* * ELOHAAVEET VKO 49 * *
Kommentit (58)
Onnea mammeli plussasta! Kurkin jo tuota odotuspuolta, ja näytti siellä jo ihan kivasti olevan elokuisten odottajia, vaikka täällä on aika vähän plussauutisia näkynyt. :(
Itsellä on ihan pikkuisen toiveikas olo, sillä rinnat on olleet monta päivää ihan mielettömän kipeet, ja kaikki liikkuminen sattuu. Niinkun joku ois hakannut ;) Viime raskauden alussa se olikin ainoo oire, joten muista oireista en osaa mitään päätellä. Yritystä tässä kierrossa sen verran, että ei ainkaan ovis menny ohi, jos sellanen oli.
En nyt kuitenkaan testaa ennen keskiviikkoo, koska oon niin vihanen ittelleni, jos tuleekin nega.
Kovasti raskautumisonnea nyt kaikille!
T: elwa 26/26-28 yk3
Nyt on taas illasta ollut hiukan menkkakipujen tapaista (eilenkin oli) ja koko ajan tuntuu, että nyt lorahti jotain, mutta onkin ihan kirkasta ja vetistä valkovuotoa. Tänään on aika monta kertaa tullut rampattua vessassa tarkistelemassa.
En ehtinyt edes kunnolla piinailemaan, kun menkat alkoi jo kp 25. Ihan hyvä että tuli noin ajoissa, niin en tippunut niin korkealta maan pinnalle. Oli kyllä jotenkin sellainen olokin, että ei tärppää vieläkään vaikka oireitahan tietty oli pakko keksiä.
Ja tosiaan on ihanaa kun on joulu tulossa ja on paljon kaikkea muuta ihanaa ajateltavaa ja tehtävää, että ei ehdi ihan koko ajan kuumeilemaan. Ilmoittauduin jo syysunelmiin, joten ei kun uutta yritystä kehiin!
Tähtitiuku kp 5/25-32. yk 3
Ja sympatiat kaikille tädin yllättämille :(
Lyhyesti ).(: eilen illalla yhtäkkiä rinnat ja alavatsa kipeytyi, kun olin mennyt nukkumaan. Tänään ei kuitenkaan ole enää ollut mitään sellaisia oireita. Alkio yritti kiinnittyä, mutta ei onnistunut taaskaan? Tämä tuli heti mieleen... :(
Onneksi joulun alla on paljon muuta mietittävää ja mukavaa puuhaa, joten ei ehti surra näitä vauva-asioita :)
Adalea kp20/26-28
Jospa vielä muutama iloinen uutinen saataisiin, ettei ihan näin synkältä näyttäisi. Monellahan kyllä vasta muutama yrityskierto takana, että suurin osa varmaan plussaa pian kuitenkin, jos ei tässä kierrossa niin ehkäpä jo seuraavassa. :)
Täällä vasta kp 17, yritystä on ollut kovasti kp 8 lähtien, tädin postumisesta lähtien, mutta toisaalta ovistestiin ei ole plussaa ilmestynyt... Taisi olla semmoinen ovuloimaton kierto.
Ihan ohjeiden mukaan olen testit tehnyt ja ihan sieltä kp 9 alkaen, että varmasti bongaisin oviksen, jos se tapahtuu. Toisaalta ihan " hyväkin" , kun mennään alkuvuodesta lapsettomuushoitoihin erikoistuneelle klinikalle, voin sitten kertoa faktatietoa etten ole ovuloinut ainakaan tässä kierrossa. Jos ottaisivat vähän vakavammin meidät tällä kertaa. Kun jaksaisi vielä seuraavaankin kierron tikutella niin olisi jo kahden kierron osalta faktaa sitten, en tosin yhtään osaa arvioida onko minulla ovulaationgelmia jatkuvasti. Viimeksi kun kävin samassa paikassa niin olivat kovin nihkeitä hoitojen suhteen, kun kaksi kertaa olen luomusti raskautunut viiden vuoden aikana kuitenkin. Silloin olin ultran mukaan juuri ovuloinutkin.
Tietysti haluttaisiinkin että tilannetta kartoitettaisiin vähän paremmin ja sen mukaan sitten mietittäisiin josko jotain olisi tehtävissä. Inseminaatiota voisi ainakin kokeilla, ja tietysti jos löytyy jotain mitä voi hormonivalmisteilla korjata niin semmoisia konsteja ensin kehiin. Alustavat tutkimukset meille kyllä on tehty ja ne oli ainakin ok. IVF olisi jo aika iso juttu, en tiedä ryhtyisimmekö siihen, mietitään sitä sitten jos tulee ajankohtaiseksi.
Tulipa taas pitkät selostukset omasta tilanteesta. Mitään kommentoitavaakaa kun ei ollut, paitsi tietty pahoittelut negan/tädin saaneille, parempaa onnea seuraavaan kiertoon ja piinailijoille tsemppiä! :)
Odottelen, että joku piristää mua plussauutisella kohta, testaako joku vaikka huomisaamuna?
Olipa taas monella täti yllättänyt. :( Tosiaan ois nyt ihanaa, jos joku täältä plussais.
Olin eilen ihan varma, että täti tulee mullekin. Mahaa juili ja sit tuli muutama tippa vuotoa. Sit ei kuitenkaan enempää kuulunu. Tänä aamuna taas pari ruskeaa tippaa, mut ei enää menkkakipuja. Plääh, turhauttavaa... Noita tiputteluja ennen menkkoja oli kuparikierukan kanssa, mut ei oo sen poistattamisen jälkeen ollu. No, asennoidun nyt odottamaan tätiä ja siirtynen kohta syyskuisiin...
elwa 28/26-28 yk3
Tervepä terve! Onnittelut Mammelille plussasta!!! Sentään joku - muita ei kai ollut, vai oliko? Ja pahoittelut tädin yllättämille...
ON: Täällä on piinailu pikkuhiljaa alkamassa, mulla kierto yleensä siinä 26:n päivän hujakoilla. Yritän kyllä lykätä testaamista mahd. pitkälle, ettei tarvitse vaivata päätään liian aikaisilla negoilla, ja kun on puolen vuoden sisään ollut noita selkeästi pidempiäkin kiertoja. Mitään oireita puoleen tai toiseen ei kyllä ole, ei niin mitään! Siis ei menkka- eikä raskausoireita. Mitä nyt eilen rinnat tuntui vähän helliltä - mutta siis ei nekään mitenkään kipeiltä. Yleensä kyllä tässä vaiheessa kiertoa vatsa on jo tosi kipeä ja niin turvoksissa ettei housut meinaa kiinni mennä. Mitä tämä on?
yt. Alma
Onnea paljon plussanneille ja tädin jyräämille onnea seuraavaan kiertoon.
Tämä viikko jäänyt ihan väliin täällä vauva sivuilla, ollut niin paljon muuta ohjelmaa ja viikko onkin hurahtanut huomaamatta sunnuntaihin. Kahlasin pinon nopsaan läpi vaan, aika vähän plussia?
Itsellä jännät paikat tulossa.. tiistaina tai keskiviikkona oletettavasti täti saapumassa. Testi (tietty) polttelee kaapissa.. jos huomenna aamupissasta testais.. Ovista en TAASKAAN varmaksi pongannut ja tikuthan jätin pois tällä kierrolla. Oli noita pikkujouluhumuja just sillon ja vähän jäi pupuilut vähälle. Mutta niin kauan kunnes nega loistaa testissä toivo elää. Mitään oireita ei kyllä ole, edes niitä kuviteltuja.
No, huomenna se sitte näkyy.
Terveisin Teera kp 26/28-29 yk 3
pahoitteluni tädin jyräämille ja onnea uuteen tärppiin, onhan tänne nyt kai edes muutama plussa ropsahtanut, vai mitä?
Tyhjäsyli: Meilläpä näyttää olevan sama toivottu la =)
ON: ovisplussa tuli tänään ja melkeinpä heti sen jälkeen kaameet kivutkin, kiitos clomien, jos ei lienny huomiseen mennessä niin pakko kai mennä päivystysultraan taas, ettei vaan oo jotain hyperiä tai kystaa..kesäkuussahan oli sama juttu, silloin kävin ultrassa, ei löytynyt mitään ja siitä kierrosta sitten plussasinkin, joka siis osottautui sitten heinäkuussa tuulimunaksi. Suoraan sanottuna pupuilu jo ajatuksena kauhistuttaa mua tällä hetkellä joten saa nähdä miten ämmän käy, onko tällä kierroksella mitään pottia odotettavissakaan :/ Katselinpa tuossa just kalenteria että mahdollinen testailu ois jo mahdollista aaton aikaan, oishan se ihanaa yllättää ukkokulta sellaisella lahjalla, enpä itsekään joulupukilta muuta toivois ;o)
Mutta, pitänee poistua, ei pysty istumaan koneella kauaa..kunnon ++++puhuri täältä kaikille!
poco kp16/32
Täällä onkin meitä loppukuulaisia monia, no jos niitä plussia sit rupeisi tulemaan :) Ja piinailijoitakin oli nyt muutamia, plussaonnea teille älyttömästi ++++
Mie luulisin olevani jo ovuloinut, en oikein tuntenut mitään toispuoleisia kipuja ihmeemmin, enemmänkin vain semmosia alavatsakipuja keskellä.. Mutta toivottavasti se ovis nyt ois jo tapahtunut. Niin no tänään bongasin kyllä kunnon limat ja ehkä kipuakin enemmän ja finnejä ilmestynyt..
Limoista päätellen, onko ovis tapahtunut limapäivänä vai edellisenä päivänä?? (täytyy varmaan lukea vielä jotain sivuja, mistä saisin tietoa)
Meilläkin pupuiltu tuolta kp 7, kun tädistä päästy eroon ja melkeinpä joka toinen päivä tai useemminkin :) Mut tosiaan ovis nyt vähän hakusessa, mut yritystä oviksen aikaan kp:t 11, 13, 15 (eilen aamulla) ja pitäisköhän sitä tänään vie varmistella.. Ei vaan jotenkaan kiinnostais.. Tuntuu, et on mennyt vähän suorittamiseks tää kierto. Aattelin enskierros niitä ovistikkuja kokeilla, mut en taida, vois olla liikaa suorittamisen paineita. No saas kattoo nyt, pitäisköhän!?
Ja samoin kuin poco mietin, et ois ihana plussata jouluaattona! Riittäis myös mulle lahjaksi, ois ihanata!!
Emmuli kp 16/28-30 yk 5
Tulee toiveikkaampi olo itsellekin, kun kuulee muiden plussanneen!
).(: tänään on ollut tosi viluinen olo koko päivän. Lämpöä oli äsken 37,4 mutta ainahan sitä on kierron tässä vaiheessa.
Tämä tuntuisi olevan ensimmäinen kierto, jossa miehellä on toiveet korkealla. Tähän asti minä olen ollut se intoilija ja mies on vähän toppuutellut, etten turhaan pettyisi. Nyt osat on kääntyneet kummasti päälaelleen. Huomaan surevani jo etukäteen sitä, että miehellä on ensi viikonloppuna paha mieli, kun täti saapuu. Tänään mies ehdotti, että ostetaan pitkästä aikaa niitä aconeita, että voisi testata jo vaikkapa ensi keskiviikkona. Testit jäi vielä kauppaan, mutta varmasti tulee testattua kun kerran mies yllyttää :)
a: kp 21/26-28
Tulin takomaan päätä seinään tänne: paleltaa, väsyttää, syöpöttää, alamasu turvoksissa. Kurkku on myös kipeä ja kipeähkö olokin, 36,4C, kunhan en vaan olis tulsosa kipeäksi. Voi kun aika kuluis nopeasti, että pääsis testaamaan reilun viikon päästä.
Hoitokoirat lähti ja itkut piti tirauttaa kun tulin tyhjään kotiin (no mies oli onneksi kotona).
T: Vacsuli kp 30/28-37 yk 2
Kyllä oikeesti jännittää. Meillä on 2 kiertoyritys meneillään ja jos täti tulee se luultavasti tulee keskiviikko-torstai akselilla eli loppuviikkoon pitäis jännittää täällä. Entuudestaan on helmikuinen05 tyttö ja nyt on tosiaan haaveena pikkukakkonen elokuulle08. Tuntuu että repeen liitoksistani jännityksestä, tiiätte varmaan tunteen.
Jännätään yhessä ja plussaa kaikille! *sormet ristissä*
Elwa04, Teera81 ja Vacsuli75: Teillähän on jännät päivät ihan kohta! TSEMPPIÄ!
Alma73, Adalea: Me ollaan aika samoissa vaiheissa menossa. Vielä pitäisi pieni hetki odottaa ennen testailuja! maltetaanhan vielä mielemme?!
ON: Mulle ei mitään ihmeellistä kuulu. En kyllä vielä edes jaksa ajatella, että voisi onni potkaista ja tulisi positiivinen testi tulos. Ehkä mun mieli vielä muuttuu kunhan mennään vielä muutama päivä eteenpäin.
kp19/26-28 yk3
Oviksesta n. viikko ja eilen tuli veriviiruja paperin. Sen jälkeen ei mitään. Just luin tuolta et kiinnittymisvuoto on vaan legenda, mut kai sitä toivois silti. Ois aika kumma jos täti jo tulis kun vaan kukausi menkoista.. ne kun on hyvin säännöllisesti tulleet vain joka toinen kukausi, ja oviksesta tosiaan viikko.
Huh, ku jännittää.
Ei se täti sitten tullutkaan vielä, vaikka muutama tippa tuli viikonloppuna!?! Itsekin mietin tuota kiinnittymisvuotoa, mut ootan nyt ainakin huomiseen ennekuin testaan.
Ootko Teera jo testannut? Oliko muita lähipäivinä testaavia?
elwa 29/26-28 yk3
Huomenna viikonloppu. Tämäkin työpäivä kohta jo takana.
Ääh--- mä oon tosi huono kommentoimaan kellekään---sorry
Kunnon piinailut käynnissä täällä. Ei mitään oireita tosin, tai no vähän alavatsalla nippailee, mutta se nyt voi olla mitä vaan. En siis ole testaillut, enkä testaa vasta kuin 10 vrk päästä aikaisintaan -niih.
Tänään nään taas kaverin vauvelin (joka syntyisiis vajaa viikko sitten). Odotan innolla. Vauvan tuoksua ei voita mikään.
T: Vacsuli kp 28/28-37 yk 2