Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on treffit ja kroppa hävettää :( Jää kai seksi saamatta ja antamatta.

Vierailija
04.11.2013 |

On löysää vyötäröllä ja reisissä, vaikka vaatekoko on 36-38. Rinnat on pienet ja väsähtäneet. Miten kehtaan riisua sen ihanan miehen nähden? En mitenkään :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista jotkut miettiikin... Ei taida olla kauhean kiihkeää se meno jos ehtii siinä jotenkin miettiä miltä oma kroppa näyttää.

Itse sain viikonloppuna ekaa kertaa 8 vuoteen. Mies oli mielettömän komea, hoikka ja minua 10 vuotta nuorempi. Kun hän kerran minusta kiinnostui, niin kyllä sitä sitten kiihkeästi suudellen siirryttiin taksilla meille jatkamaan, eikä ajatus omasta ulkonäöstäni kyllä ehtinyt missään vaiheessa mieleen, kun oli sen verran intohimoista se toiminta. Vasta nyt jälkeenpäin olen ajatellut, että hassua, että semmoinen komea kolmekymppinen mies niin innostui nelikymppisestä, 25 kg ylipainoisesta 2 lapsen raskausarpisesta äidistä. 

Vierailija
22/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:25"]

Älä pelkää ap, ihanat miehet haluavat harrastaa seksiä aikuisen, hyvän itsetunnon omaavan naisen kanssa, eivätkä minkään kompleksisen teinitytön.

[/quote]

Tämä on ikävä kyllä vale. Sängyssä puuhatessa miestä ei kiinnosta tippaakan naisen itsetunto yms. sisäinen kauneus - hömppä. Vain fysiikkaan liittyvät asiat ratkaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:44"]

Onpa sulla valitettavan huono itsetunto.

[/quote]

Olemme asian ytimessä. Sillä miehellä on ollut entisinä tyttöystävinä missejä ja malleja ja minä olen kahden lapsen äiti. Mitä jos mies pettyy rankasti ja inhoaa minua? 

Ap

[/quote]

Huomaa että ne ovat entisiä. Miksiköhän? 

Vierailija
24/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät miehen eksistä? jos itse mainostaa niitä "missejä ja malleja" on epävarma mies, kannattaa miettiä haluatko sellaisen kanssa sänkyyn.

sussa ei ole mitään vikaa, siitä olen varma kuitenkin.

Vierailija
25/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit Hjalliksen kanssa?

Vierailija
26/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota kun naiset täällä aina kyselevät miten saan itseni kuntoon kun viikon päästä lomamatka, treffit tmv. Jos asialla oikeasti merkitystä, niin sitähän pitää itsensä sellaisessa kunnossa että on aina valmis lähtemään. Jos pienet läskit ei haittaa, niin sillon kait niihin on seoputunut eikä välitä vaan menee niin, mutta jos läskit haittaa, niin silloin kait tekee jotain niiden eteen.

Omituinen ajatusmaailma tuntuu olevan vallalla! Laiskuutta vai mitä, en tiedä? Itse ainakin haluan aina olla sellaisessa kuosissa että olen suht tyytyväinen, toki aina muutama gramma rasvaa saisi olla vyötäröltä pois, mutta en jaksa kuitenkaan niuhottaa vaikka katsonkin mitä syön ja yritän liikkua pari kertaa viikossa. Miehet on monesti kiitelleet että olen omituisen vapautunut sängyssä, ja moni sanonut heti alussa että ei tarvitse sitten kaikkia vaatteita riisua, että se on ihan yleistä että naiset on muutaman eka kerran esim. paita tai ainakin rintsikat päällä. Ja minä kun olen aina heittänyt kaikki pois, miksi en niin tekisi kun tiedän että olen ihan ok kunnossa.

Vierailija
27/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 10:40"]

Ihmettelen tuota kun naiset täällä aina kyselevät miten saan itseni kuntoon kun viikon päästä lomamatka, treffit tmv. Jos asialla oikeasti merkitystä, niin sitähän pitää itsensä sellaisessa kunnossa että on aina valmis lähtemään. Jos pienet läskit ei haittaa, niin sillon kait niihin on seoputunut eikä välitä vaan menee niin, mutta jos läskit haittaa, niin silloin kait tekee jotain niiden eteen.

Omituinen ajatusmaailma tuntuu olevan vallalla! Laiskuutta vai mitä, en tiedä? Itse ainakin haluan aina olla sellaisessa kuosissa että olen suht tyytyväinen, toki aina muutama gramma rasvaa saisi olla vyötäröltä pois, mutta en jaksa kuitenkaan niuhottaa vaikka katsonkin mitä syön ja yritän liikkua pari kertaa viikossa. Miehet on monesti kiitelleet että olen omituisen vapautunut sängyssä, ja moni sanonut heti alussa että ei tarvitse sitten kaikkia vaatteita riisua, että se on ihan yleistä että naiset on muutaman eka kerran esim. paita tai ainakin rintsikat päällä. Ja minä kun olen aina heittänyt kaikki pois, miksi en niin tekisi kun tiedän että olen ihan ok kunnossa.

[/quote]Minä harrastan juoksemista ja käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa, olen hoikka, syön terveellisesti ja kasvoiltani tiedän olevani kaunis. Silti olen joskus ollut epävarma vartalostani uuden seksikumppanin kanssa. Etenkin eksäni kuoleman jälkeen, kun olin ollut neljä vuotta ilman miestä. Raskausarvet eivät ikävä kyllä lähde edes kuntosalilla. 

Vierailija
28/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko miehen tarpeeksi hyvin? Jos tunnet, ja luotat häneen, niin kehtaat. Mikä pakko seksiä on harrastaa ekoilla treffeillä? Miksei voi tutustua toisiin ensin ihan vaatteet päällä?

Vierailija
29/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa tämä aloitus, sillä olen itse ehkä vuosi sitten tehnyt samantyyppisen aloituksen tälle palstalle. Murehdin roikkuvia tissejäni. En voi missään nimessä kulkea ilman rintaliivejä, kun DD70 roikkuu liian alhaalla. Minua lohduteltiin samoin kuin ap:ta täällä.

Sittemmin tapasin miehen, enkä siinä alkukiihkossa ehtinyt sitten riipputissejäni ajatella. Ja on todella omituista, kuinka tämä homma on kääntynyt ihan toisinpäin...

Alkuviikkoina muistan miehen sanoneen, että hän on peppumies, ei tissimies. Aina on sängyssä kehunut rintojani, mutta olen ottanut sen sellaisenä höpinänä. Kun se höpinä ei ole laantunut, olen jopa alkanut uskomaan hänen sanomisiin. Muutaman kuukauden päästä hän sanoi, ettei ole koskaan tykännyt erityisemmin tisseistä, mutta minun rintojeni vuoksi hän on alkanut niistä pitämään. WTF? Näiden vuoksi??

Eli ap:lle annan neuvoksi, että älä murehdi. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi