Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnea vaan teille, kemikaalittomat luomuintoilijat!

Vierailija
11.09.2013 |

MINÄ rakastan tuoksua hyvältä, sipaista hajuvettä (mulla on niitäkin varmaan kymmentä erilaista..hui), pestä vaatteeni surfilla ja valella vartalolleni tuoksuvaa kosteusvoidetta suihkun jälkeen. Siinähän puolitatte niitä pesupähkinöitänne ja valelette paskaisen hajuista tukkaanne sitruunavedellä - buahaha. Jos minä kuolen tämän takia nuorempana, niin ei mahda mitään. 

Ps.Kotikin tulee pestyä usein tolulla, pölyt pyyhittyä sellaisilla valmiilla liinoilla...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja samoin sinulle!

Vierailija
2/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalittomat? Ei kemikaaleja voi vältellä kukaan, sen sijaan haitallisia kemikaaleja voi ja kannattaakin vältellä, varsinkin lapsiperheissä. Lapset altistuvat  haitallisille kemikaaleille jo sikiövaiheessa. Koko elämän kestävä altistus altistaa erilaisille sairauksille ja esim. hedelmättömyydelle.

Toisin kuin moni haluaa kuvitella, teollisuuden kehittämiä uusia kemikaaleja ei tutkita juurikaan ennen markkinoille laskemista, joten niiden aiheuttamat haitat näkyvät vasta pitkän ajan kuluessa. Hormonihäiritsijät ovat ainakin sellaisia aineita, joita kannattaa vältellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää ei sitten ollutkaan keskustelunavaus.

Vierailija
4/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuullostaa kuullostaa kuvauksensa perusteella haisevan samalta kuin läskisoossi mansikkahillolla ja hapanimeläkastikkeella viikon jälkeen huoneenlämmössä. Eli sotkee kaikkea täysin toisiinsa sopimattomia aineita ja luulee että lopputulos on hyvä.

Minäkin rakastan tuoksua hyvälle. Mutta yhdistän sen tuoreen läskisoossin perunaan, manskikkahillo menee lettujen päälle ja hapanimeläkastike riisin kanssa.

Kuinka usein ap sinua on kehuttu tuoksustasi? Minua kehutaan usein, ja kuulun kemikaalittomiin luomuintoilijoihin koska ihoni saa helposti erilaisista kemikaaleista pahan allergisen reaktion.

Vierailija
5/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surfilla?! Eikö Halpa-Hallista muuta löytynyt? :D

Vierailija
6/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ja kun joku muu kuolee astmakohtaukseen lähelläsi niin buhahahahaaa vaan sillekin.

Vierailija
7/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET sitten tule vinkumaan tänne, kun lapsenlapsia ei kuulu tai niillä on syöpä tai allergioita tai ne on epämuodostuneita tai vammaisia. Sovittu?

Vierailija
8/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt noin hikeentykö onnentoivotuksista.

Vierailija
9/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua :)

Vierailija
10/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 14:29"]

MINÄ rakastan tuoksua hyvältä, sipaista hajuvettä (mulla on niitäkin varmaan kymmentä erilaista..hui), pestä vaatteeni surfilla ja valella vartalolleni tuoksuvaa kosteusvoidetta suihkun jälkeen. Siinähän puolitatte niitä pesupähkinöitänne ja valelette paskaisen hajuista tukkaanne sitruunavedellä - buahaha. Jos minä kuolen tämän takia nuorempana, niin ei mahda mitään. 

Ps.Kotikin tulee pestyä usein tolulla, pölyt pyyhittyä sellaisilla valmiilla liinoilla...

[/quote]

Toivon hartaasti, että asut jossain kaukana minusta. Tuollaiset määrät hajusteita voi aiheuttaa minulle hengenmenon. Mutta se ei varmaan sinua liikuta pätkääkään.

Vierailija
11/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ilmeisesti ole koskaan kuullut luonnonkosmetiikasta tai hajusteettomista pesuaineista..

Vinkki ap:lle: oikeasti puhdas ei haise pahalle, vastaavasti niillä hajusteilla saa kyllä peiteltyä sen lian hajun

Vierailija
12/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ rakastan tuoksua hyvältä...

[/quote]

No sulla on kyllä aivan väärät keinot, hyh jos tuollainen ihminen tulee vastaan niin se ällö hajujen sekamelska iskee kasvoille 5 metrin päässä. En kyllä tulis lähelle, hyi. Lisättynä pikantilla hienhajulla ja pissillä, uu mitä erotiikkaa beibe.

Vierailija
13/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en intoile itseni kohdalla, tosin yritän välttää turhia kemikaaleja. Mutta lasten ja varsinkin vauvojen kohdalla tilanne on toinen. Ei muovivaippoja kemikaaleineen, ei uusia vaatteita pesemättömänä eli ei siis homeenestoaineita ja hyönteismyrkkyjä ja värijäämiä iholle, ei turhia puhdistusaineita, ei hajustettuja saippuoita tai pesujauheita eikä todellakaan aspartaamia eikä atsovärejä ftalaatista puhumattakaan. Saavat sitten isompana aloittaa tuon itsensä myrkyttämisen. Ja hiustenvärjäys on kielletty alle 15-vuotiailta, niiden myrkyt tiesin jo 80-luvulla. t. alalla työskentelevä

Vierailija
14/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä luomulla ja pahanhajuisuudella on keskenään? Minä käytän pesupähkinöitä ja lisään perään tilkan huuhteluainetta jos en voi kuivata pyykkiä raikkaassa ulkoilmassa. Käytän hajuvettä, mutta suihkugeelin sijasta pesen itseni tuoksuvalla luonnonsaippualla.

Tuoksuallergikoille on saatavilla "tavallisia" tuotteita hajusteettomina versioina. Luomuintoiljat voivat valita tuoksuttomuuden, tuoksuttaa esim. eteerisillä öljyillä, ruusuvedellä ym. tai valita järkevästi tuoksutetun tuotteen mutta tinkiä kemikaalikuormastaan jossain muusta kohdassa.

Katsos, ap, on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin ääripäät, vaikka sitä on varmasti vaikea sinun poterostasi huomata.

Vierailija
15/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet ap täydellinen juntti-idiootti. Vain juntti-idiootit eivät välitä muista ihmisisä, luonnosta eivätkä maapallon tulevaisuudesta . Kiva olla itsekäs paska, vai mitä? Saa haista kemikaalioksennukselle ja kuvitella, että tuoksuu kovastikin hyvälle.

Vierailija
16/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hahaa, tuo tyyppi ei tajua, että luonnontuotteissa on myös luonnontuoksut, ei synteettiset. minulla on paljon ihanaa tuoksuvaa luonnonkosmetiikkaa, sitä aitoa. se on kyllä vähän kalliimpaa kun ne kymmenet litkut laivoilla ja marketeissa.... eikös synteettisiä tuoksuja pyydetty välttämään raskausaikana, mutta eihän kaikki kaikesta voi tietää tai välittää

Vierailija
17/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAitaa ap olla niitä, joille hajuveden sipaisu on puoli pullolllista. Liikaa käytettynä se ei tuoksu, se haisee, ja vaikka kuinka se omasta mielestäsi on tuoksua, meistä varovaisista hajuveden käyttäjistä se on löyhkää. Mutta runsaan hajuveden käyttöhän johtuukin siitä, että peittäisi muut hajut kun ei viitsitä käydä suihkussa. Paskan hajua peittäämäänhän hajusteet on alunperinkin kehitelty. Mutta lähietäisyydeltä se hiki ja paska tunkee kuitenkin läpi. 

Vierailija
18/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi, en tiennyt että en saa käyttää tolua.

Vierailija
19/19 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joudut kyllä tolun vaihtamaan johonkin muuhun..se on liian luomua sulle.