Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kasvissyöjille vinoillaan ja heitä mollataan oikein urakalla?

Vierailija
02.12.2007 |

En viitsi kenellekään edes kertoa enää, kun aina vähintään katsotaan vinoon. Eikö se ole jokaisen oma asia mitä syö. Itsekin syön kalaa kasvisten lisäksi ja ruokavalioni on erittäin terveellinen. Kertokaa nyt joku, miksi se häiritsee teitä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhuin tapaamistani ihmisistä, en kaikista maailman ihmisistä.

ap

Vierailija
42/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kanssasi luultavasti voi mistään asiasta keskustella ilman, että otat sen hyökkäyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista kaksinaamaisuutta. Söpöä possua et syö mutta limainen kala kelpaa.

Vierailija
44/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
45/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he suhtautuvat vihamielisesti lihansyöjiin, väittävät olevansa kasvissyöjiä vaikka syövät kalaa ja vaativat juhlissa eri ruokaa ilman terveydellistä perustetta, enhän minäkään saa sanoa että inhoan kalaa,miksi ei minulle ole muuta tarjolla?

Vierailija
46/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden ilmaisutyylisi häiritsee.

Vierailija
47/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ymmärrä tuollaista kaksinaamaisuutta. Söpöä possua et syö mutta limainen kala kelpaa.

a minua täysin perusteettomasti?

ap

Vierailija
48/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
49/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs lohta? Sekin on punertavaa.

Vierailija
50/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE KASVISSYÖJÄ JOS SYÖT KALAAKIN,KOSKA KALA EI OLE KASVIS VAAN ELÄVÄ OLENTO!

Vierailija
51/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
52/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa siis ilmoitan kaikille että olen kalansyöjä. Oletteko nyt tyytyväisiä? Mitenköhän tuon käännän englanniksi, fish eater?

4

Vierailija
53/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon, jollekin, että olen kasvissyöjä ja hän katsoo minua kieroon, on syynä nimenomaan kasvissyönnin mollaaminen (olettaen että kertoessani en syö samalla kalaa, silloin voisi syntyä edellä kuvattuja väärinkäsityksiä, mutta syy ei ole ollut siinä).

ap

Vierailija
54/54 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa koskaan viitsi vapaaehtoisesti sanoa että olen kasvisyöjä. Olen siis lakto-ovo-kasvis. Mutta toisinaan siitä nyt vaan joutuu asiasta mainitsemaan. Nykyään siitä ei nyt niin moni pillastu, mutta kyllä niitä vieläkin on ihan liian paljon.

Johan aletaan vauhkoomaan terveydestäni, tai miksi olen, kätänkö nahkakenkiä, tai kuinka tämä henkilö tuntee sen ja sen, joka oli vaan päivän, kuukauden vai vuoden kasvisyöjä. Moni suurinpiirtein hyökkää kynsin ja hampain kimppuun. Ennen sitä jaksoin jotenkin perustella miksi olen kasvisyöjä, mutten enää. Mitä se kelleen melkein tuntemattomalle kuuluu, kun aina sitä joutuu selittämään samat litaniat uudelleen ja uudelleen, ja saa kummikin vaan paskaa niskaan.

Monet on tosi hyökkääviä pitkän aikaa. Jos satun sanomaan, että olen ollut kasvisyöjä jo yli 20 vuotta, se saa hyökkääjän yleensä hieman hiljentymään. Ei kylläkään kaikkia. Paras oikeesti oli, kun yksi suomalainen nainen kysyi: " Mitä varten Jumala sitten loi lehmät, jos ei syötäväksi?" Siinä vasta älykkyyden huippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä