Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin avata loppuvuodeksi uuden pinon kun olisi mennyt vanha jo liian pitkäksi muuten. Toivottavasti kaikki löytää tänne!

Tasapuolisesti tervetuloa kaikille uusille!!:=)

Hermione, johan on tilanne!? Toivottavasti nyt johonkin suuntaan etenee, joko tädin vierailuun tai siihen toivotumpaan vaihtoehtoon eli plussaan:)

Bejbi, täällä dbdbdbdbdb. Tsemppiä ja plussatuulia sinne!!

Merihepalle pahoittelut:( Onneksi sentään kierto näyttää tasoittumisen merkkejä..

Täällä kp24/28 ja kohta toisiksi viimeinen kierto alkaa ennen sitä VARSINAISTA kiertoa. Eli vielä 8½ viikkoa ja sit saa alkaa teidän mukana itsekin piinailemaan!:)) Nyt haukkaamaan jotain ja keittiön uusia verhoja silittämään ennenkuin Poitsu herää.

IHANAA viikonloppua kaikille,

Aurora ja O 1v8kk

Vierailija
2/67 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni pupu pöksyyn enkä uskaltanutkaan ostaa sitä testiä :O Olin ihan varma että aamulla kuitenkin se täti hyökkää kulman takaa kimppuun, mutta eipä vieläkään ole sitä näkynyt.. ??? Voiko tää olla totta. Mulla on yhtäkkiä masu taas niinkuin turvonnut pallo ja tissit alkaa olla kuppia isommat!! Ja mulle ei maistu oikein ruoka ja kyökityttää. Kuvittelenkohan mä nyt tän kaiken taas ja tulee tässä kierrossa oikein tupla pettymys :(

Mutta tänään kyllä sen testin ostan ja aamulla sitten sen teen... Joten uutisia on huomenna aamulla luvassa puoleen jos toiseen.

Aurora. Kiitos uudesta pinosta, onhan tässä nyt syksy jo aika mennyttä :)

Merihepalle lohtuhaleja! Toivottavasti pian tärppää, heti ens kierrossa :)

Hermione kp 33!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bejpille vielä kunnon plussapuhurit. Mä oon täällä peukut pystyssä!

Vierailija
4/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Hermione on testannut, täällä jännitetään ja toivotaan plussaa! :)

Aurora, mä kansmietin uuden pinon avaamista eli hyvä että sen teit. :)

Omaa napaa.. Kirjoittelin jo tuonne heinäkuisiin että mun sormet on kuin täyteen puhalletut kumihanskat! Ihan älytyn turvotus jo neljättä päivää.. Joskus ennenkin ollu muttei näin montaa päivää.. Ihan koskee niveliin kun kirjottaa..

Ja ihan kuin eilen illalla kaupassa käydessä olis ollu vähän huono olo, esikostakin mulla oli aina iltapahoinvointia eikä aamu.. ;)

Masussa vieläkin välillä hassuja tuntemuksia..

Voipi olla että perjantaina testailen, sikäli mikäli täti ei tule kylään.. :)

Bejpi kp25/28-29

Vierailija
5/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuijottelen epäuskoisena testiä missä on haalea PLUSSA viiva!!!

Olin ihan varma että negaa näyttää, täytyy tehdä vielä uusi testi parin päivän päästä. Mutta kyllä tuo haalea viiva tuli ihan viiden minuutin sisällä testin otosta ja se on punainen.. Kädet tärisee vieläkin.

Beijipille plussa onnea, hyvät oireet ainakin on. Olisi kiva saada susta "plussa kaveri " :)

Vierailija
6/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione:

Aivan mahtavia uutisia :) Onnea ja pikkuiselle tarrasukat matkaan. Mulla oli kokoajan sellanen hytinä että plussa tulee, kun tätiä ei näkyny sen ekan testin jälkeen.

Bejpi:

Jännät paikat sieläkin ja oikeen roppakaupalla oireita. Eiköhän me työnnetä sutkin samaan plussajunaan Hermionen kanssa :)

Buuffa

Vierailija
7/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermionelle paljon paljon onnea ja litra kaupaal vauvaliimaa mukaan! :D

Tänne ei mitään uutta, neiti nukkuu parvekkeella. Meni taas aamu vähän pitkäksi kun käytiin Villen Viidakossa ja vähän asiolla. Mies meni pelaa sählyä ja mun pitäis laittaa pyykit pesuun ja alkaa tekee ruokaa..

On se muuten hyvä että tänne tuli lisää porukkaa, muuten olis nyt jääty Merihepan kanssa kaksin tänne nyt kun Hermione plussasi.. :)

Bejpi

Vierailija
8/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea ja tarrasukkia monta paria matkaan!!=) Mä jotenkin arvasin, nyt vaan onnea kauheasti matkaan!

Aurora

Vierailija
9/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, et kaikki menee hyvin tällä kertaa!

Tuli mieleeni sellainen kysymys, et oliko sulla tässä kierrossa Gladin tai joku muu keino käytössä? Kun muistelen, et joskus mainitsit sellaista kokeilleesi ja jopa raskautuneesi, mutta meni sitten kesken?? Voi olla et muistan väärin.

Meillä yritystä nyt yli vuosi takana ja kolme epäonnistunutta inssiä takana ja vielä pari kuukautta luomuna yritellään ja sitten loppuu meidän tonskailu. Niin ajattelin kokeilla jotain apuja vielä näihin viimeisiin kiertoihin. ostin sellaista Efamol nimistä luontaistuotetta, joka on kuulema vastaava kuin Gladin. katsotaan miten käy. Onnea vielä kovasti sinulle!

Vierailija
10/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelein: Mä oonkin käynyt välillä vakoilemassa sun kuulumisia tuolta toisesta pinosta. Mä oon hirveän pahoillani teidän puolesta. Toivottavasti vielä tulosta syntyy teille, niin kovasti sitä teille toivoisin.

Mutta joo Glandinit on ollut kokoajan mukana hommassa, ja suosittelenkin niitä enemmän kuin sitä Efamolia. Koska Glandin sisltää kaikista eniten sitä tärkeintä ainesosaa eli GLA:ta kuin se efamol. Seuraavassa kierrossa olisin ottanut mukaan Mulimen homeopaattiset tipat jos siis nyt ei olisi tärpännyt. Ne ovat kuulemma ihan älyttömän tehokkaita :) Niitä saa luontaistuotekaupoista.

Mutta uskoisin että sen plussan kyllä tällä kertaa toi vyöhyketerapia!!

Tuossa miehen kanssa mietittiin että mehän puuhasteltiin sängyssä tässä kierrossa vain kaks kertaa. Kp 14 ja kp 19. Siksi olin niin epäluuloinen ja uskoin etten ole raskaana kun testi näytti negan viime sunnuntaina. Eli veikkaisin että mulla oli toinen ovis silloin ehkä kp 20. Se kävisi yksiin sen kanssa että tänään olisi vasta dpo 14, siitä puuhastelusta on just sen verran aikaa :)

Eli kyllä vyöh. terapia on saanut munasolut mukavasti irtoamaan :) Suosittelen kaikille lämpimästi jos kierrossa on häikkää :)

Plussaonnea Adeleinille oikein oiein pyörremyrskyn tavoin! Ja myös teille kaikille muillekin :)

Vierailija
11/67 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, hyvin on sitten sänky puuhastelut ajoitettu.. :)

Aamulla kerkesin kirjoittelemaan iltapahoinvoinnista, ja tänään tuli ihan samanalainen olo kuin eilen ja ihan samoihin aikoihin! Tänään oltiin kyllä kotona.. Ja saunassa mies sanoi että rinnat on isot.. Sormet edelleen turvoksissa..

Tuossa illalla jo yksi taustailija Vanttu kyseli oonko testannu, ja aloin miettimään että jos kuitenkin huomenna testais.. :) Ne mun testit pitäis näyttää tulos jo kolme päivää ennen tätiä, ja huomenna on 26/28-29.. (Tarkemmin mietittyäni ja tutkittauni en olekaan varma, mutta herkkä testi se on kuitenkin..) Valmistaudun silti henkisesti negaan.. Olis vaan todellakin kiva isänpäivälahja.. ;)

Todella piinaileva Bejpi

Vierailija
12/67 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein testin äsken ja ihan selvästi kaksi viivaa siihen tuli! :D

Vietiin sit neidin kanssa isille kakku ja pieni lahja sänkyyn ja sen jälkeen annoin oman lahjan. Hetken oli että mitä toi nyt tarkottaa ja mikä testi toi on.. Mut jotenkin arvas.. :D Mulla kädet tärisee ihan kauheasti! Laskurin mukaan LA 22.07.2009..

Bejpi, ihan sekaisin

Vierailija
13/67 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jo vähän arvasinkin että sulle se plussa napsahtaa! Ihanaa! Vähänkö hieno isänpäivä lahja :) Mulla saattaa olla la aika lailla samoina päivinä kuin sulla :)

Tänne on tullut karmea pahoinvointi. Tänä aamuna jo melkein halailin pyttyä mitä aikaisemmissa raskauksissa ei ole koskaan tapahtunut. Huimaa ja saa oikein pidättämällä pidättää oksennusta... No musta on hienoa että on paljon oireita, tietää ainakin että siellä joku kasvaa :)

Sekaisin onnesta oleva Hermione :)

Vierailija
14/67 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti Onnea Bejpi teille, ihana isänpäivälahja!!!!=) Monesko yk tää nyt oli teillä?

Jääkö tänne enää ketään kaveriksi, kun taitaa kaikki enskat olla tonskaa odottamassa tai sit tonskailu ei vielä ole alkanut??Onneksi uusia tullut muuten kuolee koko pino..

Nyt salaatin tekoon, isät tulee syömään parin tunnin päästä,

Aurora

Vierailija
15/67 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, toivotaan että oireet säilyvät, vaikkei toki oksenteltu ole kivaa, mutta just sillä että kaikki on hyvin. :)

Kiitoksia myös Auroralle onnitteluista. Taitaa kyllä tosiaan pino hiljentyä, vaikka luulen etten uskalla vielä kokonaan siirtyä o-puolelle..

Bejpi rv 3+4 (hui miten vähän vielä..)

Vierailija
16/67 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bejpi:

Onnea, onnea ja tarrasukat matkaan kans. Mukava että pääsette Hermionen kanssa o-puolelle, vaikkakin olisi ollut tietenkin mukava täälä jatkaa jutustelua teidän kanssa, kun just vasta pääsin vähän kärryille.

Mutta toisaalta onhan teidän jo pakko antaa "tilaa" meille uusille kuumeilijoille. :) Toivottavasti mekin keretään o-puolelle ennenkun te karkaatte sieltä vauvapuolelle.

Oli muuten hieno isänpäivälahja, ei voi muuta sanoo. Aikanaan kun plussasin niin tehtiin miehen kanssa testi yhdessä jouluaatto aamuna. Sillon ei ois voinu parempaa lahjaa toivoo.

Hermione:

Tsemppiä sinne pytyn halailuun ; ) . Oliko sulla minkäänlaista pahoinvointia ekasta raskaudesta?

Meillä mies ilmoitti että on kuulemma keksinyt jo nimen jos tulee toinen tyttö :D. Hassua kun puhuu muutenkin toisesta tytöstä. Ekan raskauden aikana toivo kovasti poikaa( niinkun miehet kai yleensä). Nyt on jotenkin alkanu puhuun kahdesta tytöstä. Mihinköhän se tyttö ja poika ajattelu jäi? Tai sit tää on joku sen taktinen veto, kun oon joskus puhunu että lapsia 2-3 ja miehen mielestä 2.

Buuffa

Vierailija
17/67 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on viikonlopun aikana käynyt oikein plussa-aalto! Oikein paljon onnea Hermione ja Bejpi! Erityisesti Hermionelle kyllä todellakin plussa jo kuuluikin kaikkien noitten vastoinkäymisten jälkeen! Ja kyllä tietysti Bejpille kans :) Onneksi tosiaan pino on saanut vähän eloa, ettei ihan itsekseen tarvii jäädä tänne höpisemään...

Omaan napaan ei ihmeempiä kuulu kun tätikään ei ole vielä ymmärtänyt lähteä. Vähän ahdistaa kun ensimmäistä tehtiin silloin 5 kiertoa ja nyt se on mennyt eikä tärppiä ole näkynyt. Jotenkin koko ajan kumminkin luulin että toinen tulis helpommin... Eihän tuo tietty vielä mikään pitkä aika ole, että ei kai sais valittaa. Mutta ei voi mitään kun kumminkin masentaa. Haluaisin niin kovasti että ikäero ei tulis kovin suureksi... Ja kamalasti mietityttää sekin kun viime kierrossa en varmaksi saanut sitä ovista näkymään. Pelottaa että jos sitä ei tässäkään kierrossa löydy niin mitäs sitten...

T: Meriheppa kp 4, yk 6

Vierailija
18/67 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla onnittelemaan tänne HERMIONEA!! Ihania uutisia!! Paljon tarrasukkia pikkuiselle asukkaalle! Toivottavasti kaikki nyt sujuu hyvin! Olisitte sen tosiaan ansainnut! *Hyppii ja pomppii täällä riemusta!*

-Myy-

Vierailija
19/67 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä edelleenkin aika sekavat oltavat kun tunteet ryöpsyy jatkuvasti. Toisaalta pelottaa ihan hirveästi ja sitten taas olo on niin onnellinen.

Myy. Kiitos sinullekin oikein erityisesti, lämmittää mieltä :)

Buuffa. Ei mulla koskaan näin pahaa oloa ole ollut. Ja tämähän on jo VIIDES alkuraskaus!! Milosta oli toisiksi pahin olo :) Tänään ehkä vähän parempi olo, mutta kyökityttää hirveästi silti.

Tänään oli pakko tehdä vielä uusi testi ja se oli kyllä tosivahva plussa. Koskahan tähän alkaisi uskomaan. Toivottavasti tuutte kaikki pian perässä, erityisesti Meriheppa! Kokeile sitä vyöh. terapiaa jos alkaa usko menemään touhuun :)

Vierailija
20/67 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu muutaman päivän poissa koneen äärestä ja täällä vaan plussia sataa. Onnea hermione ja bejpi!!!! Hyvän isänpäivälahjan tais bejpi antaa :) Meillä testipäivä esikosta oli aikanaan 31.12. ja meni hiukan uudenvuoden suunnitelmat uusiks, jäi skumpat juomatta.

Merhepalle pahoittelut tädistä, vaikka taisit jo ehtiä häätää sen poiskin tässä viikonlopun aikana. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun!

LaLunalle kiitokset uudesta pinosta, hyvä kun joku tekee tollaset avaukset, kun toiset täällä vaan miettii ja jahkailee :) Eikä oo pelkoa että tää pino tästä ihan äkkiä mihinkään kuolis, jää meitä tänne vielä ja tuolla taapero-enskojen puolella on selvästi ilmoilla salaista kuumetta, joten kunhan siellä porukka rohkaisee mielensä, niin saadaan uutta porukkaa myös tänne virallisten kuumeilijoiden joukkoon.

hannnah