Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä huomenna vielä käyttää viimeisen herkän mammaks testin ja su tai ma rfsu:n. Sinänsä se ei kauhean kamala juttu ois jos en ois raskaana, kun km:n jälkeen vois hyvä olla välikierto, mut kunhan se täti nyt ei kauaa antaisi odotuttaa...

nauskis

Vierailija
42/67 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meillä ei meinannu nettiyhteys toimia, arvaatkaa vaan kuka addikti täällä oli ihan paniikissa....

aurora: koitetaan täällä opetella käyttämään tuota aurora-nimeä eikä lalunaa.

nau: mä en oo kauheen hyvin perehtyny noihin r-testeihin, et en tiä niitten herkkyyksistä kovin paljoa. mut esikon aikaan käytin vaan noita rfsu:n testejä. kovin innokas testailija en ollut, et kauheesti testejä ei kulunu, eli kolme sain käytettyä yhteensä. 1 testi/kierto eli ne kaks ekaa negaa ja sit se kolmas mikä oli plussa. ja aika selkeet noi testit tuntu olevan, et ei kauheesti jääny epäselvää/arvuuteltavaa. Negat oli musta ihan selkeitä negoja ja se plussaus pärähti kyllä ruutuun nopeasti ja selkeästi. eli taitaa olla sinulle täti tulossa (vaikka toisin toivoisinkin) kun nuo kp:t onkin jo noin isot...

nyt menen vaihtaan vaatetta, oli puhetta että lähdetään kaupunkiin syömään kun mies tulee töistä.

hannnah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannnah: oon paljon noita rfsu-testejä käyttäny ja ei oo roskishaamuja ennen tullut. Yleensä on testiajan sisällä kp30 haamu ja kp34 selvä viiva. Voipihan se olla että on joku hipaisu kohtuun tullut ja siksi täti myöhässä ja roskishaamu. Nyt vaan täti äkkiä tänne, haluu päästä uuteen yritykseen!!!

nauks

Vierailija
44/67 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis kaikki ovat kadonneet? Vaikka eipä mun omaan kuumeiluunkaan mitään uutta kuulu, mistä kovin paljoa olisi kirjoiteltavaa. Mites nau, onko uutisia? Tätiä tai uusia testituloksia?

hannnah

Vierailija
45/67 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tätiä. Eilen testasin ja hailakka haamu tuli 15min päästä rfsu-testiin. Se on kuitenkin haaleampi kuin edellisenpäivän 30min jälkeen huomattu haamu. Ohjeessa oli et tulos 5min ja 30min päästä ei saa enää katsoa. Teoriani kiinnittymisyrityksestä tuntuu loogiselta, kun oli joku aika sitten navan kohdalla nipistyksiä ja muutenkin ollut lieviä raskausoireita. Tätijomotuksia on ollut silloin tällöin jo varmaan pari viikkoa.

Edellisyönä näin kummaa unta, että olin Jone Nikulan kanssa pesemässä hampaita ??? ja sitten mua alkoi oksettaa, kun suussani oli jotain ja kaivoin ulos eteismatonpalasia. Heräsin niin et melkein oksensin. Ihan kummia unia on tullut nähtyä.

Toivottavasti se täti pian tulis. Parin viikon päähän varattu papa-aika, ja silloin ei sais vuotoa olla.

Mitäs muille kuuluu?

nau kp36/30

Vierailija
46/67 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on aika hiljasta, täytyy alkaa kohta värvään lisää vahvisstuksia porukkaan. :)

Nau:

No jo on sulla tilanne. Oishan se plussa kyllä hieno, vaikka taitaa epätodennäköistä ollakin. bdbdbdbd silti edelleen. Tuuhan kertoon sit taas kun on jotain uutisia.

Hannah:

No, onkos mies ottanu tonska asiaa puheeks sen kirjeen jälkeen?

ON:

Meidän tuttavapariskunta sai eilen pojan. Voi olla, että meikäläisenkin kuume nousee ihan uudelle tasolle sitten kun päästään nyyttiä katsomaan :)

Buuffa

Vierailija
47/67 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoimpa tässä ennen ristiäisiin lähtöä. Testasin prisman testillä ja siihen tuli testiajan sisällä super hailakka haamu (viivanpaikka?). Ärsyttää kun vaan noita haamuja tulee. Tulis joko kunnon plussa tai täti. Maha on turvoksissa kuin raskaana, tai sit oon vaan syönyt liikaa ;). Ei kai tässä auta kuin ootella... plääh

Buuffa: Vauvakuumeen nostattamiseen suosittelen vauvansyntymä/ristiäisrunojen lukemista. Eilen etsin kortiin netistä runoa ja itku meinas tulla vähän väliä.

nau kp 37/30

Vierailija
48/67 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan aikoihin kirjoitellut, mutta aattelin tulla taas "piinailemaan" tuttujen ja uusien tuttavuuksien seuraan.

Anteeksi jo etukäteen omanapaisuus, mutta en oo ehtiny lukea ketjua niin en tiiä teidän kuulumisia... kuitenkin Hermionelle ja Heijpille onnittelut :)

Mulla on jollakin oudolla tavalla satavarma olo että oon raskaana... siis jokaisessa kierrossa oon ollu toki sata varma että nyt on tärpänny, mutta tää kierto on ollu ihan omaa luokkaansa:

Aamu lämmöt 36,3 norm 34,8

Alaselkä kipeä

Viikon ajan menkkakipuja

Ihme vihlontaa mahassa

Maitoa tulee ihan kamalasti (yleensä pari tippaa, nyt suihkuaa)

No luulen kummiski että tipun korkealta ja kovaa... pakko oli testata tänään ja ehkä maailman haalein haamu testissä, kp tosin vasta 24/28(26)

Oon tosin saanu jo sinne lapsettomuusklinikalle soitettua, mutta joutuin perumaan ajan joka olis ollu viime ti, no varaan ma uuden jos nega testissä!

Onnea kaikille!

T: Ull-Maij kp24/28

Vierailija
49/67 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn monta kertaa päivässä lueskelemassa kuulumisia ja aika hiljaista tosiaan ollut. :)

Omaan napaan ei kauheasti uutta, turvotus jatkuu sormissa ja välillä myös jaloissa. Muutamana aamuna ollut tunne että pakko syödä jotain ennen 10-11, milloin normaalisti syön. Tänään varsinkin ollut suht huono olo koko päivän ja masuun koskenut. Päähän koskee toista päivää eikä Panadol taaskaan tunnu auttavan.. :(

Ull-Maijle paljon plussatuulia!! Tulahan pian tuonne o-puolelle! :)

Bejpi rv 5+3 (hui kun vielä vähän, sen siitä saa kun testaa niin aikaisin plussan. :)

Vierailija
50/67 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tsemppauksesta... tosin luulen että täti on tuloillaan. Eilen tyylipuhdas nega.

Tänään taas tosi menkkamainen olo ja rinnat kipeät, eli eiköhän saa taas katseen siirtää uuteen kiertoon.

T: ull-maij kp 26/28

Vierailija
51/67 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm, häät on kesäkuun alussa. Yhteistuumin miehen kanssa päätettiin etten ole raskaana häissä, siksi ei oo oikein viittiny yrittääkään. Jos noita häitä ei olis tulossa, vois mieskin kyllä ehkä antaa luvan uudelle vaaville... On kyllä käyny mielessä pari kertaa että josko noita häitä siirtäis vieläkin, mutta siirrettiin jo enska-kuumeen takia. Luultavasti ei mennä ikinä naimisiin, jos ei mennä nyt. :) Mitenkä miehelles on käyny työpaikan kanssa? Saiko jatkaa vai joutuiko "lomalle"?

Nau, tervetuloa! Ja osanottoja km:sta. Kylläpä sulla onkin kuviot sekaisin siellä. Toivottavasti plussaat selkeästi pian! Pidän peukkuja ettei Jone tule enää sun uniin. :)

Hannnah, ihanaa ettei mies tyrmännyt täysin sun vauva-toiveita! Toivotaan että pääset pian tositoimiin.

Ull-Maij, pahoittelut negasta. Ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Pitikin kysellä teiltä joilla on kokemusta ovis-testeistä. Ite en oo niihin ikinä perehtyny, mutta koska kierto on niin pitkä niin oon ruvennu miettimään testailuja. Ei olla tositoimissa edelleenkään, mutta ihan mielenkiinnosta testaisin toimiiko kroppa ollenkaan. :) Siis onko teillä jotain merkkisuosituksia ja mistä ootte ostaneet? Ja miten kannattaa testailla? Siis rupeenko veteleen randomilla vai laskenko päiviä? Oon vähän pihalla... :)

Muuten meille ei kuumeilun osalta mitään uutta. Ensi yöksi päästään ihkauuteen omaan kotiin!! Jipii!!

Pia

Vierailija
52/67 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pinoa kasvattamaan ja katsomaan onko mitään uutta ja mullistavaa tällä rintamalla:)

Nau, mikä tilanne?? Oudolta kuulostaa tuollaiset haamut ja viivanpaikat, tulis nyt kunnon + tai sit se ferrari.

Hannah. ihanaa et mies otti asian hyvin, ehkä sinäkin pääset vuoden alussa jo tositoimiin!:)

Ullmaij, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mutta jos ei nyt niin sitten uudella innolla uuteen kiertoon. Onko muuten mones yk?

Piako se kyseli ovistesteistä?! Mä aloitin viime kierrossa testailun, jotta näen missä mennään. Eli ehdin 3 kiertoa testailla ennen aloituskiertoa. Haluan tietää onko joku logiikka tässä mun toiminnassa;) Suosittelen lämpimästi, varsinkin jos kierrot eri mittaisia. Tietää milloin on SE päivä ja osaa sitten toimia oikeaan aikaan. Muuten on hankala sanoa milloin ovis on, ellei ole selkeitä oireita..

Aurora kp11/27-30 ja siis vajaat 7 viikkoa aloitukseen;)

Vierailija
53/67 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on ollut jo monta päivää ihanan talvista ja nättiä mutta me ollaan tyttösen kanssa oltu molemmat vähän kipeitä... Toivotaan että flunssa ei vaikuta ovikseen ja raskautumiseen, meinaan osui just kriittiseen aikaan! Oon testaillut taas ovista ja eilen sain sitten plussan! Ihanaa sen viime kierron sekaisuuden jälkeen!! Oli muuten vähän hassua, kun ensinnäkin oli aika selvät ovisoireet tällä kertaa joten odotin kovasti plussaa. Testasin sitten aamupäivällä ja tuli nega, mutta koska olin juonut aika paljon (tän flunssan takia) niin ajattelin että ehkä oli liian laihaa tavaraa, joten tein sitten iltapäivällä uuden testin ja tulikin plussa! En sitten tiedä vaikuttiko tosiaan se juominen vai sattuiko se hormonin nousuhetki vaan just tuohon muutamaan tuntiin.

Pia_Maria olikin ovistesteistä kysellyt. Minä oon tilannut netistä kotitestit-sivuilta ihan halpiksia. En sitten tiedä onko ne kalliimmat sen parempia, mutta ainakin kolme ovista on noillakin löytynyt. Testauspäivistä vielä että jos yhtään tiedät miten pitkiä sun kierrot on olleet, niin ovishan pitäis olla yleensä aika tarkkaan 14 päivää ennen tädin tuloa, eli esim 30-päiväisellä kierrolla n. kp 16. Sit jos kierrot vaihtelee kovasti niin pitää vaan jostain alottaa. Mä oon laskenut ikään kuin lyhyimmän mahdollisen kierron mukaan testailun aloituspäivän, niin on ainakin varman päälle. Tosin tikkuja voi sitten mennä aika paljon :)

Naulla tosiaan hassu tilanne! Ehkä siellä joku hipaisu on sitten ollut. Toivotaan nyt kumminkin äkkiä joko plussaa tai tätiä.

Ja Ull-Majlle kovasti tsemppiä! Älä sentään vielä luovuta, aika aikaista kumminkin vielä!

Bejpille vielä jaksuja pahan olon keskelle! Ja moikat kaikille muillekin!

T: Meriheppa, kp 18/32, yk 6

Vierailija
54/67 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin taas prisman testillä yhtä haalean haamun kuin lauantainakin. Kävin juuri ostaa apteekista clear bluen ja sillä testailen huomenna. Sitten kyllä soittelen joko neuvolaan tai lääkäriin tai molempiin.

Pialle onnea uuteen kotiin! Kuulostaa ihanalta.

Ull-Maijlle tsemppiä, toivottavasti se plussaksi vielä muuttuis. Ei näistä ikinä tiedä...

Merihepalle peukutukset myös.

Talvista viikonalkua kaikille!

nau kp39/30

Vierailija
55/67 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oot Nau saanut taas haamun! Kyllä tuo minusta alkaa jo kuulostaa aika hyvältä kun tätikin on noin selkeästi kerran myöhässä. Testasitko tänään? Tuuhan kertoilemaan kun ehdit!

T: Meriheppa kp 19/32

Vierailija
56/67 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaampa tuolta haahupinosta, kun sinne ehdin jo kirjoitella.

Tänään aamulla testasin clearbluella, joka on herkkä, erottuvan mutta vaalean plussan. Soitin neuvolaan ja se pisti lähetteen verikokeeseen, niin voi sitten seurata miten arvot kehittyy. En nyt ihan heti kokeeseen kerkiä, kun oon toisella paikkakunnalla, mut jospa perjantaina pääsis.

Hirvittää vähän kun on kolmas raskaus puolenvuoden sisällä, et miten kroppa kestää, mut ei kai sitä raskautuis jos ei olis toipunut. Ei auta kuin ootella miten käy. Pelottaa vaan vähän, kun on liikaa tullut luettua näitä vauvapalstoja ja joillain haamut on enteilleet kohdunulkoista. Tuulimuna saattaa tietty myös olla, mutta keskenmenoa en niiin paljon pelkää. Surullinen asia tietty olis, mutta siitä kyllä selviää.(kokemusta kun on...) Varsinkin nyt, kun on ollut epävarma tilanne alusta asti. Ja voihan kaikki tietty mennä hyvinkin...

Tällaisissa tunnelmissa nau.

Mitäs muille kuuluu?

nau kp40/30 tai rv 5+4 (keskenmenon alun mukaan)

Vierailija
57/67 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa taas tälläkin viikolla ilmoittautumaan. Kauheesti en oo kyllä koneella ollukaan, kun tuolla lumen keskellä on niin kiva ulkoilla, että on menny tosi paljon aikaa ulkona.

Kuumeilun osalta ei mitään uutta. Ei olla asiasta nyt pariin viikkoon miehen kanssa puhuttukaan mitään. Ja tämän viikon mies on taas työreissussa, niinku ens viikonkin, tulee sentään välillä viikonlopuks kotiin.

hannnah

Vierailija
58/67 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vessassa käydessä. Eipä taida verikokeelle olla enää tarvetta. No toivottavasti pääsee pian uuteen yritykseen. Vähän ehti jo kyllä toiveet herätä...

nau

Vierailija
59/67 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait vuoto tarkoita aina että menee kesken?

Meillä yk on varmaan jo jotain 18?? en oo ihan varma. Tosiaan nyt 1,5-vuotta toivotto että kakkonen saisi alkunsa. Matkalla kaksi kohdunulkoista raskautta.

Ei oo vielä täti tullu, sen verran kipuja että varmasti kohta tuleepi.

T: Ull-Maij kp 27/28

Vierailija
60/67 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alko nyt sitten kunnolla. Toivottavasti oli vaan joku kemiallinenraskaus tai jotain, niin ei häiritsis uutta yritystä. Kyllä se harmittaa/itketti, kun piti noin pitkään ootella ja sitten vähän toivo jo heräs ja saikin pettyä. Alkaa hermo mennä tän touhun kanssa, on aikas rankka vuosi ollut muutenkin, mut nää on tällaisia luonnonvoimia joille pieni ihminen ei mitään voi. Pakko vaan jaksaa yrittää.

Me ollaan kakkosta yritetty puol vuotta ja helposti on tärpännytkin, mut nopeesti on päättyneetkin nuo raskaudet(3). Kuumeillut oonkin sitten jo paljon pidempään, mut halusin suorittaa opinnot loppuun välissä.

nau kp1/30 (ei enää ikinä40!!!)