G: Jos pitäisi valita, haluaisitko mieluummin olla 175cm vai 155cm?
Kommentit (97)
pitkä hame se vasta kamalalta näyttääkin pienen ja pyöreän päällä. Lantio näyttää seitsemän leivän uunilta. Paksut pohkeet on aika monella muutenkin normaalipainoisella
tyytyväinen olen tähän omaan pituuteni joten sen takia valitsisin sen mikä on lähempänä nykyistä.
Vaikea tämä kysymys olisi ollut jos olisi kysytty, että olisinko mielummin 180cm vai 155cm. Sit ois ollut jo vaikea valita...
Kuka haluaa olla miehen mittainen...?
...Ja kannattaa muistaa, etteivät kaikki lyhyet ole " pieniä ja siroja" ...! Monilla lyhyillä esim. on leveät hartiat, jotka korostuvat koska ihminen on muuten niin pieni. Ja on olemassa myös näitä " paino ja pituus molemmat 150" jotka ovat sirosta kaukana...
Samaten pitkä ihminen voi olla todella hoikka ja siro, ei suinkaan mikään " miehekäs" ja roteva.
Jokainen on erilainen!:)
siinäkin olisi jo pari senttiä lisää nykyiseen.
Vierailija:
...Ja kannattaa muistaa, etteivät kaikki lyhyet ole " pieniä ja siroja" ...! Monilla lyhyillä esim. on leveät hartiat, jotka korostuvat koska ihminen on muuten niin pieni. Ja on olemassa myös näitä " paino ja pituus molemmat 150" jotka ovat sirosta kaukana...
Samaten pitkä ihminen voi olla todella hoikka ja siro, ei suinkaan mikään " miehekäs" ja roteva.
Jokainen on erilainen!:)
Taisin olla 155cm joskus kolmannella luokalla.
Miehen pitää olla vähintään 180. Nainen saa olla lyhyt mutta mies ei!
5 senttiä pitempi kuin nyt... olis kiva
Eihän mua kukaan edes huomaisi jos olisin niin pieni, sen takia muuten pätkät on niin katkeria ;)
Paljon muita ulkonäkökriteereitä mulla ei sitten olekaan, joten en koe, että pituuteni kauheasti rajoittaisi miesvalintaa. Onhan suomalaisen miehen keskipituus jo suunnilleen 178.
Näissä ketjuissa aina suurin osa morkkausviesteissä on pitkiltä lyhyille, vaikka tietty toisin päinkin tulee tavaraa...
Ja miksi pitää väittää että pitkät morkkaa lyhyitä, tai että pitkillä on aina tarve... ? Kyse on tässäkin ketjussa parista morkkaajasta. Ja pari taas morkkaa pitkiä miehekkäiksi, hujopeiksi, läskeiksi ym. Opettele katsomaan muutenkin kuin omasta vinkkelistä!
Ihmettelin tuota viestiä, ettei lyhyt voisi olla tyylikäs. Oma sisareni on 153cm pitkä siro nainen, ja hyvin tyylikäs. Ei se 175cm tee naisesta automaattisesti mallinvartaloista ja eleganttia, kyllä sitä variaatiota on siinäkin pituusluokassa. Itse ottaisin mielelläni sellaiset 10cm lisää, mutta en sen enempää (olisin silloin n. 168cm), koen olevani naisellinen ja ihan vakavasti otettava näinkin.
Tässä taas näkee mistä koulukiusaajia sikiää :( aikuisilla ihmisilläkin on hirveä tarve morkata sellaisia, jotka ovat fyysisesti eri näköisiä kuin he itse.
Minäkin varmasti olen koska olen 170 pitkä ja hoikka mutta ei se niitä pygmejä kiinnosta, olen vain mies!
Suomessa miesten keskipituus on noin 178 cm ja naisten 165 cm eli tuo 175 on aika miehekäs. Mutta sitten Länsi-Euroopan ulkopuolella sitä sitten onkin lyhyempikin nainen miehekäs. Asuimme Intiassa ja siellä minä tunsin monesti itseni AMATSONIKSI, MIEHEKKÄÄKSI ja jätkämäiseksi ja oon vaan 168 cm, mutta ei ole kauhean mairitteleva tunne olla päätä pidempi kuin monet miehet.
Eli käyttäkää pukeutumisessa harkintakykyä, olitte pitkä tai lyhyt. Pitkillä taas ne liian lyhyet lahkeet, huh. Kuin suoraan 80-luvulta, vaikka sehän taitaa jo olla muotia.