Uskallatko katsoa miehesi puhelimeen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minun puhelimeeni saisi vaimo katsoa koska tahansa, vaan eipä ole halunnut. Syistä joita en ala tässä selvittää, käsittelen hänen puhelintaan aika usein. Tällaista kutsutaan luottamukseksi.
Ohhoh. Mielenkiintoista.
Mieheni puhelin soi niin harvoin ettei varmasti ole pettänyt. Voi kaksi viikkoakin mennä ettei tule mitään viestiä.
Just pidin videopuhelua lasten kanssa miehen puhelimella.
Tuskin siellä mitään kovin salattavaa on.
Aikanaan katsoin ja loukkaannuin , ei olut naisen kuvaa vaan pojan kuva joka oli erään naisen. En kertonut siitä,. Aloin harkitsemaan tosissaan eroa, kyllähän se tuli miehen taholta ja aloin heti pakkaamaan. En pyytänyt että katsotaan jos tämä tästä. SEr oli niin selvää pässinlihaa,
En edes halua kaivella toisen privaviestejä. Se taitaa olla jossain määrin laitontakin.
Meillä molemmat vähän väliä lainailee toisen puhelinta, jopa pyydetään että hei voitko katsoa mikä viesti sinne tuli ja keneltä, ei ongelmaa.
Toivottavasti puoliso ei katso ainakaan minun puhelimeeni...on kyllä sellaista sisältöä piilotettu sinne, että menettäisin kaiken jos hän tietäisi 😓
Joudun katselemaan koska pyytää poistamaan viestejä vaikka olen näyttänyt sen tuhat kertaa miten homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni puhelin soi niin harvoin ettei varmasti ole pettänyt. Voi kaksi viikkoakin mennä ettei tule mitään viestiä.
Exäni, oikein sarjapettäjä ei sortunut niin alkeelliseen virheeseen, että ei olisi ollut toista ja kolmattakin puhelinta. Joista en siis tiennyt mitään.
Yhdessä selaillaan Facebookin sinkkuja,a😀
Minun puhelimeeni saisi vaimo katsoa koska tahansa, vaan eipä ole halunnut. Syistä joita en ala tässä selvittää, käsittelen hänen puhelintaan aika usein. Tällaista kutsutaan luottamukseksi.