Oletko tänä viikonloppuna käyttänyt irtokarkkeja tai alkoholia?
Mä en ole kumpaakaan.
Oletko sä tai aiotko esim. tänä iltana ottaa irtokarkkeja?
Kommentit (24)
Mä olen kumpaakin, eilen viihteellä pitkästä pitkästä aikaa ja tänään sitten irtokarkkeja krapulaan. Ei tapahdu kuin ehkä kerran-kaksi vuodess
Ostin irtokarkkeja tänään mutta söin niistä vain muutaman. Lajittelin erikseen suklaat, hedelmäkarkit ja suklaat, ja syön aina pari joskus kun tekee mieli. Ostan vain, kun irtokarkit tarjouksessa enkä lährskään aina silloinkaan. Mitään alkoholipitoista ei tällä kertaa satu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin irtokarkkeja tänään mutta söin niistä vain muutaman. Lajittelin erikseen suklaat, hedelmäkarkit ja suklaat, ja syön aina pari joskus kun tekee mieli. Ostan vain, kun irtokarkit tarjouksessa enkä lährskään aina silloinkaan. Mitään alkoholipitoista ei tällä kertaa satu olemaan.
... siis suklaat, hedelmäkarkit ja mustat karkit...
En. Olutta vähän mietin, mutta en sitte viitsinyt.
Juu mä söin mansikkavaahtoja, lakritsitoffeeta, kirpeitä sydämiä, erilaisia fudgeja, Marsia, salmiakkikaloja, bananasplitejä, banaanilakupöllöjä, polka minttuja, minivalaita, konvehteja, marmeladeja yms.
2tölkkiä lonkeroa tullut juotua tänään, 2vielä jäljellä. Olleet kaapissa jo monta viikkoa ja nyt vasta maistui eli en kauhean usein alkoholia juo mutta joskus maistuu ihan hyvältä.
Karkkia ei, viinaa kyllä ja olutta.
Olen juonut alkoholia viimeksi muistaakseni uudenvuodenaattona, lasillisen kuoharia.
Irtokarkkeja en ole ostanut vuosiin, koska ne ihmisten käpälöimät laarit ovat kuvottavia.
Äsken söin 2 suklaahippukeksiä ja kohta aion syödä vesimelonia.
En syö karkkeja.
En ole juonut alkoholia 4 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vedin lakunauhaa nenään eilen.
Lakupekkaako vedit? Oliko edes hanskat kädessä?
Syön harvoin karkkia. Alkoholia en juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu mä söin mansikkavaahtoja, lakritsitoffeeta, kirpeitä sydämiä, erilaisia fudgeja, Marsia, salmiakkikaloja, bananasplitejä, banaanilakupöllöjä, polka minttuja, minivalaita, konvehteja, marmeladeja yms.
Tilanne vaikuttaa sen verran vakavalta, että ehdottaisin ihan katkaisuhoitoa laitoksessa.
En ole syönyt tai juonut, mutta kun K-Superissa oli irttarit 6,99 €/kg, niin ostin pussin puolilleen mm. Fazerin sinisiä konvehteja ja vastaavia erikseen pakattuja suklaita.
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkeja.
En ole juonut alkoholia 4 vuoteen.
Pistäpä kerrankin elämä risaseks ja käy ostamassa vadelmaveneitä.
Vedin lakunauhaa nenään eilen.