Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen aikuinen nainen ajelee itsensä posliiniksi?

Vierailija
30.08.2011 |

Hyi helkutti, aivan karsea näky, kun häpyhuulet näkyy ja osalla jopa roikkuu.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekos Pepin, kun hän otti jotain ihmepillereitä, että ei vanhene koskaan?

Ehkä edes alapää pitää olla kuin 9-vuotiaalla. Jospa sitä sitten tuntee olevansa yhtä vahva kuin Peppi.

Kuinka moni niistä sheivaavista tietää,että vanhemmiten nekin karvat harvenevat? Tämä on varmaan selvää vanhainkotien henkilökunnalle. Miksi he haluavat pitää alapäänsä itseään vanhemman tai nuoremman näköisenä?

Sitä ihmettelen eniten, että samat naiset voivat silti olla fanaattisen ekologisia: pyykit pestään pähkinöillä ekopesukoneessa, wc-paperia on kierrätettyä ja ruoka luomua, mutta itseään ei voi pitää luomuna, ei naamasta eikä edes alapäästä.

Sitten kun tissit ja huulet on turvotettu, seuraava kohde on varmaan häpyhuulet. Et sinäkään, aloittaja mitään ajatellut, millaiset traumat sinä nyt tuolla toteamuksella niille naisille aiheutat?

Vierailija
2/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissänikin on useita (saunassa huomattua) ja itsekin olen posliini. Jokainen tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en menisi esittelemään posliinia kylpylöihin tms. Pitää nyt joku tuhvero olla!

Vierailija
4/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen posliini, vähän alle 30vee 3 lapsen äiti ja naimisissa. Mulla ei kyllä mikään roiku :D

Ällöttävää sellaset karvapehkot, hyi helvata...

Vierailija
5/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aikuista naista ahdistaa pitää ihan normaalia tuuheakarvaista pimppaa? Sen voi pestä, ei voi vedota hygieniaan. Omasta kokemuksesta ketää miestä ei ole karvat haitanneet. Enemmän taitaa olla sheivaajien päässä, että haluaa olla "nuorikko" ja esittää jotain hienompaa kuin onkaan.

Vierailija
6/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alapäitä?????

Enemmän ihmettelen sua, kuin jotain sheivaajaa!

Vierailija
7/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää alapääni siistinä, siksi ajelen karvoja.En tosin posliiniksi,kun muuten tosiaan näkyy kaikki ulokkeet :)

Vierailija
8/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aikuista naista ahdistaa pitää ihan normaalia tuuheakarvaista pimppaa? Sen voi pestä, ei voi vedota hygieniaan. Omasta kokemuksesta ketää miestä ei ole karvat haitanneet. Enemmän taitaa olla sheivaajien päässä, että haluaa olla "nuorikko" ja esittää jotain hienompaa kuin onkaan.

Esittää hienompaa? Tämä on paras :))0

Vierailija
9/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi uimahallissa. Tuijottamaan en jää, sen verran ruma näky se on. Osalla vielä epäonnistunut sheivaus ja punaisia näppylöitä ja sänkeä iho täynnä.

Toki minäkin siistin alapääni, ei jäljellä ole kuin kiitorata, joka sopivasti suojaa häpykummun.

Vierailija
10/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen posliini, vähän alle 30vee 3 lapsen äiti ja naimisissa. Mulla ei kyllä mikään roiku :D

sitä ollaan ilmeisesti vähän vieraannuttu luonnosta kun sanotaan normaalia ihmis kehoa inhottavaksi.

olet varmaan sitä porukkaa joka oot ensimmäisenä jonossa valkaisemassa peräuraansakin, koska se on yök.

ja saahan niitä häpyhuuliakin pumpattua tai kavennettua kirurgilla.

Vierailija
11/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun karvattomuus on in, niin sitten häpeilemättä tuijotellaan toisten alapäitä! Voi voi kun muut ovat niin huonompia että!

naisten alapäitä?????

Enemmän ihmettelen sua, kuin jotain sheivaajaa!

Vierailija
12/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän silti karvoitukseni lyhyenä ihan mukavuussyistä, itseni takia siis. Minä itse pidän sitä mukavempana niin, mitä hiton väliä muiden mielipiteillä on?

Vierailija
13/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tällainen ihan tavallinen 38-vuotias 3 lapsen avioliitossa elävä äiti. Asun omakotitalossa Helsingissä. En usko, että olet nähnyt posliinista alapäätäni, joten en myöskään usko, että pystyt määrittelemään sen karmeaksi näyksi. Sitäpaitsi, niin kauan kun se kelpaa ihanalle miehelleni ja miellyttää omaa silmää, niin olen tyytyväinen :-) Viimeksi eilen illalla mieheni katseli ja maisteli sitä ja ihana kuulemma oli.

Mukavaa päivän jatkoa!

Vierailija
14/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistaa sielä valkoisten pikkareiden alta!! Hyi hyi hyi! Paskakin varmaan valkaistaan ennen pitkää! Mitähän siihen pitäisi syödä?

sitä ollaan ilmeisesti vähän vieraannuttu luonnosta kun sanotaan normaalia ihmis kehoa inhottavaksi.

olet varmaan sitä porukkaa joka oot ensimmäisenä jonossa valkaisemassa peräuraansakin, koska se on yök.

Vierailija
15/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Minä sanonkin tuollaisille silopilluille, että en anna munaa sellaiselle joka itseään ei hyväksy luonnontilassa. ;)

Vierailija
16/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan posliiniksi, välillä jätän vähän karvoitusta, miten milloinkin. Ihan itseni takia, koska posliini tuntuu miellyttävämmälle kuin karvoitus. Ihan sama mitä toiset ajattelee. En ymmärrä miten tämä voi olla jollekin niin iso ongelma, että täytyy tehdä aloitus keskustelupalstalle! :)

Vierailija
17/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yleisempää kuin se mummo-mallinen-tuhero

on paradoksi. Menopaussin jälkeen häpykarvat alkavat yleensä ohentua. Monella vanhalla mummolla häpykarvat ovat muisto vain.

Vierailija
18/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei seiso ellei voi kuvitella kumppania pikkutytöksi.

Vierailija
19/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut posliini (kaikki pois) parikymppisestä alkaen ja en ole aikeissa kasvattaa karvojani vieläkään.

Tosin ei paljoa kasva enää kun on juurineen poistettu niin usein.

Vierailija
20/68 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokea noita pedofiili-juttuja. Aika lapsellista. Toiset ihmiset tykkää ajella häpykarvat, toiset tykkäävät luonnontilasta ja toiset jostain siltä väliltä (itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään).

Kukin tekee päätöksen omista pimppa- ja muista karvoistaan. Luulenpa, että monet häpykarvojen ajelun tuomitsevat mammat kuitenkin yököttelisivät esim. mun ajoittain rehottaville kainalokarvoille.