Mies töni ja haukkui huoraksi lasten nähden
Paiskoi tavaroitani rikki ja heitti kaikki vaatteeni kaapista eteisen lattialle. Huusi kuin mielipuoli käyttäen erilaisia nimikkeitä ja uhkauksia. Kaikki tämä 4v. ja 1v. nähden. Lienee sanomattakin selvää, että lapset pelkäsivät ja itkivät.
Tarina alusta, väsyneet työssäkäyvät vanhemmat ja lapset päiväkodissa. Tulin itse lasten kanssa illalla kaupasta kotiin ja löysin miehen nukkumasta vaikka koira oli käyttämättä kuin myös tavarat levällään pitkin poikin sisällä. Suoraan sanoen vitutti, mätkätin ja paiskoin ovia hetken, sitten siirryimme lasten kanssa iltapalalle. Lapsetkin väsyneinä kiukuttelivat kunnes alkoi miehen riehunta, tässä vaiheessa olin jo itse unohtanut oman vitutukseni koirasta ja sotkuista. Sitten päästiikin huoritteluun ja muuhun oheistoimintaan josta alussa kirjoitin.
Kysymykseni kuuluukin, mitä helvettiä mä teen?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Nyt otat miehen puhutteluun ja sanot että hän saa alkaa mahdollisuuksien mukaan osallistumaan kotitöihin, sinä et ole talouden piika ja alat olla aika väsynyt hoitamaan kodin yksin. Toisekseen sanot että mies saa ottaa lisää vastuuta haluamastaan koirasta tai sitten koira saa lähteä. Ja kolmantena sekä tärkeimpänä sitten se että tuo oli laitimmainen kerta kun sinua tuupitaan ja huoritellaan, ekä tästä edes riidellä muutenkaan lasten nähden.
Juuri näin.
Miksi hoorasit? Ei mies suotta töni ja hauku.
Järkyttävää käytöstä.