*~* ~*~* TONSKAT Loppuvuoteen *~*~*~*
Kommentit (67)
Joka kerta kun olen raskautunut niin mulla on jäänyt hassusti ovisoireet päälle. Eli kuivaa kautta ei ole tullut lainkaan ja masua vähäsen nippaillut ja jomotellut :) joten bd bd jos sulla olsikin vaikka tärppi käynyt!
Ull-maijlle tsemppiä! Voi jospa se täti ei nyt tällä kertaa tulisikaan. Olisi kyllä niin hienoa että teilläkin vihdoin tärppäisi :)
Hermione ja Onnimuru rv 7+3 kierron mukaan ja toivottavsti elossa. Vielä vajaa viikko ultraan..
Tätihän se sieltä taas saapui paikalle. Noo eikun uuteen kiertoon. Tiesin että en oo rakaana ni toivoin kovasti että olis kierto jääny 26 päiväiseksi... no oli sitten sen 29pv.
Meriheppa, jospa se nyt olis sitten tärppikierto :)
T: Ull-Maij kp 1/28
Jospa nää oireet oliskin sitten hyvä merkki... :) En muista viime raskautumisesta yhtään että oliko tällasta, mutta sillon en kyllä oikein muutenkaan ovisoireita osannut bongata.
Ull-Maj, voi harmi... Mutta jospa sullakin nyt alkais se tärppikierto sitten!
T: Meriheppa kp 22/32
Ull-maijlle. Jospa sullakin syyskuu, ois SE kuukausi.
Enska syntyi syyskuun lopussa ja nyt jos tärppäis la ois 2.9. Ois ollut ehkä kesällä helpompi kahden lapsen kanssa, mut kunhan nyt johonkin vuodenaikaan se tonska putkahtaisi :).
Ootteko muut miettineet, mikä vuodenaika/kuukausi ois kivoin tonskalle?
Itse mietiskelen jo synttäreitä, et jos nyt tärppäis niin ois aika lähekkäin synttärit, mutta ei niin lähekkäin et vois järjestää yhteiset synttärit. Ihan höpsöä miettiä vielä moisia... ;)
Merihepalla toivottavasti tosiaan se tärppikierto nyt menossa. bd bd bd
nau kp4/30
Silmät ristissa tulin vain ilmoittautumaan että paikalla ollaan ja yhä kuumeillaan, vaikkei vielä yritys olekaan päällä. Mies taas työreissussa tämän viikon, joten nämä hommat totaalisesti jäissä. Ja sitten alkaakin olla jouluvalmistelujen vuoro, joten meillä nää kuumeiluhommat ajankohtaisia AIKAISINTAAN tammikuussa. Mutta mukana pyörin enemmän tai vähemmän säännöllisesti koko ajan.
Nyt peiton alle!
hannnah
Ilmoittautumaan tulin minäkin. Samaa mahanjomottelua on ollut taas kuin viimeisissä kierroissa joka kerta. Ei siis mitään erityisiä oireita, mutta tässähän on vasta piinaviikko alussa...
Nau, minä oon kans miettinyt että kesälapsi olis ollut ihana. Tää meidän tyttö syntyi kesäkuun alussa ja oli kyllä tosi kiva kun pystyi heti viemään ulos eikä tarvinnut kauheasti vaatetta pakata päälle. Ja jotenkin valoisaan aikaan jaksoi valvoakin hirnu hyvin! Nyt jos tärppäis niin la ois jossain elokuun puolessa välissä, eli just ja just vielä kesällä. Mutta ei kyllä pitäis miettiä tollasia ;) Kunhan nyt jossain vaiheessa tulis!
T:Meriheppa, kp 27/32, yk6
Pahoittelut Nau! Todella harmi että noin kävi sitten kumminkin. :( Tosiaan helpompaa olis varmasti ollut jos täti olisi vaan tullut ajallaan, mutta toisaalta tuollainen pienikin alku antaa toivoa, että jotain kumminkin tapahtuu. Kyllä se seuraava sitten tarttuu oikein kunnolla kiinnikin!
Mites Ull-Maij? Onko täti pysynyt poissa?
Omaan napaan kuuluu sellaista että ovisoireet jatkuu aina vaan. Mietinkin jo että voiko niihin tikkuihin luottaa ihan sokeasti vai olisko ovis kumminkin vasta nyt? Äh, ei kai pitäis miettiä niin paljon.
T: Meriheppa kp 21/32