Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tuli munkin mittakaavassa todellinen riman alitus

Vierailija
08.12.2007 |

Veikkaan, et mun elämä ois sitä muille muutenkin sellainen. Piti olla töitä, mutta ei ollukaan mut vein lapsen silti hoitoon kun aattelin nukkua. Sit oonkin nukkunu koko päivän. Väsyttää niin tuhottomasti. Tossa seittemältä nukahdin tähän sohvalle, ja mun 2-vuotias hääräili omiaan. Aina huusin tokkurassa, että älä ota äitin slimälaseja, tai kaulinta, tai maitopurkkia. Ja jos ei totellu niin en jaksanu nousta ottamaan pois. Pesin hampaat lapselta ja vein sänkyyn, itse takaisin sohvalle. Tyttö huusi vessahätää, en jaksanut nousta. Osaa kyllä käydä vessassa itekin, mutta nyt vaan huusi sängyssään. No housussahan ne kakat sit oli. PEsin ne ja vein sänkyyn takas. Sit torkuin taas, lapsi kulkee täällä ympäri kämppää sytyttelee valoja ja yrittää tulla viereen.

Nyt kun tästä sohvalta havahduin ja lapsikin on sängyssään, tää kämppä on aivan sekaisin. Täytyy alkaa katselemaan mitä on hajonnu. Mä olen vieläkin ihan väsyny, täytyy varmaan mennä unille. Vaikka enhän oo tehny koko päivänä muuta kun nukkunu.

Oon aika paska äiti normaalistikin, mutta tää oli jo ennätys mullekin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän