Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan todella hyvää kyytiä, mutta mies ei nuole tai sormeta - pitäisikö pyytää sitä?

Vierailija
15.05.2026 |

Yleensä pussaillaan ja veivaan + pussaan miehelle kunnon stondiksen. Miten ottaisin puheeksi, että voisi veivaa mullein? Kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat suusi, ja sano " haluan minäkin nuolentaa ja sormetusta". Mikä siinä on vaikeeta? Naiset on joskus niin typeriä, ja miehet käyttää siä hyväkseen. Mitään ei maailmassa saa pyytämättä, jopa vaatimatta.

Vierailija
2/2 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse voinut parhaiten kun en etene koskaan yhdyntään miehen kanssa, jota ei pillu kiinnosta.

Se menee vielä innostuksen piikkiin että ottaa yhden käsihoidon tai suuhoidon minulta vastaan, mutta jos sen jälkeen toettuaan ei olisi tutustumassa pilluun intohimoisesti niin jäisi viimeiseksi kerraksi samassa sängyssä. Näin olen toiminutkin kun eräs mies vei seuraavana aamuna kättäni taas munalleen niin leikkisästi totesin että ehkä olisi jonkin muun vuoro... Yritti könytä panemaan 😂 Kun ei sitten torjunnan jälkeenkään muuta kuin huohotti että pliis mua panettaa niin sai jäädä sänkyyn kun lähdin tekemään aamupalaa itselleni.

Seksi muodostuu ihanimmaksi sellaisen miehen kanssa, joka on aivan hulluna pilluun. En tietty tiedä olisiko tuostakin voinut "kouluttaa" hyvän, mutta minuapa ei sellainen asetelma ja rooli kiinnosta. Kerjätkööt ja neuvokoot muut, minä nautin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi