Miksi kasvissyöjille vinoillaan ja heitä mollataan oikein urakalla?
En viitsi kenellekään edes kertoa enää, kun aina vähintään katsotaan vinoon. Eikö se ole jokaisen oma asia mitä syö. Itsekin syön kalaa kasvisten lisäksi ja ruokavalioni on erittäin terveellinen. Kertokaa nyt joku, miksi se häiritsee teitä.
Kommentit (54)
Mutta vastatkaa nyt miksi, kiitos.
ap
Turhaa työtä lääkäreille.
Ihan hyvin riittäisi vanhempien allekirjoittama lappu että lapsi tosiaan aikoo nyt olla jatkossa kasvissyöjä jolloin lapselle tilataan kouluun jatkossa kasviruoka. Jollei ehditä tilata maksalaatikkopäiväksi niin olkoon sitten syömättä.
Jos valitat, että lihansyöjät ovat niin ikäviä vihamielisiä ihmisiä niin ei se nyt suuremmin tuo sinulle sympatioita kenenkään taholta.
ovat ylemmyydentuntoisia ja kuvittelevat ruokavalionsa olevan terveellisempi kuin muilla. Vaikka tosiasiassa kasvissyöjät syövät lähinnä sokeria ja valkoista viljaa, jotka ovat noin miljoona kertaa lihaa epäterveellisempiä.
Luuletko, että valitan 99 %:lle lähiympäristöstäni, että he ovat vihamielisiä. Enkä kai nyt ole väittänyt, että KAIKKI ovat. Eivät minun läheiseni minua arvostele vaan puolitutut ja työkaverit jne. Eikö sinun mielestäsi tässä ketjussa suhtauduta vihamielisesti kasvissyöntiin?
ap
AINA mollataan tarkoittaa jotakuinkin samaa kuin että KAIKKI mollaavat.
En ole ikinä vinoillut kellekään kasvissyönnin takia, mutta sinulle teki kyllä mieli vinoilla typerän yleistämisesi takia.
Vierailija:
En viitsi kenellekään edes kertoa enää, kun aina vähintään katsotaan vinoon..
Vierailija:
AINA mollataan tarkoittaa jotakuinkin samaa kuin että KAIKKI mollaavat.En ole ikinä vinoillut kellekään kasvissyönnin takia, mutta sinulle teki kyllä mieli vinoilla typerän yleistämisesi takia.
Eikä ollut yleistys, oli oma kokemukseni, huomaa ero. Täällä ei saa vastauksia, jos ei yhtään provoile avauksessa.
ap
Vinot katseet ovat hyvin todennäköisesti oman mielikuvituksesi tuotetta tai sitten liikut hyvin oudossa seurassa. Ei meidän murrealueella kasvissyönti ole mitenkään ihmeellinen asia tai vihamielisyyden aihe.
Enpä ole asiaa kertonut hirveän monelle ihmiselle koskaan.
ap
En vain syö lihaa, muuten aivan normaalia ruokaa.
4
Kysymys sisältää negatiivisen oletuksen kanssaihmisistäsi, ja se herättää ihmisissä negatiivisia viboja.
Jokainen joka suhtautuu asiaan negatiivisesti voi kertoa minulle. Jos sinä et suhtaudu niin miksi jaksat vääntää sanamuodosta. Epäoleellista itse asian kannalta. Ilmeisesti vastausta ei voi sanoa ääneen.
ap
Miksi syöt kalaa muttet lihaa? Kalakin on lihaa.
Ei se minulle mikään ongelma ole, mutta kun nyt kerran kysyit mikä tässä ketjussa aiheuttaa negatiivista suhtautumista, kerroin sinulle, että se oli tapasi leimata kaikki negatiivisella leimalla heti avauksessa.
Siksi, että kalaa ei suljeta häkkiin tai kohdella huonosti koko elämänsä ajan. Eikä kuljeteta teurastamoon.
ap
Eikö kala mielestäsi kidu kun se nostetaan ylös vedestä ja jää haukkomaan henkeään usein pitkäksikin aikaa? Teurastamo olisi inhimillisempää.
He nyt vain ovat sellaista ärsyttävää risuparta-hippi-pyöreärilli-maailmanparantaja-kukkamekko-aseistakieltäytyjä-kaikenkivankieltäjäporukkaa.
Jengiä jota vihaan ja teen sen tiettäväksi!