t. 157-senttinen " pygmi"

Vierailija
88/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat olivat " aina" lyhyempiä ja kun hitaat alkoivat, mulla nousi hiki pintaan, kun odotin taas sitä hetkeä että joku tulee hakemaan tanssimaan ja kun minä nousen koko mittaani, jää noloudesta punottava poika olkapään tasalle ja hitaat tanssitaan väkisin kun kumpikaan ei kehtaa enää perua..

Toisaalta, oli siitä teininä jotain hyötyä. Kun Dingon keikalla kiljuva tyttömassa oli olkapäähän asti niin minä näin varsin mukavasti lavalle. Seisoin kuin lipputolppa keskellä merta..

Nykyään olen jo sujut mittani kanssa, mieheni on melkein parimetrinen ja minä näytän ihan pieneltä hänen rinnallaan.

Jos meille tulee joskus tytär, hän oletettavasti kasvaa sitten minuakin pidemmäksi. Toivottavasti hän sitten olisi ylpeä mitastaan läpi elämän. Eikä potisi pituuskriisejä niinkuin minä olen potenut.

Vierailija
89/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa olla pieni, tuntuu turvalliselta miehen (185cm) kainalossa. Myös miehen mielestä on ihanaa että olen lyhyt.

Vierailija
90/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen 175cm, ei 5cm lisää tuntuisi pahalta muutokselta

Vierailija
91/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi viisi senttiä lisään omaan pituuteni :)

Vierailija
92/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja pyöreä on ihanaa, sanoo miehenikin ;o)

T. Nainen 158cm / 67kg

Vierailija
93/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas haluaisin et miehet tykkää niin olisin 155cm. Eli vastaan 155cm

Vierailija
94/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäiskö niillä miehillä olla teinivaimot jotta olisivat vieläkin tyytyväisempiä? Tuo on miehen vallanhimoa; eivät pärjäisi hyvällä itsetunnolla varustetun pidemmän naisen kanssa. En sano, ettei lyhyillä naisilla ole itsetuntoa, mutta miehellä on varmasti isompi olo pikkuruisen naisen kanssa. Totta sekin että pieni on söpöä, mutta kyllä pidempi nainen on aina tyylikkäämmän näköinen.

Olen itse 169 cm ja koen, että olen hitusen liian lyhyt eli valitsen 175 cm. Lyhyyttäni yritän korjailla korkkareilla ja valitsemalla vaatteita jotka antavat pituusvaikutelmaa.

Vierailija
95/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ja siroa naista suojeltava ja pidettävä hyvänä. Ja ei miehet halua mitään teinivaimoa ;-)

Vierailija
96/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme syy haluta olla pätkä ... Aika moni " puolustelee" pituuden vähäisyyttä sillä, että mies tykkää pienistä :-O

Vierailija:

Pitäiskö niillä miehillä olla teinivaimot jotta olisivat vieläkin tyytyväisempiä? Tuo on miehen vallanhimoa; eivät pärjäisi hyvällä itsetunnolla varustetun pidemmän naisen kanssa. En sano, ettei lyhyillä naisilla ole itsetuntoa, mutta miehellä on varmasti isompi olo pikkuruisen naisen kanssa. Totta sekin että pieni on söpöä, mutta kyllä pidempi nainen on aina tyylikkäämmän näköinen.

Olen itse 169 cm ja koen, että olen hitusen liian lyhyt eli valitsen 175 cm. Lyhyyttäni yritän korjailla korkkareilla ja valitsemalla vaatteita jotka antavat pituusvaikutelmaa.

En usko, että asia selittyy vallanhimolla. Onhan kautta aikain ollut niin päin, että naiset ovat lyhyempiä, eikä siinä sen enempää ole.

Ja tyylikkyyskin on vain katsojan silmässä.

Kauheaa olisi olla 155 ja MIES

Vierailija
97/97 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175cm ja tiedän millaista on olla lyhyt ja siksi tiedän, että pitkänä on parempi. Minullakaan ei ole tarvetta olla kenenkään huollettava pikkuvaimo. Outo ajatuskin. Miehet jotka haluaa juuri pikkuvaimon pelkäävätkin naista joka pärjää itsekseen. Ymmärrän, että ihminen jolla on tarve jollain tavalla alistaa toista ei pidä sellaisesta jota ei voi hallita isolla koollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme