Onko teillä tallella lapsuutene lehdet ja Aku ankan taskukirjat yms.?
Òlen niin katkera kun äitini kauan sitten laittoi ne paperinkeräykseen kysymättä lupaa minulta. Ja sitää lupaa en tietenkään olisi antanut. Nyt olisi niin hauskaa katsella niitä lapsieni kanssa.
Kommentit (6)
ite olen säästänyt ja kerännyt lisää aikojen saatossa ja yhä tulee aku ankka, ikää päälle 30v. :)
se on tullut minulle jo n. 30 v, luen itse edelleen ja niin lukevat kaikki muutkin meillä, 5-v lähtien. Vanhoja lehtiä voi lukea monenmonta kertaa uudelleen.
Isäni kuoli, kun olin 15. Koko lapsuudenkotini realisoitiin, leluni jaettiin naapurin lapsille jne.
Olisi ollut kiva pitää jotain muistoja.
mulla oli vuonna -89 noin 110 kpl.
Sen jälkeen en ole enää ostanut, mutta kaikki ovat varastossa tallessa. Omat lapset alkavat lukemaan niitä ensi vuonna, arvaisin niin.
Lehtiäkin oli tallella useampi sata, mutta pienipalkkaisena ja vähän asumisneliöitä omaavana, oli pakko viime vuonn aheittää roskiin. Harmittaa, mutta pakko mikä pakko.
Antikasta sitten hakemaan iso nippu könttähintaan, jos on tarvetta.
Samoin kaikki lastenkirjani ovat tallella ja myös kaikki lelut (ei kyllä ollut muuten paljon...), joitain vaatteita. Isompia juttuja kuten rattaita tai vaunuja ei ole enää, eikä lastensänkyjä, mutta vauvankoppa ja pinnasänky.
tosin mulla ei ole lapsuudesta muistona mitään muutakaan.. johtuen siitä, ettei mulla sellaista just ees ollut