Lue keskustelun säännöt.
Joulupuu-keräys - moniko meinaa osallistua tai on jo osallistunut?
10.12.2007 |
Vaikuttaa kyllä kivalta keräykseltä! Ajattelin, että voisi vaikka jotain tuoksua ostaa tai pienemmille lapsille jotain mukavaa. Toivottavasti vaan lahjat menevät oikeisiin, kiitollisiin perheisiin. :) Ei sillä, että haluaisin jotain henkilökohtaista kiitosta, mutta että tulevat todellakin tarpeeseen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla