Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Minun idiootti petturi-poikaystävä kuvittelee, että kaikki on hyvin..

Vierailija
04.11.2007 |

Keksin hyvän " koston" poikaystävälleni. Ensin ajattelin, etten enää vastaa hänelle puhelimeen, tai jos vastaan niin näytän että olen loukkaantunut jne, mutta sitten ajattelin, että mitä siitä itse saan.. En mitään. Joten, menen hänen yläpuolelleen, ja kun hän tänään soitti, olin oma, iloinen itseni.. Hän kysyi mitä kuuluu, vastasin hyvää, kysyi olenko kotona, joo olen, kysyi voiko tulla käymään, sanoin että minulla on nyt niin paljon asioita, että ensi viikolla käy paremmin. Sovittiin sitten, että ensi viikolla nähdään. Mutta, minulla ei ole aikomustakaan nähdä häntä enää!! Kun hän huomenna soittaa, sanon että ystävä on tulossa tai jotain, että katsotaan huomenna jne jne.. Kunnes mies ehkä joku päivä tajuaa, että ei minulla ole enää aikomustakaan tavata.

Eli, mies on monesti pettänyt luottamukseni. Perjantaina lähti ryyppäämään, ja ryyppäsi sitten eilenkin, ja kun tänään soitti, niin kertoi miten hyvä mies oli ollut, kaveri oli lähtenyt naisiin, mutta hän oli kiltisti mennyt kotiinsa, koska ei halua pettää minua. Eli tästä pitäisi hänelle antaa joku mitali näköjään, kehui niin miten hyvä mies minulle oli..

Entäs se, että hän lupasi minulle - taas kerran - ettei juo, menee vaan tapaamaan kaveriaan joka tulee paikkakunnalle, ja lauantaina tämä kaveri menee shoppailemaan, eivätkä aio juoda, ja sanoi vielä minulle, että älä puhu paskaa, kun sanoin, että olen 100 prosentin varma että juotte. Ja kun lauantaiaamuna soitin, niin olivat jo jossain baarissa krapulakaljoilla. Ja meidän suhde on ollut tällaista melkein joka viikko. Ja mies sanoo, että ei koskaan valehtele minulle, ja rakastaa minua jne.. Olen ollut liian kiltti ja aina antanut anteeksi tällaisen paskan. Mutta nyt se on loppu! Annan tosiaan miehen kuvitella, että kaikki on hyvin, ja rakastan jne, mutta nyt ei vain sovi nähdä kun on sitä ja tätä ja tuota... Kaipa se joku päivä tajuaa, ettei minulla tosiaan olekaan aikomusta enää tavata.. Enkä itse hänelle soita enää.

Miksi olla typerä ja kostaa? Siksi, että olen itkenyt niin monta kyyneltä sen miehen takia, että jollakin tavalla haluan satuttaa häntä, kuten hän on satuttanut minua. Tiedän, että kosto on tyhmää ja lapsellista, mutta kosto on myös suloinen, eikös niin sanota? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä mies ei edes tajua, että taas kerran valehteli minulle, aivan uskomatonta. Ei ollut yhtään nolona tänään kun soitti.

Yritin häntä saada jäämään silloin perjantaina luokseni, että olisi mieluummin minun kanssani kuin lähtisi tämän kaverin kanssa, koska ryyppäämäänhän he kuitenkin menevät.

Ja sitten, miksi en hyväksy miehen ryyppäämistä? Siksi, että hän on alkoholisti ja hän on pyytänyt minulta apua ja olen yrittänyt auttaa. Ja vielä lisäksi se, että olen kipeä ja toivoin häneltä tukea ja apua, mutta hän valitsi ryyppäämisen ja kaverin minun hoitamisen sijaan..

Vierailija
2/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei selvästi pompoteta enää, luulisin. Mikäli et uppoudu ihaniin sanoihin. Ja liha sittenkin liian heikkoa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta kertaa mies on " huijannut" minut sanoillaan ja lahjoillaan takaisin, että nyt ei enää onnistu. Hänelle en tätä katkeruutta ja pahaa oloa enää näytä. Olen itkenyt koko viikonlopun taas kerran, sydäntä kivistää, en saa unta, jne jne, mutta hänelle näyttelen iloista, omaa itseäni, siis puhelimessa, koska en aio häntä enää tavata.. Pitää vain miettiä, miten käyttäydyn sitten jos hän tuleekin ovelleni, tai näämme kadulla tms.. :)

AP

Vierailija
4/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Pidä ittes lujana, ettet ala elämääsi enää pilata tollasen luuserin kanssa!

Vierailija
5/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valokuvat hänestä ja hänen kavereistaan (vajaa 10 ehkä) revin ja heitin roskiin eilen.

Ja tiedän, että tämä on väärin, mutta hänen pari paitaa ja verkkarit olivat täällä, revin nekin ja heitin roskiin. En voinut mitään, halusin kaikki mikä hänestä muistuttaa pois täältä!! Tiedän, että olen hemmetin lapsellinen, ja ikääkin 28 vee, mutta en voi mitään tälle tunteelle mitä tunnen nyt.. Itkettää, masentaa, raivostuttaa. En tajua, miten jotkut voivat elää vuosia alkkiksen kanssa.. Nostan heille kyllä hattua!! Meidän suhde kesti puoli vuotta.

Vierailija
6/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty toista auttamaan jos alkoholisti ei itse halua, mutta moni kuvittelee,että hän pystyy auttamaan toista.

Tsemppiä, toivottavasti saat ihmisen pois elämästäsi ja olet taas täysin onnellinen -4-

Vierailija
7/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivuosina tasapainoisen miehen johon rakastut.

Vierailija
8/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille. Toivon todellakin, että löytäisin vielä joku päivä " normaalin" miehen.. :(

Minä todella rakastuin tähän, ja yh kun olen, ei ehkä ole niin helppoa miestä löytää. Tämä alkkis otti lapsenikin niin hyvin vastaan, ainoa huono puoli hänessä oli tämä juominen. Harmittaa ihan tosi paljon, että näin kävi. Nyt aion kuitenkin nauttia elämästä yksin ja lapseni kanssa, enkä vähään aikaan ota ketään, se ei olisi lapsellekaan hyvästä.. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme