Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tehnyt neljättä lasta siksi että halusi vielä yrittää vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
09.12.2007 |

Kumpi tuli? Kannattiko? Millaista elämä on neljän kanssa? Saa meille neljäs samaakin tulla, mutta jos olisi jo molempia niin enää en tähän ryhtyisi... ehkä. Miehen puolesta lapsia saa tulla vaikka kuinka, itseä vaan mietityttää että onko ihan hullun hommaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hyväksyä kumpi tahansa tulee. Eli täytyy haluta neljättä lasta enemmän kuin toista sukupuolta...

Vierailija
2/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa tämä ei tietenkään ole mahdollista mutta jo Pietarissa on klinikoita jossa tämä onnistuu. Joku Ava klinik se oli. Sinne aion mennä jos vielä lapsen hankin, poika toiveena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin kotikonsteihin hän suostuu mutta lääketieteelliset hoidot täytyy unohtaa. Jenkkisivuilta opin ihan kotona tehtävän menetelmän millä ainakin tällä hetkellä näyttäisi syntyvän n. 80% todennäköisyydellä tyttöjä. Jos se ei toimi niin sitten ei voi mitään. ap

Vierailija:

No Suomessa tämä ei tietenkään ole mahdollista mutta jo Pietarissa on klinikoita jossa tämä onnistuu. Joku Ava klinik se oli. Sinne aion mennä jos vielä lapsen hankin, poika toiveena.

Vierailija
4/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs kiinnostunut

Vierailija
5/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otos on vielä aika pieni mutta n. 75-85 % on saanut tytön.

Vierailija
6/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on 13, 11 ja 6. Tytöt on 3½.

Vierailija
7/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä huomaa eroa siihen, onko kolme vai neljä lasta. Ainoastaan auto vaihdettiin seitsemän hengen autoon. Kaksi vanhinta jo päivät koulussa ja eskarissa, kaksi kotihoidossa. Ja ei ole mikään ihme, jos vielä joskus saisimme viidennen lapsen!

Vierailija
8/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolme oli ennestään ja neljäs samaa sukupuolta. :)

Vierailija
9/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeista. Voisiko joku briiffata suomeksi (=miten tehdä tyttö). KIITOS

Vierailija
10/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on neljä poikaa ja viimeinen olikin sitten tyttö..eikun tekemään vaan!!!

Vierailija
11/33 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa tehdä, eikä missään nimessä tarvi hyssytellä että sitä puuttuvaa tyttöä/poikaa odotetaan, meille siunaantui molempia yhdet ja täytyy myöntää että olemme erittäin kiitollisia ja jos ei olisi näin käynyt, olisimme yrittäneet ainakin sen 4 lapsen verran! Onnea yritykseen!

Vierailija
12/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Hesarissa olivat kolme isoveljeä saaneet pikkusiskon!

Neljä lasta on aika paljon, huh huh! Itse en jaksaisi.

Rahaakin palaa.

Vierailija
13/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enemmän tullut todisteita, että naisen fysiologialla tekemistä lasten sukupuolen kanssa.

Mm. ravitsemus vaikuttaa. Esimerkiksi aliravituille naisille syntyy enemmän tyttöjä.

Vierailija
14/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vain haluan, siitä en ole ihan varma. Idea tuntuu välillä ihan kivalta mutta ei se nyt varsinaisesti sitä ole mitä olen elämältäni ajatellut. Olen kyllä opetellut kaikki vinkit miten haluttua sukupuolta " tehdään" ja harkinnut jopa alkionseulontaa mutta se on miehelle ehdoton no-no joten se unohdetaan. Minäkin uskon kyllä tuohon että nainen vaikuttaa sukupuoleen enemmän, esim. ph-arvollaan. Plääh, miksi tämä pitää kokea vaikeimman kautta. ap

Vierailija
15/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kolme lasta, kaikki poikia. Oltiin onnellisia kaikista lapsista mutta sitten iski kuitenkin vielä vauvakuume vaikka nuorimmainen oli todella vaativa vauva.

Pitkän harkinnan jälkeen toivotettiin tervetulleeksi neljäs vauva, tuli sitten kaksi ja molemmat tyttöjä.

Vasta kaksosia odottaessa mielessä kävi ajatus tytöstä.

Vierailija
16/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan odottamaan, että Beckhamit tekee saman.

Vierailija
17/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaani kuulostaa, että haluat vaan sitä toista sukupuolta, mutta oikeastaan et jaksa enää neljättä vaan sen toisen sukupuolen toivossa olet valmis vielä " uhrautumaan" .

Mä olen nähnyt niin paljon lähipiirissäni keskenmenoja, lapsettomuutta, kuolleena syntyviä vauvoja ja vammaisena syntyneitä vauvoja, että luulen, että KUKAAN joka oikeasti näkee että elämä on suuri lahja ihme (varsinkin kun saa terveen ja elävänä syntyvän lapsen) ei toivo sukupuolta.

Mulla on kaksi poikaa ja maailman ihanimmat lapset ovatkin =) Kolmatta aletraan nyt yrittämään ja mulle on ihan sama mitä lajia tulee, kunhan saan terveen ja elävän lapsen. Jos tulee viitos-pojat olen maailman onnellisin. Haluan siis lapsen, en sukupuolta.

Vierailija
18/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kyllä totta että jos tietäisin 100% varmasti että poika sieltä taas tulee niin en missään tapauksessa lähtisi enää lasta yrittämään. Mutta en taas ymmärrä mikä siinä sukupuolen toivomisessa on niin tabu että siitä ei saisi puhua. ap

Vierailija
19/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi maailman suloisinta pientä poikaa, ja nyt masussa vauva... vielä en tiedä kumpi, mutta tyttöä toivon. Toisaalta kolmas noin ihana poika ei todellakaan ole pettymys.

Vierailija:

Saatiin kolme lasta, kaikki poikia. Oltiin onnellisia kaikista lapsista mutta sitten iski kuitenkin vielä vauvakuume vaikka nuorimmainen oli todella vaativa vauva.

Pitkän harkinnan jälkeen toivotettiin tervetulleeksi neljäs vauva, tuli sitten kaksi ja molemmat tyttöjä.

Vasta kaksosia odottaessa mielessä kävi ajatus tytöstä.

Vierailija
20/33 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä sukupuolta voi noin vaan tilata. En jaksaïsi kyllä edes enempää lapsia (=vauvoja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi