Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danny - kielsi suhteen Armiin koko Armin elinajan

Vierailija
29.09.2013 |

"Kaikkihan" tiestivät - tai huomasivat - että Danny pyöritteli Armia ihan miten sattui. Armi oli heidän tutustuessaan juuri 17-vuotias ja Danny siihen nähden vanha äijä.

Ikäero on ihan samantekevä juttu mutta ei se, että mies käytti naista härskisti hyväksi kaikki nuo vuodet, lupaili ties mitä "sitten joskus" ja kielsi ulospäin koko suhteen olemassaolon tyyliin: ollaan vaan kavereita.

Sitten vielä joku ihmettelee, että Armi haki lohtua alkoholista. Ja kuoli aivan liian nuorena.

Nyt sitten tuo mies kehtaa kertoa julkisesti, miten Armi oli hänelle tärkeä ja myöntää suhteen ja selittää, että "hänellä oli aina kotona paha olla".

Voihan nenä. Kukakohan kokee sympatiaa Dannya kohtaan? Enpä usko että monikaan. Mies ei ole mies, joka jää avioliittoonsa vain vaimonsa rahan takia tai jos jää, niin ei pilaa toisen naisen elämää turhin lupauksin.

Tunteilleen ei ihminen voi mitään mutta sille voi, että rakkautensa vuoksi luopuu rakastamastaan ihmisestä eikä kiduta tätä henkisesti kuoliaaksi. 

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman surullinen juttu. Tekee mieli itkeä, vaikka onhan tuosta jo aikaa.

Tietysti jokainen on vastuussa itsestään, ja alkoholisti on itse valinnut juoda. Kyllä Danny silti teki väärin Armille. Rakastunut nainen ei pysty suojelemaan itseään, hän vain rakastaa. Ja vielä tuo, ettei kutsunut edes viiskymppisille :( Miten hyljeksityksi ja huonoksi Armin on täytynyt itsensä tuntea, kun tulee vuosikaudet kielletyksi eikä ole kelvollinen edes onnittelemaan ihmisten edessä. Ja silti tuo kusipää on tullut ja mennyt ja hakenut seksiä kun itseä on huvittanut, ja luikerrellut aina pois jollain tekosyyllä. Hyväksikäyttänyt siis toisen ruumista ja mieltä, aivan loppuun saakka hyödyntänyt, kunnes ei ollut enää mitään jäljellä.

Danny on ansainnut rangaistuksen, toivottavasti tuonpuoleisessa kun ei tässä elämässä.

Voisiko syynä kutsumattomuuteen olla se että Liisa ei kenties halunnut Armia niihin juhliin?

Ihan ymmärrettävästi. Eikö ole syytä kunnioittaa sen vihityn vaimon ja lastensa äidin sekä niden lasten tunteita, eikö Danny tehnyt siinä ihan oikein?

Rumaltahan tuo juttu näyttää mutta emme me silti tiedä mikä oli koko totuus heidän kenenkään osapuolen kohdalla.

Emmekä voi jaella rangaistuksia, eiköhän jokainen jollain lailla tee tiliä tekemisistään ja tekemättä jättämisistään vaikka ulkopuoliset eivät sitä huomaisi.

Emme myöskään koskaan tiedä millainen se toisen sisin ja historia on, mikä saa hänet toimimaan niinkuin toimii, jokainen meistä tekee tulkinnat omista lähtökohdistaan käsin jotka voivat olla tyystin toisenlaiset kuin jonkun toisen.

En nyt tarkoita mitään murhia tms joista ei muka pitäisi saada rangaistusta vaan ihan yleensä ihmissuhteita.

Vierailija
62/159 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman surullinen juttu. Tekee mieli itkeä, vaikka onhan tuosta jo aikaa.

Tietysti jokainen on vastuussa itsestään, ja alkoholisti on itse valinnut juoda. Kyllä Danny silti teki väärin Armille. Rakastunut nainen ei pysty suojelemaan itseään, hän vain rakastaa. Ja vielä tuo, ettei kutsunut edes viiskymppisille :( Miten hyljeksityksi ja huonoksi Armin on täytynyt itsensä tuntea, kun tulee vuosikaudet kielletyksi eikä ole kelvollinen edes onnittelemaan ihmisten edessä. Ja silti tuo kusipää on tullut ja mennyt ja hakenut seksiä kun itseä on huvittanut, ja luikerrellut aina pois jollain tekosyyllä. Hyväksikäyttänyt siis toisen ruumista ja mieltä, aivan loppuun saakka hyödyntänyt, kunnes ei ollut enää mitään jäljellä.

Danny on ansainnut rangaistuksen, toivottavasti tuonpuoleisessa kun ei tässä elämässä.

Voisiko syynä kutsumattomuuteen olla se että Liisa ei kenties halunnut Armia niihin juhliin?

Ihan ymmärrettävästi. Eikö ole syytä kunnioittaa sen vihityn vaimon ja lastensa äidin sekä niden lasten tunteita, eikö Danny tehnyt siinä ihan oikein?

Rumaltahan tuo juttu näyttää mutta emme me silti tiedä mikä oli koko totuus heidän kenenkään osapuolen kohdalla.

Emmekä voi jaella rangaistuksia, eiköhän jokainen jollain lailla tee tiliä tekemisistään ja tekemättä jättämisistään vaikka ulkopuoliset eivät sitä huomaisi.

Emme myöskään koskaan tiedä millainen se toisen sisin ja historia on, mikä saa hänet toimimaan niinkuin toimii, jokainen meistä tekee tulkinnat omista lähtökohdistaan käsin jotka voivat olla tyystin toisenlaiset kuin jonkun toisen.

En nyt tarkoita mitään murhia tms joista ei muka pitäisi saada rangaistusta vaan ihan yleensä ihmissuhteita.

Ei kai Armi Liisan juhliin ollut tulossakaan, vaan Dannyn. Kai Danny itse valitsee vieraat juhliinsa, ei vaimo sitä määrää. Varsinkin kun kyseessä on laulaja, julkisuuden henkilö, jolla on paljon edustamista ja sidosryhmiä kutsuttavana. Silloin henkilökohtaiset asiat työnnetään sivuun.

Enemmänhän tuo herätti huomiota, kun monivuotista työtoveria ei kutsuta, kuin jos olisi kutsuttu.

Muutenkaan en ymmärrä noin pienisieluista toimintaa. Jos olisin ollut varakas vihitty vaimo, niin totta vie minulla olisi ollut pokeria toivottaa rakastajatar omasta puolestani tervetulleeksi, jos hänellä olisi pokeria tulla paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sympatiseeraan paitsi Armia myös Dannya.

On kovin heppoista etsiä syyllistä: toinen huono ja toinen hyvä! Minä mietin, että tottakai koko juttu oli moraaliton (mutta kenen moraalin mukaan), mutta uskon Dannyn rakastaneen Armia. Hänellä oli omat syynsä salata suhde, jonka moni tietämättään tulkitsee Dannyn haluksi elää rikkaan vaimonsa rikkauksien keskellä.Olikohan asia sitttenkään niin?

Dannyllä on omat heikkoutensa. Mutta niin oli todennäköisesti Armillakin. Minua jäi askarruttamaan Armin siskon itsemurha. Sellaista ei tehdä hetken mielijohteesta, vaan kuulostaa kuin myös Armin siskolla olisi ollut masennusta ja itsetuhoisuutta, Armilla masennusta ja itsetuhoista alkoholinkäyttöä. Minulle herää kysymys, millaisesta perheestä Armi ja sisko tulevat, onko heidän lapsuudessaan ollut turvattomuutta, päihteitä....tai hylkäämistä, jotain vakavaa kuitenkin.... en tiedä.  Näihin Danny ei ole ollut syyllinen, vaikka lukemattomat uhkaukset Dannya kohtaan ja syyllistämiset siihen suuntaan viittavatkin.

On uskallettava katsoa myös Armin elämäntilannetta, josta minä en tiedä mitään, mutta askarruttaa oliko tai miksi ei ollut hänelle kehittynyt hyvää itsetuntoa eikä myöskään rakentavia selviytymiskeinoja, jotka eivät ole Dannyn syytä, vaan Armin varhaisemmilta vuosilta joihin hän ei itsekään ole ollut syyllinen... kukaties niiltä ajoilta kun pienen lapsen identiteetti ja mm. itsetunto kehittyvät.

Se. että Armi ja Danny seurustelivat 18 v, ei voisi pelkästään arvioida huonoksi jutuksi ja syyttää siitä Dannya. Voisimme ajatella, eikä vaadi mielikuvitustakaan, että heillä on varmasti ollut myös hyviä ja sellaisia rakkauden hetkiäkin, joista suuri yleisö ei tiedä mitään. Uskoisin Armin saaneen Dannyn kautta huomiota, ymmärrystä ja rakkauttakin - joku ei saa elämänsä aikana koskaan sellaista. Kokonaisuus Dannysta ja Armista ei minun näkemykseni mukaan näyttäydy vain uhrin ja kiusaajan kuvalla, vaan saattaisi olla tärkeää ainakin minulle piirtää monipuolisempi kuva tästä kohutusta suhteesta.

Se että Danny on kertonut vasta Armin kuoleman jälkeen suhteestaan, kertoo kukaties Armin ja hänen suhteensa olleen tavalla tai toisella hänelle merktyksellinen ja että hän myös on surrut Armia. 

Ei Armi ole pelkästään plussia ja Danny miinusten täyttämä, vaan niin heissä kuin meissäkin on hyviä ja huonoja juttuja. Armi oli vapaa lopettamaan suhteen milloin vain olkoonkin ollut 17 v heidän tavatessaan, mutta  hän ei tehny sitä eikä Danny. 

Kävikö Armi psykoterapiassa,päihdehoidossa? Ohjasiko Danny häntä hoitoon? En ole seurannut. Kumpakin heistä olisi hyötynyt jonkinlaisesta tuesta joko suhteen jatkamiseen tai lopettamiseen. Voisin ajatella, että Danny ainakin Armin kuoleman jälkeen on joutunut sellaisten asioiden eteen, joiden käsittelyyn ei aina omat voimat riitä .

Sinä, joka osoitat syyttävän sormesi Dannyyn, käännä se itseesi ja kysy, miksi ajattelet niin?

Kaarina

Vierailija
64/159 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 13:58"]

Minuakin ärsytti, kun huomasin otsikon iltapäivälehden sivuilla. Suhde aviossa olevaan mieheen pilasi nuoren kauniin ihmisen elämän ja mies kehtaa vieläkin rahastaa sillä. 

Lipsasilla oli ennen kartano Rauman lähistöllä. Seudulla kiersi joskus 70-80 -luvun vaihteessa huhu, että Armille tehtiin abortti Rauman aluesairaalassa.

Jos tuo on totta niin eipä ihme että Armi sortui viinaan, herkkä tyttö.

Danny on tämän tarinan pahis ja hänen tekonsa on anteeksiantamaton.

Täydellinen sika koko ällötys! Pilasi oman vaimonsa, sekä kolmen lapsensa elämän. Armi siinä mukana vielä menetti omansa. Ja nyt sitten rahastetaan kaiken paskaisemmaksi lopuksi :O

Kehuskelihan se tuossa välillä vielä Katri-Helenallakin. Voi tsiisus mikä prkele koko äijä.

Ja se "Pirtutrokari-isoisä"  pisteenä ii:n päälle! Että se jaksaa tätäkin...ja ne tummanruskeat piilolinssit, mitä ei muka kukaan huomaa :D :D :D Donald Trump-tukka :D

Vierailija
65/159 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Armista on tehty pyhimys, vaikka hänhän oli toinen nainen? 

Jos joku kysyisi täällä neuvoa samaaan tilanteeseen "Olen rakastajatar, mies lupaa suhdetta, mutta vuodet vain kuluvat" pitäisitte naista todella tyhmänä ja sanoisitte, että siirry eteenpäin aikuinen ihminen

Vierailija
66/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miehenä hieman samanlaisessa tilanteessa. Syyllisiä voidaan etsiä kaikista ja olen sen myös itsestäni löytänyt. Nämä jutut ovat monimutkaisia sotkuja ja näkökulmia on miljoonia, joku jättää vaimonsa ja toinen ei. Mitään yleispätevää ratkaisua ei ole.

Valitettavasti en ainakaan itse pystynyt vastustamaan rakkautta kun se osui kohdalle. Kenen elämän pilansin (omani kun luovuin rakkaudesta, rakastettuni kun ei saanut minua vai vaimoni joka sai minut, mutta ei rakkauttani) ja kenellä oli vastuu mistäkin valinnasta, se jää mysteeriksi.

Luultavasti Danny tiesi Armin olevan epävakaa ja hauras ihminen sekä viinaan menevä. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea rakentaa tulevaisuutta, vaikka tunteet sanoisivat mitä. Asiaa ei varmaan helpottanut, että hommia piti tehdä yhdessä ja nähdä usein.

Vierailija
67/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi oli hoidossa useaan kertaan, myös psykiatrisessa ja alkoholismin takia. En hyväksy Dannyn toimintaa, mutta ymmärrän vaikenemisen. Danny ja Liisa erosivat vasta Armin kuoleman jälkeen, käytännössä luultavasti elivät omaa elämäänsä vuosia ennen eroa. Kuka ukkomies kuuluttaa julkisesti: "Minulla on kaksi naista" , ei julkkis, eikä tavis. Armin isä oli viinaan menevä, taipumus tuli geeneissä ja elämäntilanne edisti sitä.

Vierailija
68/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Danny tossa heidän videollaan näytä kyl hirveen vanhalta (ja mitkä sanat, kun miettii mikä kuvio tossa taustalla oli oikeasti):

Armi & Danny - Kaiken sulle antaisin (1977)

Mies:

Kaiken sulle antaa tahtoisin.

Nainen:

Toisen kulta jos oot kuitenkin.

Mies:

Veisin pois sun, ettei toiset nää.

Nainen:

Piiloon missään eivät tunteet jää.

Mies:

Sä olet liian soma.

Nainen:

Jos oot toisen oma, mutta kuitenkin mä sulle kaiken antaa tahtoisin. Sä olet mulle kaikkein arvokkain. Mä ilon elämääni kauttas sain. Katseestas luin merkin, ja käsi kaulaan kiertyi herkin. Kun tuli syttyi, ei se suostu heti sammumaan.

Mies:

Kaiken sulle antaa tahtoisin.

Nainen:

Aivan niin myös tunnen tietenkin.

Mies:

Liekkiin kosketus sun kuumaan saa.

Nainen:

En voi kestää enää kauempaa.

Mies:

Voi oma pikku kulta.

Nainen:

Sinä isket minuun tulta rakkahin. Mä sulle kaiken antaa tahtoisin. Sä olet mulle kaikkein arvokkain. Mä ilon elämääni kauttas sain. Kuulin kuiskauksen ja tunsin lanteen painalluksen. Kun tuli syttyi, ei se sammu ehkä milloinkaan.

Mies:

Sä otit sydämeni.

Nainen:

Annan toki viimeiseni rakkahin. Mä sulle kaiken antaa tahtoisin. Sä olet mulle kaikkein arvokkain. Mä ilon elämääni kauttas sain. Kuulin kuiskauksen ja tunsin lanteen painalluksen. Kun tuli syttyi, ei se sammu ehkä milloinkaan.

Mies:

Sä otit sydämeni.

Nainen:

Annan toki viimeiseni rakkahin. Mä sulle kaiken antaa tahtoisin. Sä olet mulle kaikkein arvokkain. Mä ilon elämääni kauttas sain. Kuulin kuiskauksen ...

Vierailija
69/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Armi Meritanssiaiset ohjelmassa vuonna 1982.

Danny & Armi: Tahdon olla sulle hellä

Vierailija
70/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä musavideo, tehty kuin suuren maailman tyyliin

Danny & Armi at their best in their show "Danny & Armi laserajassa" in 1978.

Danny & Armi - Loving you only

Vierailija
71/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei ikinä koskaan leuhki naissuhteillaan. Jos suhde on salainen, niin sitä ei pidä ikinä myöntää.

Vierailija
72/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko kuoli äkillisesti kotonaan

Julkaistu: 3.1.2002 

Vuoden 1977 Miss Suomi, takavuosien valovoimainen iskelmälaulaja Armi Aavikko, 43, kuoli eilen yllättäen kotonaan Espoon Haukilahdessa.

Aavikko oli IS:n tietojen mukaan palaamassa klo 16.30 kotiinsa, kun hän menehtyi kotiovensa tuntumaan turkki päällään.

Mikään ulkoinen tekijä tai väkivaltaisuus ei ole alustavien tutkimusten mukaan aiheuttanut Aavikon kuolemaa.

Eräiden Armin läheisten mukaan laulajatar oli viime aikoina ollut melko hyvässä kunnossa, minkä vuoksi äkkikuolema tuli läheisille ja tuttaville yllätyksenä.

Armin hyvä ystävä Ilkka Lipsanen eli Danny sai tietää Armin kuolemasta vain parikymmentä minuuttia sen jälkeen kun Armi löydettiin kuolleena asunnostaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000309082.html

Vierailija
73/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko on haudattu Helsinkiin Malmin hautausmaalle. Siinä lähellä on myös mun äidin vanhempien sukuhauta. Olin kerran käymässä isovanhempien haudalla kun päätin hetken mielijohteesta katsoa miltä Armi Aavikon hauta näyttää. Viereisellä haudalla oli kukkia laittamassa vanhahko nainen ja rupesimme juttusille. Hän kertoi että Armin haudalla on aina tuoreita ruusuja tai ruusupohjainen kukkalaite oli kesä tai talvi ja ne järjestää sinne Danny. Silloin oli kesä ja tosiaan ruusupuska oli valtava.

Vierailija
74/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla Juha Vuorisen Tähtivieras-haastattelussa oli Danny, joka kertoi suorapuheisesti muun muassa vuosia kestäneestä suhteestaan Armi Aavikkoon sekä Armin ajautumisesta alkoholismiin ja masennukseen.

Danny kertoo hänen ja Armin suhteen alkaneen hiljalleen, sillä hän oli naimisissa ja halusi pitää moraalista kiinni.

- Olin avioerolapsi itse, ja kun tapasimme Armin kanssa, minulla oli kaksi lasta ja yksi tulossa. Ensimmäisen vuoden koitin taistella sitä vastaan, mutta hiljalleen tarpeellisuuden tunne, lämpö ja luottamus sulattivat moraalini, Danny kertoo.

- Yritin pysyä avioliitossa, mutta meillä oli ihmissuhde aina vuoteen 1992 saakka. Tuolloin Armi alkoi pyrkiä voimakkaasti eroon. Siihen liittyivät myös alkoholi ja hänen sisarensa kuolema, josta hän syytti itseään.

Armi Aavikon sisar Arja teki itsemurhan vuonna 1992. Danny muistelee tapausta vakavana.

- Olimme tuohon aikaan laivalla töissä, ja Armi oli saanut viestin yläkerrasta, että mene nyt sisaresi luo kun tulet laivasta. Saavuttuansa kotiin Armi halusi lainata autoani, mutta sanoin hänen olevan sen verran väsynyt, että hän odottaisi yön yli. Kävi niin, että sinä yönä, hänen vaistojensa mukaan, hänen sisarensa oli poistunut ajasta.

- Armi syytti itseään niin voimakkaasti, että hän ajoi itseään enemmän tai vähemmän tuhoon asian takia.

Armi Aavikko ajatui 90-luvulla alkoholismiin ja sairastui masennukseen. Asiat tapahtuivat Danny mukaan pikku hiljaa.

- Siihen tuli mukaan sellaisia piirteitä, jotka jälkikäteen ajatellen tuntuvat pahalta. Hänelle tuli kyky hankkia alkoholia mistä hyvänsä mihin kellonaikaan hyvänsä, ja kyky peittää juominen muilta ihmisiltä. Mehän teimme vuosittain Armin kanssa noin 120 show'ta laivoilla vuosittain.

- Hän oli siellä erinomainen ja taitava, ja keväällä 1995 hän sanoi pitävänsä pienen tauon. Se kesti seitsemän vuotta, jonka aikana hänen elämänsä voima hiljalleen uupui, Danny kertoo.

http://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/danny-armi-ajoi-itsensa-tuhoon-syy…

Vierailija
75/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsytti, kun huomasin otsikon iltapäivälehden sivuilla. Suhde aviossa olevaan mieheen pilasi nuoren kauniin ihmisen elämän ja mies kehtaa vieläkin rahastaa sillä. 

Lipsasilla oli ennen kartano Rauman lähistöllä. Seudulla kiersi joskus 70-80 -luvun vaihteessa huhu, että Armille tehtiin abortti Rauman aluesairaalassa. 

Silloin ko. sairaalassa töissä ollessani näin kerrottiin. En tiedä rikottiinko vaitiolovelvollisuutta, jos pitää paikkansa, että Armi itse sairaalan aulassa silitteli vatsaansa ja sanoi, että nyt on taas hoikka olo?

Vierailija
76/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies37v kirjoitti:

Olen ollut miehenä hieman samanlaisessa tilanteessa. Syyllisiä voidaan etsiä kaikista ja olen sen myös itsestäni löytänyt. Nämä jutut ovat monimutkaisia sotkuja ja näkökulmia on miljoonia, joku jättää vaimonsa ja toinen ei. Mitään yleispätevää ratkaisua ei ole.

Valitettavasti en ainakaan itse pystynyt vastustamaan rakkautta kun se osui kohdalle. Kenen elämän pilansin (omani kun luovuin rakkaudesta, rakastettuni kun ei saanut minua vai vaimoni joka sai minut, mutta ei rakkauttani) ja kenellä oli vastuu mistäkin valinnasta, se jää mysteeriksi.

Luultavasti Danny tiesi Armin olevan epävakaa ja hauras ihminen sekä viinaan menevä. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea rakentaa tulevaisuutta, vaikka tunteet sanoisivat mitä. Asiaa ei varmaan helpottanut, että hommia piti tehdä yhdessä ja nähdä usein.

Pystyithän vastustamaan rakkautta, koska luovuit siitä.

Todellinen rakkaus osuu kohdalle niin harvoin, että itse valitsisin aina sen, muista riskeistä huolimatta. Kovin suuret onnistumisen mahdollisuudet eivät ole ainakaan sellaisen ihmisen kanssa, jota ei rakasta, vaikka tämä ei olisikaan epävakaa ja hauras. Kenties rakastetun epävakaus vain heijastelee rakastajan epävakautta - sitä ettei tämä itse, Danny tai sinä, koskaan kunnolla sitoutunut rakkauteen. Kuinka silloin rakastava ihminen voisi olla vakaa? Vakaus on helppoa, jos nämä asiat eivät paljoa merkitse.

Vierailija
77/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä IHMEEN juttu tää on Dannyn vammaisesta lapsesta ?

Hänellä on kaksi poikaa ja tyttö avioliitostaan. Se tyttö on toimittajana tvssä ja luin joskus että toinen poika lukee dippainssiksi . Eli se vammainen on se toinen poika vai ? Vai horisetteko omianne täällä ?

Vierailija
78/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä IHMEEN juttu tää on Dannyn vammaisesta lapsesta ?

Hänellä on kaksi poikaa ja tyttö avioliitostaan. Se tyttö on toimittajana tvssä ja luin joskus että toinen poika lukee dippainssiksi . Eli se vammainen on se toinen poika vai ? Vai horisetteko omianne täällä ?[/quote

Minulla on se käsitys, että lapsi on jonkun muun kuin Liisan kanssa. Tämä sitkeä juttu on vuosia pyörinyt netissä.

Vierailija
79/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyithän vastustamaan rakkautta, koska luovuit siitä.

Todellinen rakkaus osuu kohdalle niin harvoin, että itse valitsisin aina sen, muista riskeistä huolimatta. Kovin suuret onnistumisen mahdollisuudet eivät ole ainakaan sellaisen ihmisen kanssa, jota ei rakasta, vaikka tämä ei olisikaan epävakaa ja hauras. Kenties rakastetun epävakaus vain heijastelee rakastajan epävakautta - sitä ettei tämä itse, Danny tai sinä, koskaan kunnolla sitoutunut rakkauteen. Kuinka silloin rakastava ihminen voisi olla vakaa? Vakaus on helppoa, jos nämä asiat eivät paljoa merkitse.

No voit itse miettiä millaista on elämä viinan menevän naisen kanssa, jolla taustalla on itsemurhayrityksiä yms., joka oli tilanne myös tapauksessani. Nämä heikot elämänhallintataidot tulevat tosi usein lapsuudesta ja jokin elämäntilanne ne sitten laukaisee.  

Vierailija
80/159 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimo jaksoi sietää Dannyn seikkailuja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen eikä potkaissut miestä pihalle? Tätä en käsitä.