Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen arvosana gradusta on non sine?

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asteikolla hyväksytty, hyvä ja erinomainen. Näiden arvosanojen suhde " vanhoihin" latinankielisiin on juuri tuo edellä lueteltu.

Vierailija
62/65 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. omasta oppiaineestani tiedän vain yhden joka on saanut viimeisen 10 vuoden aikana non sinen (kukaan ei sen alle). Joten voisi sanoa, että on aika huono muiden saamiin arvosanoihin nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä B:n tai A:n saa yhtä harvoin kuin E:n ja L:n. Minusta isoin ero noissa arvosanoissa on nimenomaan M:n ja E:n välillä.

Vierailija
64/65 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku, hyvät pohjatyöt, hyvä aihe, intoa, laaja lähdemateriaali, ohjausta oli sen verran, että ohjaaja sanoi kerran että " tässä on kaikki ihan kunnossa" . En kuitenkaan osannut käsitellä aihetta riittävän tuloksellisesti eli työ lopahti kuin lehmän häntä. Olen harmissani ainoastaan siitä, että mokasin hyvän aiheen taitamattomuuttani, eikä ohjausta ratkaiseviin seikkoihin ollut saatavilla. Kun olen kuullut muiden juttuja luonnoksia lukevista ja kommentoivista ohjaajista tai esitarkastuksista, joiden myötä saadun palautteen perusteella on mahdollista parantaa työtä, olen tosi surullinen. Olisin halunnut tällaisen mahdollisuuden itsekin.

Vierailija
65/65 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ oli aika lyhyt ja keskeneräisenä jätetty. Lähdeluettelossa oli jotain mokia eikä analyysi ollut suurimmalta osalta kovinkaan oivaltavaa. Tein siis gradun sellaisesta aiheesta ja sellaisella metodilla, että olisi todella pitänyt analysoida oikein tosissaan ja erittäin tarkasti. Ja minä olen hyvin suurpiirteinen ihminen ja koko menetelmä oli mulle ihan epäsopiva. Jätin gradun viimeisillään raskaana ollessa eikä tosiaan niin hirveästi kiinnostanut enää siinä vaiheessa se arvosana. Todistus yliopistolta oli muuten paljon parempi, vaikka ei mikään erinomainen. Sain vakituisen työpaikan lähes heti valmistumisen jälkeen. Kukaan muu opiskelukaveri ei ole saanut vakipaikkaa niin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän