♥♥HELMET joulukuun toisella viikolla ♥♥
Kommentit (42)
Moikka...
Täällä ollaan vaan aina ei ehdi kirjoittelemaan...
Meillä joulusiivous sitten ensi tiistaina kun miehellä vapaapäivä...en siis luvannut lasten kanssa yksin siivota ;0) Muuten varmaan onnistuisi mutta kun pikkumies alkaa itkemään heti kun imurin käynnistää. Tosi omituista kun kuiteskin pienempänä oli liinassa imuroinnin aikana eikä tuo meitin keskuspöläri mun mielestä niin kovin kovaa ääntäkään pidä.
G:
Puhe:Meillä eka sana siis ISI ja tulee selvästi H-kirjaimella. Myös äiti tulee jo selvästi muutenkin puheeseen tullut paljon uusia tavuja ja yrittää kovasti " jutella" vastavuoroisesti siis sanon jotain ja vastaus on jotain bäbäbää =0))
Miehen kanssa riitely: Aika harvoin tulee riitaa ja sekin on enemmän sellaista kun on väsynyt ja kyllästynyt johonkin juttuun. Isompia riitoja en kyl muista milloin olis ollut...yhdessä ollaan oltu 12vuotta. Yleensä asiat selviää puhumalla..
Uusia taitoja pikkumiehellä on käsien taputus ja vilkuttaminen. Ja pinsettiote on kyllä löytynyt...saa olla aika nopee harjan kanssa keittiössä kun muuten pikkuinen on heti syömässä kaikki murut pöydän alta.
Mulla oli äiti kyläilemässä ja auttelemassa pari viikkoa sen leikkauksen jälkeen. Niin ja mieskin oli lomalla ja ihmettelivät yhdessä et täällä he kaksi hoitaa samat työt kun minä ne teen normaalisti arkisin yksin. Eli lapset, ruuan, pyykin ja kodin. Oli ihan kiva et joku muukin huomaa ettei se aina niin yksinkertaista oo. Eipä sillä mulla mies kyllä on aina arvostanut mun kotona tekemää " työtä" ja nyt yritin ehdotella et josko tekisin sunnuntaisin keikkahommia niin ihmetteli et onko järkeä väsyttää itseään. Raha tulis kyllä tarpeeseen mut täytyy nyt kattoa...
No tämmöisiä mietteitä.
Jaksuja Hennalle!!!
Mukavaa sunnutaita!
calmus & pikkumies 10,5kk
poika oppii joka päivä jotain uutta, ainakin tuntuu siltä. oppi juuri taputtamaan, tuli sohvalta itse alas jalat edellä, koitti karhu-kävelyä.... itse olen ollut jonkun verran väsynyt, työt verottaa, kun arki tulee vielä töiden päälle. tuntuu, ettei ole enää aikaa edes ystäviä nähdä. kai tää tilanne tasottuu taas joulun jälkeen, hope so.
Mammutti; suklaakarkeissa missään harvemmin on gluteenia, koska niissä ei jauhoja käytetä. jos jostain syystä jauhoja sisältää (kismet tms, lukee kyllä tuoteselosteessa, että on vehnäjauhoja) eiköhän Mariannet ja Tobleronet ole ihan turvallisia...
kyllä se aina koskettaa, kun toiselle jotain kamalaa tapahtuu. on vaikea kuvitella, miten itse selviytyisi vastaavasta tilanteesta. oikein paljon jaksamista toivon minäkin, otan osaa.