Mikä on se juttu, minkä ostat itsellesi kaupasta herkuksi?
Siis semmonen että illalla kun lapset nukkuu, syöt sen tai kun on muuten vaan rauhaa tiedossa tai vaikkei olisikaan.
Minä ostan Danio stracciatella.
Kommentit (25)
Ja siis nimenomaan syön taikinana, en paista siitä pipareita.
mitää muuta herkkua kun en oikein saa syödä, allergioita on vaikka muille jakaa!
ilman herkkuja ja eilen avasin piparitaikinan, mutta ei kauheasti tehnyt mieli. Aikaisempina syksyinä on mennyt kilokaupalla.
Nyt tosin menee hirveät määrät muitakin herkkuja (raskaana).
Siis sellainen mitä ei voi lasten kanssa syödä?
minä ostan aika harvoin herkkuja ja silloin harvoin kun ostan niin jäätelöä useimmiten.
Ja tietysti toisinaan suklaa. Meillä ei voi kaikkea syödä lasten kanssa, kun ovat moniallergisia.
Janojuomaksi joku CocaCola Light sen kanssa ihan ykkönen ;)
.
ilmakuivattu kinkku
homejuustot
muut juustot
graavilohi
marinoidut oliivit
.
mulla taitaa mennä vähän suolaisen puolelle nuo herkut. makesta ehkä
.
kakkugallerian sitruuna-suklaa kakku/kakkupala
.
harvemmin mitään suolaista, vaikka sipsit ja pähkinät hyviä onkin. Meillä syödään sokeriherkkuja vähän lapsen sairauden vuoksi, niin voi hyvällä omatunnolla syödä sitten piilossa...
katkarapusalaattia, sellaista majoneesista jossa katkarapuja. Sitten kotona voidellaan sillä salaatilla porkkanamuhkuja (vain näitä tämän kanssa!!) ja syödään miehen kanssa tällaista luksusiltapalaa. Lisänä Maraboyn daim-suklaalevy ja valkkaria vähän. Tämä ehkä kerran kuussa jonain perjantai- tai lauantai-iltana. NAM!! Suosittelen kokeilemaan! Salaatti on aika kallista, mutta me otetaan pienimmästä rasiasta puolet ja se riittää hyvin. :)
Nyt rupes taas tekemään aivan sairaasti tuota mieli, mutta en viittis 2km:n päähän lähtee kauppaan pelkän lenkkimakkaran takia. Myös sipsit ja pitsat uppoaa.
Makeista mun herkkua on Valion Vanilla rahkavaadot. Ja SALMIAKKI, mitä väkevämpi sen parempi.
hedelmäsalaatti, tummaa suklaata, juustoa, graavilohta, pippuripihvi salaatin kanssa.
Karkit saa pahoinvoivaksi ja suklaatakaan en oi syödä kuin vähän kerrallaan
tai valkosipuli -tai herkkusienileikkelepaketti tuoreiden ruispalojen kera ynnä kyytipojaksi kylmää rasvatonta piimää. Syön em. suolaisia myös lasten aikaan mutta jotenkin se on nautinnollisempaa kun saa rauhassa syödä.
Namipuoleta Pirkka-vadelmajäätelö tai hedelmä/salmiakkikarkkisekoitus. Joskus Kismetiä tai Tuplaa tekee mieli.
Se on semmonen rahka. Niitä on muitakin makuja mutta minulle juuri tuo stracciatella on se ykkönen. Siinä on semmosia pieniä suklaalastuja seassa. Niitä löytyy esim. prismasta jukurttihyllystä. Maksaa 99senttiä. =) ap
Mies sanoo niitä rasvarulliksi...Harmi kun nyt ei ole niitä; mies reissus ja laitan pojan kohta nukkumaan..
ja herkuksi sopivat esim. viinirypäleet tai hunajameloni.
sitä ei meillä muut ole oppineet arvostamaan. Ja oliiveja ja kapriksia.
mä ostan kun mies reissussa ja haluan hemmotella itseäni.