>>>SYYSsissit alkuviikkoon<<<
Kommentit (34)
Tultiin just kotiin.Matkalla baby huusi niin että oli tikahtua joten oli pakko ottaa syliin,kamalaa,,niin on,mutta muu ei auttanut ja sylissä nukku sitten loppumatkan.Minä olin tietty verenpaineet huipussaan kun pelkäsin hirvikolaria ja muitakin onnettomuuksia.Nyt jatkaa unia tuossa pihalla,ainakin jonkin aikaa.,,
Olisin tulossa huomenna kun kerran jo lupailinkin vaikka en millään jaksaisi noilla yleisillä lähteä suhaamaan kun mies joutuu lähtemään aamusta hämeenlinnaan:(Ketä muita olisi Outsan lisäksi tulossa??
Ihanaa olla nyt viimeinen kotona,kun on reissussa oltu nyt viime keskiviikosta pikainen koti pyrähdys vaan tehtiin.Parin viikon päästä sitten pitäisi lähteä junalla(onneksi)Kolariin ja sieltä sitten autolla vielä jatkaa ylläkselle ja taas pikku parka (vaikka mä oon sitä niin " kasaksi" ja " toksi" nimitellyt viime päivät)joutuu taas reissuun,voi ei!!!!Eiköhän joo tää tästä mutta nyt oon kyllä ihan loppu.Baby tekee hampaita ja jyystää rystysensä jatkuvasti ihan punaiseksi,tulis jo ne hampaat!!!
Kyllä mä toki tietenkin edelleen niiiin suuuresti tuota pikkuista rakastan mutta pitäisi nyt vaan saada itsensä taas voimiin että jaksaa.
Nyt täytyy purkaa kamat..
Palailen myöhemmin.
Aada neiti 0609
Oikein kovasti voimia Rakkausvauvalle!!!
Meillä rauhallista, vaikka neiti on ihan onnesta sekaisin, kun muari tuli meille... :) Energiaa on niin, että muari jo meinasi ettei jouluna sitten tulekkaan, jos hänellä on tuollainen vaikutus. ;D
Tänään Eetu on ollut ihan ok. Rokotuspaikkakaan ei punoita. Lääkäri sitten kirjoitti reseptin silmiin. Tippoja 6*pvä ja rasvaa yöksi. Toivottavasti sitten sillä menisi ohi. On vaan niin ikävää kattella, kun toisella silmä kutiaa ihan mahdottomasti.
Huomenna ajattelin siivota. Piparkakkutalokin pitää huomenna koota neidin kanssa. Ostettiin kaupasta valmis talo, kun meillä ei noita pipareita niin paljoa syödä, että kannattaisi leipoa. Ostaa sitten kaupasta jos siltä tuntuu.
Me vaihdettiin olohuoneessa järjestystä lattiamaton vaihdon yhteydessä. Tavarat on kuitenkin aivan sekaisin, kun kirjahyllykin piti tyhjentää ja kaikki kamat on ihan hujan hajan. Ämmä on ollut pois kotoa niin paljon, että ukko ei ole saanut mitään paikalleen. Kaikki kukat on yhdessä paikassa ja niitäkin pitäisi ripotella omille paikoilleen. Niin ja kastellakkin pitäisi, ettei vallan kuivuuteen kuolisi.
Tehtiin muarille leikkihuoneeseen peti ja nyt sieltä kuuluu niin ilonen laulu, kun nti ja muari vetelee nalle natusta... :D
Mutta nyt tiskikoneen kimppuun.
vm78 ja Eetu 0809
Apinaemo: luulen että Hillalle tulee ruskeat silmät, esikoisellakin on. Kiitos kehuista, lämmittää aina äidin mieltä =)
Onko meitä huomenna tulossa kuin 3? Mihin aikaan nähdään ja missä? Näillä näkymin olen pääsemässä..
outs@
Mä ehdin noin 11.30 sinne! Mites Outsa?
Colis
Voi kun tulisi taas lunta. Olen ollut jotenkin pirun väsynyt muutaman päivän. Mies jo mut patisti liikenteeseen eilen illalla ja jäi pojan kanssa kotiin. Miko on selvästi vähentänyt päivä nukkumistaan, mikä on sinänsä ihan normaalia, mutta eilen päivällä päätti, että on " iso mies" ja ottaa vain puolen tunnin torkut. No, iltapäivällä sain väsyneen pikku herran viimein nukkumaan ja nukkuikin sitten kolmen tunnin päivä unet meidän sängyllä. Nyt nukahti vaunuihin, saa nähdä kauanko tänään nukkuu, Sitten se on sellaista kitinää, kun hän on niin väsynyt. Onneksi kuitenkin nukkuu yönsä hyvin. Mutta minä en. Pari yötä taasen nähnyt aivan sekopäisiä unia.. Liekö joulu jo jännittää.. =)
Muuten täällä kaikki hyvin. Joulua todella odotellaan. Miehellä lomaa siinä viikko, mikä on todella mukavaa. Yllätti minut tällaisella tiedolla eilen.
Tietokoneen sanoo sopimustaan irti, onneksi uuden pitäisi tulla perjantaina. Mikähän seuraavaksi? Onkin mennyt tässä juuri astianpesukone, jääkaappi ja kiuas vaihtoon.
Mutta menenpä katsomaan, vieläkö pyykinpesukone toimii, pyykkivuori odottaa, taas.. Mistä sitä pyykkiä tuleekin? En kyllä ikinä tulisi ilman rumpukuivuria toimeen..
Mukavaa päivää..
Piiu ja Miko 23.8
Se tapaaminen sit peruuntui tältä päivältä, soiteltiin rakkausvauvan kanssa siitä.
Olisiko ensiviikon tiistai sopinut? Josko sinne useampi sitten pääsisi? =)
Mut pitää mennä. Palataan :)
outs@ ja Hilla 4.10.
Jep, meille sopii ainakin oikein hyvin! Sovittiin alustavasti että kl 11 ja Chicosissa.
Nyt meinaankin sitten olla reipas ja lähteä oikein kunnon lenkille koiran kanssa. Joten parempi mennä ennnenkuin jumahdan taas koneelle =).
Palailen varmaankin myöhemmin sitten.
Colis ja Luka
Pitkästä aikaa kirkas ilma ulkona! Tuntuu itsestäkin lähes virkeältä. 8)
Piiukos se sanoi olevansa väsynyt? Minä myös. Tämä synkkä vuoden aika kun ei luntakaan ole, ei sovi mulle. Vaikka vauva on nukkunut muutaman täyden yön heräämättä, niin että itsekin on saanut unta sen 10-11 tuntia, väsyttää ihan mielettömästi. No onneksi kohta alkaa kirkastua ja tulee kevät! 8)
Kaunis tyttö Outs@lla. Niin ruskeat silmät! Kuinka olet saanut päivät pyörimään kolmen pienen kanssa?
Ja ihania heppoja rakkausvauvalla. Oliko ne isommat kaksi hevosta sun omia? Kauniita olivat. Itsekin harrastan ratsastusta ja vain haaveilen omasta pollesta. 8) Ja nyt melkein vuoteen en oo hepan selässä ollut ja kunhan saan vain ajan järjestyyn aloitan taas.. On se vain niin ihanaa ja rentouttavaa!
Kamala nälkä on meikäläisellä koko ajan. Laitan senkin kyllä tämän pimeän piikkiin. Kaikkia herkkuja (tietenkin) tekisi mieli mutta koitan pidättäytyä porkkanassa ja muussa " terveellisessä" ruoassa. 8) Tulisi jo se kevät niin tämäkin ongelma ratkeaisi.
Mutta palataan taas, ja nyt menen mihinkäs muuallekkaan ku syömään.. 8)
Fiia ja Tomas
Meillä tämä (uusi!) tietsikka temppuilee, kaatuilee eikä availe aina kaikkia ohjelmia. Lähtee ihan 5 min päästä huoltoon, joten en pääse tänne enää, ties milloin seuraavan kerran :(
Toivotan jo varuilta [b]Oikein ihanaa joulua kaikille äideille lapsineen!![/b]
Muuten täällä kaikki mallillaan. Pipareita leivottiin äsken Minjan kanssa ja Menni seuraili sitteristä tyytyväisenä. Hirveä laitoin jo muhimaan uuniin päivällistä varten. Eilen oli eskarilaisten joulukirkko, johon Menninkin kanssa osallistuttiin. Minja esitti, mitäpä muuta kuin enkeliä :)
No nyt on luovuttava koneesta..
- Piparin tuoksuiset Dumle ja Menni 2,5kk -
Moikka kaikille,
neuvolassa käytiin rokotus ottamassa ja 3 kk mittoja katsastamassa. Ihan hyvin kaikki oli, ja neiti kasvaa ihan ok. Pituutta oli 60 ja painoa 5650. Neiti kovasti seurusteli terveydenhoitajan kanssa! Nyt sitten odottelen, tuleeko mitään kuumereaktioita. Neiti nukkuu nyt, joten vielä en tiedä oloansa.
Eipä nyt sen kummempaa, pyykit kuivumaan ja jos ehtis sitten niitä imetyspaitoja metsästelemään. Onko muuten kenelläkään kokemuksia Boob Warmerista? (Siinä siis rinnusosa fleeceä)
terkuin apinaemo ja oona pakkasespoosta!
Moikka taasen sinne naapuriin!
Minulla ei ole kokemuksia tuosta warmerista mutta tekisi itsekin mieli ostaa sellainen. Yksi rintatulehdus saisi riittää :)
Boobin paidoista tykkään muutenkin enemmän kuin noista Hennesin paidoista. Jotenkin se kietaisujuttu ei toimi vaan niin hyvin kuin boobin lippamalli. Tara K:lla ja Bellalla on samanlainen lippa ja niitäkin minulla on käytössä pari. Osan noista Hennesin paidoista laitoin jo kiertoon, kun olivat käyneet isoiksi helmasta. Kivaa kun on laihtunut vyötäröltä taas ihmisen mittoihin.
On nämä muksut tosiaan aika tavalla eri kokoisia tässä alussa. Meillä Hilja oli reilun kuukauden iässä saman kokoinen kun teillä neiti nyt 3 kk iässä. Mutta olihan ne lähtömitatkin tosiaan meillä aika lailla isommat, eikös niin (4260 g ja 54 cm)? Olisi mukavaa jos meidänkin toisesta neidosta olisi edes tullut siro ja simpsakka eikä tuollainen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja amatsoni mutta minkäs teet.
Taas se neiti tuolla ähisee siihen malliin että on mentävä pistämään tissit tiskiin. Koko meidän porukka on kipeänä, minua lukuunottamatta. Mies tuli kuumeeseen alkuviikosta, Hertta on punasilmäinen ja yskii ja viime yönä sitten Hiljalla meni nenä tukkoon. Jippajee! Parempi kuitenkin nyt kuin ensi viikolla kun on pitkät joulunpyhät edessä.
Terkkuja sinne peltojen toiselle puolelle!
t: Typykkä, pian pitäisi päästä kauppareissulle näiden ipanoiden kanssa-plaah!
Typykälle tsemppiä sairastelujen kanssa! Toivottavasti paranette pian etkä itse sairastuisi.
Täällä odottaa piparitaikina syöjiään. Osa taikinasta siis leivotaan pipareiksi mutta suuri osa menee suoraan mahoihin perinteisesti. Ü
Taas harmaa päivä. No ei auta muu kuin pitää oma mieli kirkkaana! Ü
Mukavaa päivää jälkeen!
Fiia ja poika 810
Luka touhuaa lattialla joten koitan josko saisin muutaman sanan kirjoitettua.. Kova kalkatus kuuluu kun poitsu juttelee leluilleen =)
Helpolta tuntuu täällä nykyään.. On pojan temperamentti tainnut jo hieman lientyä tai sitten äiti on vihdoin oppinut ennakoimaan nälkää ja muuta jo ennen kuin poika itse tajuaa.. Yöt nukutaan hyvin, paitsi viime yönä oli kränäistä meininkiä. Ja sen huomaa itsestä heti. Jaksamista tosi paljon rakkausvauvalle ja Kewalle ja muillekin valvojille!!
Jaaha, itku pitkästä ilosta, taitaa olla tarvis lohduttajalle!
Mulle ainakin käy se jumbo jos menijöitä on. Olen joka tapauksessa lähdössä jouluostoksille joten mulle on ihan sama olenko Jumbossa vai itiksessä!
Muita?
Colis ja Luksutin