Olen laihduttanut melkein 20 kg, neljässä kuukaudessa, kun motivaationa on uusi vauva:)
 Uskomatonta jotenkin, tosin painoa oli lähdössä 110kg, mutta tulos tämän päiväiseen on ihan uskomaton.
 Meillä kaksoset kohta 4 v ja vauva 8kk, niin kun olemme keskustelleet siitä että neljäs tehtäis, sovittiin että kun olen laihtunut 30 kg niin laitamme uuden alulle:)
 Ajaksi annoin 1,5v, mutta tätä menoa saamme aloittaa neljänen yrityksen keväällä jo:)
 Kyllä vaan se motivaatio täytyy olla kohdallaan ennenkuin tästä tulee mitään.
 Mulla on ollut palkinnot täälläisiä:
 - 10 kg, sain varata tallinnan matkan
 - 17 kg , sain varata ruotsin risteilyn (juuri kotiuduimme)
 - 24kg, varataan matka bulgariaan tai jonnekki halpis maahan:)
 -30kg vauvan yritys
 -40 kg niin pääsen tissien pienennys leikkaukseen:) Tosin tämä edellyttää sen että olen sen neljännen jo tehnyt ja imettänyt,joten ei ole todellakaan ajankohtaista vielä muutamaan vuoteen ainakaan. Mutta jos joskus ikinä mittari näyttäis 70kg niin varmasti menen:)
Kommentit (15)
 Mullakin vauva motivaationa. Olin juuri aloittanut laihduttamisen kun pärähti+ ruutuun. Raskausaikana paino laski terveellisellä syönnillä ja
 nyt imettäessä laskee ilman syömisen kyttäämistä.
 Haluan olla normaalipainossa ja jaksaa touhuta lapsen kanssa. Olet tehnyt ihailtavaa työtä ap, tsemppiä jatkoon!
ja pelkkä vauva motivaattorina? Mites se terveys?Kauneus?Oma mies? Mä en voi käsittää teitä elämäntapaläskejä!
 Olen yrittänyt kuitenkin aika hitaasti tiputtaa, sellaista 0,5-1kg viikossa. Mutta en olis silti odottanut että näinkin pitkällä ollaan jo:)
 Noi matkat on antaneet ihan uutta puhtia. 10 kilon tiputuksen jälkeen oli ihana palkita itseään ja lähteä miehen kanssa kahdestaan tallinnaan kuhertelemaan.
 Ruotsin risteily oli mahtava palkinto kun lähdimme isommassa tyttö porukassa juhlimaan. Kyllä kannatti se 17 kiloa pudottaa ihan sen takia:)
 Tosiaan seuraava etappi olis se 24 kg jolloin saan varata sen etelän matkan. Se tehdään ihan miehen kanssa kahdestaa ja toi tallinan matka antoi vähän esimakua siitä miten ihanaa on olla kahdestaan, niin sitä jaksaa ihan uudella tarmolla:) Onneksi äitini tukee laihdutustani ihan kympillä ja on luvannut ottaa viikon vapaata kuhan reissuun lähdemme että hän hoitaa muksuja.
 Mutta kaikista eniten motivoi tuo vauvan odotus,haluan olla hoikempi,vaikka silloinkin kun 30 kg on lähtenyt niin olen vielä aika muhkea. Kuopuksen odotusaika oli aika vaikea kun lähtöpaino oli 105 kg ja keskosuuden uhka oli suuri. Onneksi vauva kuitenkin pysyi yksiössään täysiaikaiseksi,mutten ikinä enään halua kokea samaa ja jos voin minimoida sitä sillä että olen vähän laihemmassakunnossa niin sitten niin tehdään:)
 Tsemppiä kaikille muillekkin laihduttajille, kyllä tästä tulee vain niin hyvä olo:)
 ap
Vierailija:
ja pelkkä vauva motivaattorina? Mites se terveys?Kauneus?Oma mies? Mä en voi käsittää teitä elämäntapaläskejä!
 4 oli pakko päästä aukomaan päätään? Se vauva oli viimeinen potku tehdä itselleni jotain, en sanonut että vain ja ainoa syy.
 -3-
Vierailija:
Noin nopea painonpudotus ei auta saamaan lapsia. Hivenaine - ja vitamiini tai kalsiumin ja erityisesti rasvanpuute pistää elimistösi säästöliekille, eikä suostu lisääntymään!!!
 Kun laihduttaa vauvaa varten, laihduttaa nimenomaan sitä varten että saisi terveen vauvan, raskausaika sujuisi kevyemmin ja sitten olisi terve äiti, joka jaksaa hoitaa lasta paremmin. Minusta nämä ovat todellakin hyviä ja terveellisiä syitä laihduttaa.
 Kauneus tai naputtava mies olisi sitten joidenkin mielestä parempia? Jepjep :D Kenen kauneusihanne taaskin ja minkälainen mies.. noh eipä noilla edes väliä. Oma ja lapsen hyvinvointi tulisi olla jokaiselle paljon tärkeämpi asia.
 Mutta ainahan noita naputtajia löytyy. Eikö se nyt ole hienoa että ihmiset saavat elämänsä kuntoon, ja vielä plussana _ennen_ sitä vauvaa? Eikö se ole aina hatunnoston arvoinen asia kun odottava/lasta yrittävä nainen lopettaa tupakoinnin? Vai pitäisikö sekin lopettaa sen takia että jonkun paukapään mielestä se ei ole " seksikästä" ? Jotkut eivät ilmeisesti tajua että nimenomaan äitiys on todella hyvä kannustin siihen positiiviseen elämänmuutokseen, sitä kun haluaa lapselle terveen ja hyvän elämän ja itsekin pysyä hengissä ettei lapsi jää äidittömäksi jo nuorena.
 Minusta tämä on hienoa ja onnittelut kaikille laihduttaneille ja tsemppiä niille jotka aloittavat/jatkavat!
terveisin onnellinen hyvin terveen lapsen hyvin terve ja jälleen hoikka äiti.
ja toisella kerralla pysyivät vielä lähes vuoden poissa, kun lopetin. Gynekologi otti testejä ja kertoi, että hormoniarvojen perusteella minut voisi luokitella anorektikoksi. Olin noudattanut orjallisesti Painonvartijoiden ohjeita.
 Minä totesin vain että jotta voisin pysyä pisteissä ja silti saada vatsani täyteen, minun tuli vaihtaa kaikki pulla ja sipsit vihanneksiin, juureksiin, hedelmiin ja marjoihin sekä vaalea leipä ruisleipään. Raskausaikana veriarvot olivat loistavat ja muutenkin olin elämäni kunnossa.
 LISÄKSI kun neuvolassa kerroin ruokailutottumuksistani niin kehuivat ja kehottivat jatkamaan raskausaikana samaan tapaan.
 Kuka tahansahan voi lakata syömästä, mutta eri asia on muuttaa elämäntapansa terveelliseen ja vähärasvaiseen ja -sokeriseen suuntaan.
 t. se raskautunut
 Molemmat raskaudet lähteneet ensimmäisestä kierrosta. Nyt on vaan se etten halua enään olla raskaana näin lihava, se vasta terveysriski onkin kuten huomasin viime raskaudessa.
 Kaksosia kun aloin odottamaan olin 30 kg hoikempi kuin nyt ja kyllä se raskaus meni loppuun asti ilman mitään ongelmia ja jaksoin kummast. Tosin siinä raskaudessa mulle tätä painoa tuli ja jäikin aika huimasti.
 Tottakai sitä haluaisi olla hoikka terveyden ja miehenkin takia. Mutta jotenkin ei se oman terveyden ajattelu niin motivoi kuin ajatella se lapsen kautta. Mieskään ei valita ja rakastaa minua ihan näine kiloineenkin.
 Painonvartijoista vielä etten tajua kuin joku voi nähdä näillä pisteillä nälkää?? Tosin tietenkin kun olen vieläkin yli 90 kiloinen saan syödä enemmän pisteitä kuin hoikemmat. Mä olen kokenut tämän hyväksi tavaksi ja kun ryhmässä käy on paineet onnistuakkin kovemmat kuin yksin laihdutuksessa.
 ap
 Painonvartijoiden Suuren menyykeittokirjan mukaan. Kyseisessä teoksessa on aivan tarkat päivittäiset ruokaohjeet (4 ateriaa).
 Toisella yrityksellä söin pistesysteemillä. Sekään ei minulle sopinut. Ryhmän ohjaajan mukaan olin liian liikunnallinen.
 Sittemmin tajusin, että elämäntapamuutoksella ja hitaalla painonpudotuksella (200 - 300 g viikossa) pääsee lopullisempiin tuloksiin ilman, että kroppa menee sekaisin.
 13

ja päivittäinen, jo ennen Paikkareita alkanut liikuntaharrastukseni kulutti energiaqa 400 - 500 kcal:n verran. Peruskulutukseni on n. 1600 - 1800 kcal ilman liikuntaa. Yli 1000 kcal:n päivittäinen vaje sai aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan sekaisin.
Ei minulla ollut Painonvartijoissakaan välttämättä aina nälkä. Kroppa tottui suureen vajeeseen siten, että en tuntenut nälkää. Sen sijaan liikkuessa tunsin kyllä heikotusta ja hormonitoiminta meni tosiaan uusiksi.
Hyvä, jos sinä olet saanut Painonvartijoista avun. Toivottavasti tulokset ovat pysyviä. Itse olen saavuttanut pysyvät tulokset muulla keinolla.
13
Vierailija:
Painonvartijoista vielä etten tajua kuin joku voi nähdä näillä pisteillä nälkää?? Tosin tietenkin kun olen vieläkin yli 90 kiloinen saan syödä enemmän pisteitä kuin hoikemmat. Mä olen kokenut tämän hyväksi tavaksi ja kun ryhmässä käy on paineet onnistuakkin kovemmat kuin yksin laihdutuksessa.ap
mulla olis tarkoitus saada kymmenen kiloa vielä pois... 3kk:ssa sain 15kg mutta lisää tarvisi tiputtaa..