Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa kelvata edes tavallisille naisille vaikka olen itse hyvä mies.

Vierailija
13.06.2026 |

Olen aidosti tasokas mies enkä silti meinaa saada edes tavallista naista. Olen pitkä ja komea, pidän huolta ulkonäöstäni, käyn salilla, minulla on uusi auto ja hyvä palkka. Teen hyvää työtä, pukeudun tyylikkäästi ja sosiaalinen elämäni on kunnossa. En käytä päihteitä enkä myöskään ole väkivaltainen joten en lyö naisia koska olen myös kiltti. Silti tuntuu, että naiset eivät edes katso minua. En ymmärrä miten edes keskitason nainen ei kelpuuta minua seksiin tai treffeille. En halua ylipainoista tai rumaa naista, mutta olen valmis melkein kaikkeen muuhun. Tämä turhauttaa täysin, tuntuu että teen kaiken oikein ja silti se ei riitä edes keskitasoa oleville naisille. Onko se oikeasti liikaa vaadittu että nainen olisi edes vähintään normaalipainoinen ja sen näköinen että sitä voi katsoa siten ettei himot katoa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun suurin ongelmasi on todettu jo tuhanteen kertaan ja se on ymmärryksen puute ja se, että sinulle kerrotut asiat eivät mene jakeluun.

Ei kukaan nainen halua miestä joka ei ymmärrä mitä hänelle sanotaan vaan jolle kaikki pitää selittää uudelleen ja uudelleen kuin pikkulapselle.

Vierailija
2/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei arvota ihmisiä tasojen mukaan eikä kirjoita naisista tuolla tavalla. Omaa terminologiaasi käyttääkseni: olet pohjasakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi perusteella et tee mitään oikein. Siksi olet oleva yksin. Kaikki voittavat.

Vierailija
4/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee. Hyi saatana.

Vierailija
5/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hyvä ja naisten hyvä merkkaa eri asioita.

Vierailija
6/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen taso on se, jonka tasoisilta naisilta tämä saa seksiä. Tasoaan ei siis määrittele mies itse.

Trollihan sinä olet.

Vierailija
7/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

: D alhaalla on rima kiltteydelle, jos se tarkoittaa sitä, ettet lyö naisia.

Vierailija
8/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys on erittäin hyvä naisenkarkotin.

Vierailija
9/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriahullu taas vauhdissa. Yrittää syyllistää omasta kelpaamattomuudestaan naisia.

Vierailija
10/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itseäsi täynnä tunnut olevan. Ei kukaan normaalipainoinen ja laiha nainen halua kuunnella päivästä päivään tuollaista kehuskelua.

Vierailija
11/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riitä, että äiti kertoo sinun olevan hyvä mies.

Surullista.

Vierailija
12/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. 

Vierailija
13/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh 

Huh huh 

Vierailija
14/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Vierailija
15/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto ja kaikkea. Kyllä sillä pitäisi irrota kaunis normaalipainoinen nainen 😂

Vierailija
16/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen itseään täynnä oleva tasomulkero ei saa seksiä muuten kuin rahalla.

Vierailija
17/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän se karisman puute ole se ydinongelma, jos naiset eivät pidä miehestä lainkaan. Karismattomuus näkyy usein itsevarmuuden puutteena, joka on taas ilmentymä heikosta itsetunnosta. Mistä heikko itsetunto johtuu? Useinhan itsetunto-ongelmat johtuvat siitä, ettei ihminen ole kehittynyt ihmisenä, vaan on jämähtänyt tietylle, varsin alueelliselle tasolle. Tämä taas on usein seurausta avoimuuden puutteesta, mikä usein johtuu siitä, että ihmisestä on tullut oman mielensä vanki, joka on johtanut mielen sulkeutumisen liian aikaisessa vaiheessa. Avoimuuden puute näkyy käytännössä mm. huumorintajuttomuutena, mikä on epäsuotuisa piirre ihmisessä.

Vierailija
18/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei arvota ihmisiä tasojen mukaan eikä kirjoita naisista tuolla tavalla. Omaa terminologiaasi käyttääkseni: olet pohjasakkaa.

Ei kirjoita naisista millä tavalla? "Ei halua rumaa tai lihavaa naista". Sekö oli se mitä "ei saa kirjoittaa naisista"? Ei helvetti miten idioottimaista. Miksei saa? Tosiasia on että on olemassa lihavia ihmisiä, eikä se ole puoleensavetävää. Tosiasia on että on olemassa rumia naisia. Jos ei olisi rumuutta, ei voisi olla kauneuttakaan. Idiootti. Jos kaikki naiset olisivat "kauniita", ei kukaan olisi kaunis. Jos kaikki naiset olisivat rumia, kukaan ei olisi ruma. Rumuutta ja kauneutta on ihan yhtä paljon naisväestössä. Ei se ole mitenkään niin että "suurin osa on kauniita". Yhtä moni on kaunis, kuin rumakin. Gaussin käyrän mukaisesti. Molemmat on harvinaisia. Lihavuus on sijaan on varsin yleistä tänä päivänä. Eikä urheilullisen ihmisen kannata kelpuuttaa lihavaa, koskaan, ikinä. 

Vierailija
19/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tekstisi on kammottavaa luettavaa. Luetteloit kliseitä; tyylikkäät vaatteet ja uusi auto, raha. Et lyö naisia. Oletkohan kiinnostunut mistään oikeista asioista? Harvassa lienevät ne naiset, jotka kertomiesi asioiden perusteella kiinnostuisivat sinusta.

Vierailija
20/48 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjoita naisista millä tavalla? "Ei halua rumaa tai lihavaa naista". Sekö oli se mitä "ei saa kirjoittaa naisista"? Ei helvetti miten idioottimaista. Miksei saa? Tosiasia on että on olemassa lihavia ihmisiä, eikä se ole puoleensavetävää. Tosiasia on että on olemassa rumia naisia. Jos ei olisi rumuutta, ei voisi olla kauneuttakaan. Idiootti. Jos kaikki naiset olisivat "kauniita", ei kukaan olisi kaunis. Jos kaikki naiset olisivat rumia, kukaan ei olisi ruma. Rumuutta ja kauneutta on ihan yhtä paljon naisväestössä. Ei se ole mitenkään niin että "suurin osa on kauniita". Yhtä moni on kaunis, kuin rumakin. Gaussin käyrän mukaisesti. Molemmat on harvinaisia. Lihavuus on sijaan on varsin yleistä tänä päivänä. Eikä urheilullisen ihmisen kannata kelpuuttaa lihavaa, koskaan, ikinä. 

"Eikä urheilullisen ihmisen kannata kelpuuttaa lihavaa, koskaan, ikinä"

Jos Allu on itse kertonut olevansa punkero läski, niin tuostahan ei kannata edes keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi