Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko katsoa miehesi puhelimeen?

Vierailija
08.09.2026 |

Että onko muita naisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelimeeni saisi vaimo katsoa koska tahansa, vaan eipä ole halunnut. Syistä joita en ala tässä selvittää, käsittelen hänen puhelintaan aika usein. Tällaista kutsutaan luottamukseksi.

Vierailija
2/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelimeeni saisi vaimo katsoa koska tahansa, vaan eipä ole halunnut. Syistä joita en ala tässä selvittää, käsittelen hänen puhelintaan aika usein. Tällaista kutsutaan luottamukseksi.

Ohhoh. Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhelin soi niin harvoin ettei varmasti ole pettänyt. Voi kaksi viikkoakin mennä ettei tule mitään viestiä.

Vierailija
4/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pidin videopuhelua lasten kanssa miehen puhelimella. 
Tuskin siellä mitään kovin salattavaa on. 

Vierailija
5/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan katsoin ja loukkaannuin , ei olut naisen kuvaa vaan pojan kuva joka oli erään naisen. En kertonut siitä,.  Aloin harkitsemaan tosissaan eroa, kyllähän se tuli miehen taholta ja aloin heti pakkaamaan. En pyytänyt että katsotaan jos tämä tästä. SEr oli niin selvää pässinlihaa, 

Vierailija
6/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua kaivella toisen privaviestejä. Se taitaa olla jossain määrin laitontakin.

Vierailija
7/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat vähän väliä lainailee toisen puhelinta, jopa pyydetään että hei voitko katsoa mikä viesti sinne tuli ja keneltä, ei ongelmaa. 

Vierailija
8/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puoliso ei katso ainakaan minun puhelimeeni...on kyllä sellaista sisältöä piilotettu sinne, että menettäisin kaiken jos hän tietäisi 😓

Vierailija
9/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun katselemaan koska pyytää poistamaan viestejä vaikka olen näyttänyt sen tuhat kertaa miten homma toimii. 

Vierailija
10/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni puhelin soi niin harvoin ettei varmasti ole pettänyt. Voi kaksi viikkoakin mennä ettei tule mitään viestiä.

Exäni, oikein sarjapettäjä ei sortunut niin alkeelliseen virheeseen, että ei olisi ollut toista ja kolmattakin  puhelinta. Joista en siis tiennyt mitään. 

Vierailija
11/11 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä selaillaan Facebookin sinkkuja,a😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi