Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka lähetätte yli 50 joulukorttia!

Vierailija
27.11.2007 |

Kirjotatko käsin osotteet kortteihin/kirjekuoriin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jopa TEIN itse omin käsin joulukortit, n. 40 kappaletta. :)

Vierailija
2/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mietin sellaista printattavaa tarralappua, jonka voisi aina vaan lyödä korttiin, mutta se on jotenkin vähän tylyn oloinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyelämä on täynnä sähköposteja, tekstiviestiä yms, että minusta on ainakin ihana saada aina välillä jotain ihan jonkun oikean ihmisen kirjoittamia kirjaimia :)

Vierailija
4/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus mietin sellaista printattavaa tarralappua, jonka voisi aina vaan lyödä korttiin, mutta se on jotenkin vähän tylyn oloinen..

Tuollaiset tarralaput olisi ihan kamalia. Jos lähetän kortin kuoressa, kuten itsetehdyt kortit kannattaakin, niin sitten saattaisin tulostaa suoraan siihen kuoren päälle jollain kivalla fontilla ja värillä sen osoitteen, mutten tasan mitään tarralappuja liimailisi, missä on mustalla perus-timesnewromanilla se osoite.

Vierailija
5/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja KAIKKI ovat itse käsin tehtyjä, eivätkä edes mitään helppoja ja yksinkertaisia!

Ja osoitteetkin ovat yleensä käsin kirjoitettuja, joskus kyllä ollut printterilläkin printattuja, vähän kortin luonteesta riippuen, mikä sopii...

Minusta kaupan korttien lähettäminen on vähän mautonta, miksi lähettää ollenkaan jos ei vaivaudu näkemään yhtään vaivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi