onko kotihoidon tuki euromäärältään sama kuin mitä vanhempainrahaa on saanut?
Kommentit (58)
Vai on katulamput teidän kohdalla rikki, anna mun kaikki kestää!
että 50 000 vuotuisilla veroilla en kata lähellekään omia yhteiskunnan palvelujani. Minä nyt vaan väitän, että katan.
Mitä jos keskittyisit siihen mistä puhutaan.
18
Kerropa sinä sitten mistä minä maksan sen 50 000 vuodessa.
18
toivottavasti saat kuolemantaudin tai jotain.
-Lapsesi käyvät koulussa/päiväkodissa, ne (myös yksityiset) saavat kunnalta tukea?
-Olet onnellinen että maassamme on toimiva poliisi ja palokunta, sekä puolustusvoimat?
-Ehkä joku läheisesi on vanhakodissa? Ne (myös ykstyiset) saavat rahoituksen/osan siitä veroeuroistamme.
-Ovatko kaikki sukulaisesi ja tuttusi rikkaita? Moni meistä sairastuu jossain aiheessa elämäänsä, ja esim. vaativia sydänleikkauksia ja syöpähoitoja ei käsittääkseni yskityisellä puolella tehdä, ja jos tehdäänkin, niin se MAKSAA...!
-Satutko muuten omalla autolla ajamaan? Veroista maksetaan teitä ja hirviaitoja ymv. ymv. joten saat paljon enemmän veroillasi kun sen rikkinäisen katulampun tai neuvolakäynnin...
Et voi tietää, miten elämäsi menee, tai perheenjäsentesi elämä. Sun rahat ei välttämättä riitäkään.
-Lapsesi käyvät koulussa/päiväkodissa, ne (myös yksityiset) saavat kunnalta tukea?
Eivät ole olleet päiväkodissa, koulu on yksityinen
-Olet onnellinen että maassamme on toimiva poliisi ja palokunta, sekä puolustusvoimat?
Kyllä, tuonne menee varmaan osuus, muttei kai minun osuuteni ole kymmeniä tuhansia vuodessa. Johan sillä saisi oman turvamiehen.
-Ehkä joku läheisesi on vanhakodissa? Ne (myös ykstyiset) saavat rahoituksen/osan siitä veroeuroistamme.
Ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan. Minulla on vain äiti, joka asuu meidän naapurissa kyllä loppuun asti.
-Ovatko kaikki sukulaisesi ja tuttusi rikkaita? Moni meistä sairastuu jossain aiheessa elämäänsä, ja esim. vaativia sydänleikkauksia ja syöpähoitoja ei käsittääkseni yskityisellä puolella tehdä, ja jos tehdäänkin, niin se MAKSAA...!
No eikös se sitten taas ole heidän kiintiössään? Kun tässähän piti luetella se, mitä minä henk. kohtaisesti saan.
-Satutko muuten omalla autolla ajamaan? Veroista maksetaan teitä ja hirviaitoja ymv. ymv. joten saat paljon enemmän veroillasi kun sen rikkinäisen katulampun tai neuvolakäynnin...
En aja autoa, enkä omista sellaista. Kuten sanoin, liikun julkisilla sen mitä liikun. Ehkä kerran viikossa huristan jollakin menopelillä lyhyen matkaa.
18
että minun 50 000 vuotuiset veroni eivät muka riittääisi " lähellekään" kustantamaan nyt käyttämiäni julkisia palveluja. Minä edelleen väitän, että kyllä todella riittää.
Ja jos lasketaan, että olen maksanut tämänkokoista veroa 15 vuotta, eikä mitään yllättävä ole sattunut, eikö ne voi tuolla logiikallasi laskea minun osuudekseni, jos jotain sattuu?
18
Metro, ratikka tai juna ei aja mitään teitä...
joka väitti, että 50 000 euroa vuodessa veroja ei riitä lähellekään kattamaan minun käyttämiäni julkisia palveluja. Edelleen mielenkiinnolla odotan, että miten niin muka ei.
18
Kukaan oikeasti varakas ei huutele " paremmuuttaan" saatika tulojaan julkisesti. Tai sitten on todella juntti " uusrikas" .
Mikäs julkinen foorumi tämä on?? Nimetön nettipalsta tää viimeksi oli kun tarkistin.
Viesti 23: maksan vuodessa veroja 50 000, mieheni maksaa samoin, joten kyllä niillä aika pitkälle pötkii. 18
Viesti (24: No ei kyllä edes pötki=)
Vierailija:
Mikäs julkinen foorumi tämä on?? Nimetön nettipalsta tää viimeksi oli kun tarkistin.
Kenelle? Nimettömiähän me täällä ollaan.
Me todellakaan emme voi tietää miten oma elämämme menee, ja jopa niin voi käydä, että tarvitsemme yhteiskunnan rahallistakin panostusta tuloista riippumatta! Jokainen ihminen, jossakin vaiheessa elämää! Toivottavasti emme tarvitse kukaan tehohoitoa!
on muuten harvinaisen saapas rikas täällä. Julkinentila = kaikille " anonyymeille" käyttäjille avoin paikka esim. rautatieasema.
Siellä ainakin kestää toooosi kauan ennen kuin pimahtaneet katulamput korjataan ja kadut aurataan. Missään muualla Espoossa ei tällaisten asioiden hoitaminen kestä läheskään niin kauaa.
Vierailija: